Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для випробування дорожнього покриття та дорожніх матеріалів
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000403-b a9b2e8cc7ed044b9b2aa7c4ce76165ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38300000-8: Вимірювальні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218 штука
Обладнання для випробування дорожнього покриття та дорожніх матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 38300000-8 — Вимірювальні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:14
ТД Лабораторне обладнання 20.08.2019 зі змінами.docx
20 серпня 2019 09:14
Перелік змін.docx
20 серпня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:14
ТД Лабораторне обладнання 20.08.2019 зі змінами.docx
13 серпня 2019 09:17
ТД Лабораторне обладнання 08.08.2019.docx
08 серпня 2019 10:11
ТД Лабораторне обладнання 08.08.2019.docx
20 серпня 2019 09:14
Перелік змін.docx
13 серпня 2019 09:17
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

свідоцтво про калібрування
Дата подання: 12 серпня 2019 10:54
Дата відповіді: 12 серпня 2019 15:34
Замовник у Тендерній документації: ДОДАТОК 6 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Ставить вимогу надати разом з предметом закупівлі : "Свідоцтво про калібрування" в той же час Замовник не конкретизує: яким саме органом (чи підприємством), та згідно яких вимог відповідності ( чи стандартів) повинен бути виданий данний документ, чим дає можливість довільно трактувати дану вимогу і надати документ ("Свідоцтво про калібрування") виданий будьким (навіть самим постачальником) без дотримання будь яких вимог відповідності та стандартів. Згідно діючого закону Про метрологію та метрологічну діяльність (якщо Замовник дотримується саме цього нормативного акту) калібрувальні роботи мають проводитись у відповідності до стандарту ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2017 лабораторіями акредитованими за цим стандартом в системі ILAC MRA ( НААУ | Національне агентство з акредитації України). В зв язку з вищевказаним просимо корректно сформулювати Замовника в ТД свої вимоги стосовно - " свідоцтво про калібрування" що давало б можливість однозначно трактувати вимоги Замовника до цього документу, наприклад в такій редакції: свідоцтво про калібрування згідно з ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2017 видане лабораторією акредитованої ILAC MRA.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Універсальний гідравлічний прес
Дата подання: 13 серпня 2019 21:41
Дата відповіді: 15 серпня 2019 16:55
У Додатку 4 ТД, Замовник вказав № з.п. 2 Універсальний гідравлічний прес Призначений для виготовлення та випробування зразків дорожньо-будівельних матеріалів В технічних характеристиках Замовник вказав (розміри, вагу, та багато ін .) характеристик. Але не вказав стандартів за якими пресс повинен забезпечувати випробування. 1) Чи повинен пресс забезпечувати випробування за EN 12390-4 (Випробування затверділого бетону. Ч.4) Чи потрібно буде випробувати тільки дорржні матеріали? Якщо так , то за якими стандартами? 2) Які типи та розміри зразків повинен випробувати прес? Куби (100х100; ,,,,,200х200 ...)Циліндри діам.100;150?? Призми? і т.д. Так як вищевказані характеристики є визначальними при виборі такго обладнаня, просимо замовника внести ясність, конкретизувати Інформаціюв в цьому питанні і внести необхідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1)Прес повинен забезпечувати випробування асфальтобетонних сумішей, дорожньо-будівельних матеріалів та бетонів згідно ДСТУ. 2) В Тендерну документацію будуть внесені зміни стосовно типу та розміру зразків, що будуть випробовуватись, а також перелік відповідних ДСТУ , згідно яких будуть проводитись випробування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КОМПАНІЯ ГЕМОБУД" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 1 694 713,90
UAH з ПДВ
1 694 713,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:19
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:18
Документи переможця.pdf
28 серпня 2019 17:33
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:33
Технічна частина.pdf
28 серпня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 17:33
Ліцензія.zip
28 серпня 2019 17:33
Гарантия 5233.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КОМПАНІЯ ГЕМОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КОМПАНІЯ ГЕМОБУД"
#38715964
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 1 694 713,90
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
1 694 713,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:56
Додаткова угода № 3 від 29.11.2019 року.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 10:16
Додаткова угода № 2 від 20.11.2019 року.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 08:31
Додаткова угода № 1 від 18.09.2019 року.PDF зміни до договору
18 вересня 2019 08:28
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 10:11
Договір №143 від 12 вересня 2019 року .PDF укладений
12 вересня 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Викладення пункту 3.1. Розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ в новій редакції. 2.Викладення розділу 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції. 3. Викладення Додатку 1 Специфікація Товару в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викладення пункту 3.1. Розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ в наступній редакції: 3.1. Ціна (сума) Договору становить 1 694 713 грн. 90 коп., у тому числі ПДВ 282 452 грн. 32 коп., з них: - за рахунок коштів субвенції обласного бюджету МБ: 1 589 941 грн. 94 коп. (КЕКВ 3210), в тому числі за рахунок коштів співфінансування - 47 700 грн. 00 коп. (згідно Розпорядження Вінницької обласної державної адміністрації № 832 від 23 жовтня 2019 року); - за рахунок власних коштів підприємства: 104 771 грн. 96 коп. 2. Викладення розділу 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції. Обсяг закупівлі та загальна сума договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились про узгоджену зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг та відповідне внесення змін до Договору № 143 від 12 вересня 2019 року, а саме: - Викладення пункту 3.1. Розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ в наступній редакції: 3.1. Ціна (сума) Договору становить 1 694 711 грн. 10 коп., у тому числі ПДВ 282 451 грн. 85 коп., з них: - за рахунок коштів субвенції обласного бюджету МБ: 1 589 941 грн. 68 коп. (КЕКВ 3210), в тому числі за рахунок коштів співфінансування - 47 700 грн. 00 коп. (згідно Розпорядження Вінницької обласної державної адміністрації № 832 від 23 жовтня 2019 року); - за рахунок власних коштів підприємства: 104 769 грн. 42 коп. - Викладення Додатку 1 Специфікація Товару до Договору № 143 від 12 вересня 2019 року в новій редакції. Вартість договору після внесення змін - 1 694 711 грн. 10 коп. Обсяги закупівлі залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 694 711,10
UAH (в тому числі ПДВ 282 451,85 UAH)