Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання канцтоварів
Очікувана вартість
6 444,00 UAH
UA-2019-08-08-000370-a ● aa74b79673ae4cc39c69706cfb3b44f0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок" |
Код ЄДРПОУ: | 37121913 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, провулок Київський, 10-а |
Контактна особа: |
Разінкова Інна Федорівна +380979253979 marsocgurt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 6 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 пачка
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 пачка
файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Швидкозшивач А4 картоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Швидкозшивач А4 пласт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
папка справа картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
олівець простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
коректор стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 48 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 24арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 60 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 12 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
папірці пластикові 5 кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
книга складського обліку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 12:56 |
тех документация канцтовари 19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються аналоги товарів, які указані в тендерній документації. Аналоги мають відповідати зазначеним характеристикам, вказаних в тендерній документації.
2. В п.4 Техничних вимог тендерної документації вказано обов'язкове надання в пропозиції у сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару.
3. Замовник закупівлі включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ . Оцінювання пропозицій буде відбуватися за остаточною ціною, яку запропонують учасники аукціону.
2. В п.4 Техничних вимог тендерної документації вказано обов'язкове надання в пропозиції у сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару.
3. Замовник закупівлі включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ . Оцінювання пропозицій буде відбуватися за остаточною ціною, яку запропонують учасники аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА |
5 454,68
UAH з ПДВ
|
4 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
6 180,00
UAH з ПДВ
|
4 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
5 503,32
UAH з ПДВ
|
5 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
6 255,00
UAH з ПДВ
|
6 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА #3519700322 |
Переможець |
4 984,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 08:43
|
договір | укладений |
04 вересня 2019 08:39
|