Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцтоварів
Очікувана вартість
6 444,00 UAH
UA-2019-08-08-000370-a aa74b79673ae4cc39c69706cfb3b44f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Разінкова Інна Федорівна

+380979253979 marsocgurt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Код ЄДРПОУ: 37121913
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, провулок Київський, 10-а
Контактна особа: Разінкова Інна Федорівна
+380979253979
marsocgurt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 13:14
Очікувана вартість: 6 444,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 пачка
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 пачка
файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Швидкозшивач А4 картоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Швидкозшивач А4 пласт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
папка справа картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
олівець простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
коректор стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 48 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 24арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 60 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
зошит А5 12 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
папірці пластикові 5 кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
книга складського обліку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пров. Київський 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 12:56
тех документация канцтовари 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються аналоги товарів, які указані в тендерній документації. Аналоги мають відповідати зазначеним характеристикам, вказаних в тендерній документації.
2. В п.4 Техничних вимог тендерної документації вказано обов'язкове надання в пропозиції у сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару.
3. Замовник закупівлі включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ . Оцінювання пропозицій буде відбуватися за остаточною ціною, яку запропонують учасники аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 5 454,68
UAH з ПДВ
4 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 6 180,00
UAH з ПДВ
4 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 5 503,32
UAH з ПДВ
5 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 255,00
UAH з ПДВ
6 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 11:49
Уставные Прилипко В.Г.rar
12 серпня 2019 11:49
КП Гуртожиток канцы.rar

Публічні документи

14 серпня 2019 12:46
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:42
Файл2cт.jpg
14 серпня 2019 12:42
Файл 1cт.jpg
14 серпня 2019 12:42
УБВ СЕС.PDF
14 серпня 2019 12:42
Вироби з пластику.pdf
14 серпня 2019 12:42
ЦП.pdf
14 серпня 2019 12:42
Паспорт і код згідно.pdf
14 серпня 2019 12:42
Лист -згода.pdf
14 серпня 2019 12:42
Довідка на підписання.pdf
14 серпня 2019 12:42
Довідка ліцензіі.jpeg
14 серпня 2019 12:42
Довідка з банку.pdf
14 серпня 2019 12:42
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 10:17
img023.pdf
14 серпня 2019 10:17
img022.pdf
14 серпня 2019 10:17
Документы (тендер).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 4 984,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 09:52

Документи

16 серпня 2019 09:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
4 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 09:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 08:43
договір укладений
04 вересня 2019 08:39