Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO Euro Cargo або еквівалент
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000353-c c6e868e6a1884b53b0aae97b71ebb4f2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вибрик Анатолій Борисович

+380473424127 mrada19500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04407661
Місцезнаходження: 19500, Україна , Черкаська обл., Місто Городище, вул.Грушевського, 11
Контактна особа: Вибрик Анатолій Борисович
+380473424127
mrada19500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO Euro Cargo або еквівалент (Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету та кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, Городищенський район, місто Городище, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
23 вересня 2019 13:16
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
23 вересня 2019 13:16
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД _ СМІТТЄВОЗ.docx
08 серпня 2019 13:22
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
23 вересня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
23 вересня 2019 13:16
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
08 серпня 2019 13:22
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
23 вересня 2019 13:16
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД _ СМІТТЄВОЗ.docx
08 серпня 2019 13:22
ТД _ СМІТТЄВОЗ.docx
08 серпня 2019 13:22
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000353-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:05808735
Дата подання: 15 серпня 2019 11:34
Щодо технічних характеристик
Доброго дня!
Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, у зв'язку з чим просимо внести зміни до технічної частини, а саме вказати:
- потужність двигуна не менше 160 к.с.
- об'єм двигуна не менше 4,10 л.

Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2019 17:17
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Сміттєвоза було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір обладнання, яке би ідеально відповідало вимогам щодо стабільності у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Також у Додатку 1 міститься обґрунтування. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Тож вище вказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 технічне завдання до тендерної документації. Також зазначаємо, що Замовником чітко зазначено у технічному завданні чому встановлені наступні вимоги, а саме для зменшення витрат пального двигун повинен бути дизельним, рядним, з турбіною та мати потужність не більше 230 к.с., одночасно для забезпечення нормальної роботи навісного обладнання потужність двигуна не повинна бути менше 180 к.с. Для зниження забруднення навколишнього середовища двигун повинен відповідати екологічному стандарту не нижче Євро-5. З метою економії паливно-мастильних матеріалів, та забезпечення належної роботи навісного обладнання, робочий об’єм двигуна повинен бути не менше 4,9 л. та не більше 5,9 л.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Виходячи з вище наведеного, ми не можемо погодитись на внесення запропонованих Вами змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-08-000353-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс», Код ЄДРПОУ:30481196
Дата подання: 22 серпня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі
Ознайомившись с тендерною документацією Замовника (надалі – ТД), було виявлено в ній умови, що не відповідають вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, носять дискримінаційний характер та обмежують конкуренцію, а відтак порушують права та інтереси Приватного підприємства «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» (надалі – ПП «ВКП «Альфатекс» або Скаржник) щодо його можливості прийняти участь у даному тендері на рівних засадах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня. Виконавчим комітетом Городищенської міської ради внесено зміни від 23.09.2019 р. до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 34140000-0 - 5 Великовантажні мототранспортні засоби", з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2019 13:25

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 17:12
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 вересня 2019 16:21
Пояснення по скарзі.doc
05 вересня 2019 16:21
Пояснення по скарзі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-08-000007 ● ec97f2aafe6344da8bf12a02de53cc44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.10.2019 № 91
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.10.2019 № 91

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-08-08-000353-с, 08.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-08 16:34:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO Euro Cargo або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-08-000353-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» містить Перелік сертифікованих центрів від 22.08.2019 № 112419, в якому не зазначено сервісні центри (власні або орендовані) на території Черкаської області, чим не виконано вимогу п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-11 22:59:36

Відповідь на запит

Виконавчий комітет Городищенської міської ради на запит Держаудитслужби України від 08.10.2019 по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-08-000353-c «Сміттєвоз з заднім завантаженням типу МІНІ на автомобільному шасі IVECO EuroCargo або еквівалент» надає пояснення по наступному питанню: чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» містить Перелік сертифікованих центрів від 22.08.2019 № 112419, в якому не зазначено сервісні центри (власні або орендовані) на території Черкаської області, чим не виконано вимогу п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019.
Відповідно до п.8 розділу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника» Додатку 1 тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 23.09.2019. Замовник вимагав від учасника надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих сертифікованих сервісних центрів із зазначенням адреси місцезнаходження (в тому числі на території Черкаської області).
У своїй пропозиції ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» надало документ «Перелік сертифікованих сервісних центрів» з переліком сертифікованих сервісних центрів з обслуговування шасі ICEVO EuroCarge ML140E22 та переліком сертифікованих сервісних центрів з обслуговування навісного (сміттєвозного) обладнання. В даному документі переможцем було зазначено як найменування сервісного центру, так і його адресу (місцезнаходження).
При цьому, Замовник прямо не зобов’язував учасника мати сервісний центр на території Черкаської області, водночас ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» в наданій довідці вказало про перелік сертифікованих сервісних центрів із зазначенням місцезнаходження в інших областях України. Крім того, ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» зазначило що у ТОВ «Амако Україна», і у ТОВ «ВК «ВІВА» є виїзні мобільні сервісні бригади. Таким чином, у випадку потреби, саме дані бригади можуть надати сервісну підтримку по обслуговуванню предмета закупівлі за викликом Замовника.
А тому замовником прийнято рішення про віднесення до формальної помилки не зазначення у довідці інформації щодо наявності сертифікованого центру у черкаській області так як мобільні бригади повністю відповідають вимогам замовника щодо потреби у відповідних центрах та підпадають під формальні помилки передбачені тендерною документацією.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність на окремих документах, підписів та печаток учасника (не більше трьох). Також формальними (несуттєвими) вважаються технічні помилки та описки, а саме: граматичні помилки в словах, пропущення окремих слів в окремому реченні чи документі.
Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону.
Крім того, п. 2.4 Проекту договору містить пункт, згідно з яким Постачальник забезпечує здійснення технічного нагляду згідно регламенту заводу-виробника. Виконання гарантійних заходів здійснюється авторизованим сервісним центром Постачальника, що додатково свідчить про необов’язковість саме наявності сервісних центрів на території Черкаської області.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» повністю відповідає умовам тендерної документації, в тому числі в частині надання інформації щодо переліку сертифікованих сервісних центрів з обслуговування.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником прийнято рішення про відміну торгів

2019-10-25 15:46:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну торгів

2019-10-25 15:53:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОКРАЗ" 2 437 872,00
UAH з ПДВ
2 437 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 2 660 100,00
UAH з ПДВ
2 660 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:17
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 16:17
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 16:17
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 14:05
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 14:04
Статут.pdf
23 серпня 2019 14:04
Ст. 17.pdf
23 серпня 2019 14:04
Сертифікат ISO (КРАЗ).pdf
23 серпня 2019 14:04
св. VIN виробника.PDF
23 серпня 2019 14:04
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 14:04
Паспорт Черняк.pdf
23 серпня 2019 14:04
Наказ Черняк.pdf
23 серпня 2019 14:04
Лист відгук_.pdf
23 серпня 2019 14:04
Довідка Ст.17.pdf
23 серпня 2019 14:04
Гарантійний лист.pdf
23 серпня 2019 14:04
Витяг ТУ (сміттєвози).pdf
23 серпня 2019 14:04
Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
23 серпня 2019 14:04
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:34
Довідка ДФС.pdf
07 жовтня 2019 16:34
Довідка МВС.pdf
27 вересня 2019 13:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:52
35. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 13:52
30. Сертифікат EN 1501.pdf
27 вересня 2019 13:52
26. Копія ТУ сміттєвози.pdf
27 вересня 2019 13:51
25 Копія витягу з ТУ.pdf
27 вересня 2019 13:51
23. Технічна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 13:51
23. Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 13:51
15. Копія Статуту.pdf
27 вересня 2019 13:51
14. Наказ про призначення.pdf
27 вересня 2019 13:51
13. Протокол Засновників.pdf
27 вересня 2019 13:51
12. Право підпису.pdf
27 вересня 2019 13:51
09. п.5 ч.1 Ст. 17.pdf
27 вересня 2019 13:51
08. ст.17 полная без п1и7.pdf
27 вересня 2019 13:51
05. Відгук Черкаси.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОКРАЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОКРАЗ"
#05808735
Відхилено 2 437 872,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Переможець 2 660 100,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
2 660 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 жовтня 2019 16:32
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.