Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеве сховище NAS Synology DS918+
Очікувана вартість
16 347,00 UAH
UA-2019-08-08-000327-b ● b1af310b8c5a483b9766525fd759c454
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109079 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24 |
Контактна особа: |
Віталій Бовгар +380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 09:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 09:52 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 16 347,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мережеве сховище NAS Synology DS918+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 09:53 |
О Межеве сховище.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:09
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, якщо запропонований Вами товар не гірший за технічними і якісними характеристиками, що вказані в тендерній документації. 2) Якщо Учасник пропонує товар, технічні характеристики якого відрізняються від наведених вище, він повинен обов’язково надати порівняльну таблицю щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару наведеним замовником характеристикам згідно «ФОРМИ ПРОПОЗИЦІЇ» яка наведена в ТД. Таким чином, у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. 3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
15 996,00
UAH з ПДВ
|
15 684,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
16 146,00
UAH з ПДВ
|
15 685,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
16 320,00
UAH з ПДВ
|
16 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Переможець |
15 684,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 11:18
|
Договір №403 (Мережеве сховище).pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:16
|