Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV ДК 021:2015 – 30120000-6 (Витратні матеріали та приладдя для фотокопіювального обладнання). (Джерело фінансування закупівлі - кошти Спеціального фонду Державного бюджету)
Очікувана вартість
208 030,00 UAH
UA-2019-08-08-000295-c 7a6c35f0eabd437cb42693ceff1626b4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Вікторія Ігорівна

061-236-22-92 GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Григоренко Вікторія Ігорівна
061-236-22-92
GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 11:23
Очікувана вартість: 208 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом CPV ДК 021:2015 – 30120000-6 (Витратні матеріали та приладдя для фотокопіювального обладнання). (Джерело фінансування закупівлі - кошти Спеціального фонду Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:17
Зміни.docx
13 серпня 2019 11:16
Додаток 1 -зміни.docx
13 серпня 2019 11:16
ТД - зміни.docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 2 (1).docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 4 (1).docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 3 (1).doc
08 серпня 2019 12:24
Додаток 5 (1).doc
13 серпня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:17
Зміни.docx
13 серпня 2019 11:16
Додаток 1 -зміни.docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 1 (1).docx
13 серпня 2019 11:16
ТД - зміни.docx
08 серпня 2019 12:24
ТД (1).docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 2 (1).docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 4 (1).docx
08 серпня 2019 12:24
Додаток 3 (1).doc
08 серпня 2019 12:24
Додаток 5 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 13 серпня 2019 09:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. Замовник зацікавлений в отриманні товару з максимально близькими технічними характеристиками. Крім того, щодо пропонування аналогів товару в додатку №4 до документації зазначено: …В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент». При цьому якісні та технічні характеристики «товару – еквіваленту» повинні відповідати всім вимогам до товару по даному предмету закупівлі, або бути кращими.
2. У відповідь на Ваше звернення до Тендерною документації внесені відповідні зміни.
3. Відповідно до закону «Про публічні закупівлі» учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки є нижча ціна. Вартість товару повинна включати всі витрати, пов‘язані з поставкою товару, його розвантаженням, всі податки та збори.
Тонер-картридж TOSHIBA
Дата подання: 12 серпня 2019 17:17
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:48
Шановний Замовник. Просимо надати оригінальний код картриджу для Тонер-картридж TOSHIBA E-STUDIO 3508A. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Оригінальний код картриджу - 6AJ00000151, 6AJ00000190, T-3008E
Уточнення по кодам
Дата подання: 15 серпня 2019 14:13
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:49
Шановний Замовник, просимо Вас надати коди запасних частин: 1. Комплект роликів подачі паперу для XEROX WorkCentre 5222 (в комп3шт) 2. ФЬЮЗЕР XEROX WCP, (Fuser (пічь/ вузол закріплення) для XEROX WorkCentre 5845 3. Девелопер оригінальний Developer Black типу D-5070 500гр чорний 4. Фьюзерний модуль, печка (Fuser Module) XEROX Work Pro 128 Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. 1. Комплект роликів подачі паперу для XEROX WorkCentre 5222 (в комп3шт) - 604K20360
2. ФЬЮЗЕР XEROX WCP, (Fuser (пічь/ вузол закріплення) для XEROX WorkCentre 5845 - 109R00751
3. Девелопер оригінальний Developer Black типу D-5070 500гр чорний - 6LK28272000
4. Фьюзерний модуль, печка (Fuser Module) XEROX Work Pro 128 - 604K20382
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ" 208 024,98
UAH з ПДВ
206 984,83
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "ПРОМСЕРВІС"" 208 030,00
UAH з ПДВ
208 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 11:52
Довідка о несудимості.pdf
21 серпня 2019 09:33
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:31
Лист згода.pdf
21 серпня 2019 09:31
Протокол_Наказ.pdf
21 серпня 2019 09:31
Кваліфікаційни вимоги.pdf
21 серпня 2019 09:31
Статут.pdf
21 серпня 2019 09:30
Довідки згідно ст 17.pdf
21 серпня 2019 09:30
Договір.pdf
21 серпня 2019 09:30
Технічні хар-тики.pdf
21 серпня 2019 09:30
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:30
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 09:30
Довідка.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:56
Договір стор8.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор7.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор6.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор5.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор4.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор3.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор2.pdf
22 серпня 2019 11:56
Договір стор1.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 9.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 8.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 7.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 6.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 5.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 4.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 3.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 2.pdf
22 серпня 2019 11:56
Статут стор 1.pdf
22 серпня 2019 11:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 серпня 2019 11:56
Рішення власника №1.pdf
22 серпня 2019 11:56
Довідка.pdf
22 серпня 2019 11:56
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАМАЛ"

ПП "НВФ "ПРОМСЕРВІС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ"
#35421168
Рішення скасоване 206 984,83
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАМАЛ"
#35421168
Відхилено 206 984,83
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:30
ПП "НВФ "ПРОМСЕРВІС""
#23787712
Відхилено 208 030,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:46

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 16:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі