Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання навчальних інтерактивних комплексів
Очікувана вартість
1 330 944,00 UAH
UA-2019-08-08-000292-b 126411b8ee0c4c0e874bb33edc6c8aa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:37
Очікувана вартість: 1 330 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 32320000-2 "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
Придбання навчальних інтерактивних комплексів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання навчальних інтерактивних комплексів Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:48
ТД навчальне інтерактивні комплекси Протокол від 02.08.19. № 157.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 09 серпня 2019 16:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1. 2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам!
Дата подання: 09 серпня 2019 15:00
Дата відповіді: 13 серпня 2019 16:56
Шановний тендерний комітет! Згідно Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Скан копію з діючого Свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – «використання в закладах освіти України дозволяється». Така вимога обмежує конкуренцію та веде до недопущення потенційних Учасників для участі в тендері. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Отже, умова щодо наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс не є обов’язковою. При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Просимо Вас виключити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Пунктом 5 наказу МОН №704 від 22.06.2016 року встановлено, що засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Даний перелік вимог є типовим, а не виключним та містить мінімальні вимоги, які повинні ставитися при придбанні товарів. Діюче свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – використання в закладах освіти України дозволяється» жодним чином не обмежує коло учасників, для всіх встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Дякуємо за питання
Сертифікати ISO
Дата подання: 09 серпня 2019 15:03
Дата відповіді: 13 серпня 2019 16:40
Шановний тендерний комітет! Згідно Додатка 1 до тендерної документації Таблиця 2 Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам 5. Скан копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції. 6. Скан копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсного на дату розкриття пропозиції (при наявності). Дані сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам законодавства з питань публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників,які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник.
Тендерну документацію розроблено з дотриманням вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та вимог наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 5 наказу МОН №704 від 22.06.2016 року встановлено, що засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Даний перелік вимог є типовим, а не виключним та містить мінімальні вимоги, які повинні ставитися при придбанні товарів. Споживач має право на якісні та безпечні товари, а відтак має право вимагати та ставити умову про надання підтвердження поставленим вимогам. Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якомога якісного обладнання. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Принагідно повідомляємо, що скан копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсного на дату розкриття пропозиції надається (при наявності) відповідно до вимог тендерної документації.
Дякуємо за запитання
Проектор
Дата подання: 09 серпня 2019 15:07
Дата відповіді: 12 серпня 2019 12:30
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати проектор що має термін експлуатації одної лампи мультимедійного проектора - 5000 годин в стандартному режимі роботи лампи, проте в комплекті буде постачатися додатковий ламповий модуль, що збільшить строк служби лампи до 10 000 годин в стандартному режимі?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації термін експлуатації одної лампи мультимедійного проектора - не менше 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в економічному режимі. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000292-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 серпня 2019 15:05
Технічні характеристики проектору
Шановний тендерний комітет!
Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх. Вказані Вами технічні характеристики підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним. Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому.
Таким чином, з метою запобігання порушенню законодавства України, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до Наказу МОН №704.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 11:36
Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник)
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу від 09.08.2019 року Ідентифікатор вимоги: UA-2019-08-08-000292-b.c1 розміщеної в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 14.08.2019. № 166 повідомляємо:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. На ринку представлені всі запропоновані до закупівлі товари та можуть бути надані з аналогічними або кращими характеристиками та будуть розглядатись у відповідності до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу від 14.08.2019 року
№ UA-2019-08-08-000292-b.c1 (відкриті торги) на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 32320000-2 "Телевізійне й аудіовізуальне обладнання"
(Придбання навчальних інтерактивних комплексів)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 108 626,67
UAH з ПДВ
1 108 626,67
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 299 480,00
UAH з ПДВ
1 299 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 1 108 626,67
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:29
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 1 299 480,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
1 299 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:31
Протокол_Литер.pdf
29 серпня 2019 15:31
Протокол_Литер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:35
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 12:23
Дод.угода.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 17:27
Договір.PDF укладений
11 вересня 2019 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 299 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 216 580,00 UAH)