Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000286-a ● bfc7e819f2f848e0b9bbfdcfc692d8cf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 11:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 11:50 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 11:46 |
ПРОЕКТ Договору.docx | |
08 серпня 2019 11:46 |
Додаток 2.PDF | |
08 серпня 2019 11:46 |
Додаток 1.PDF | |
08 серпня 2019 11:46 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставки
Дата подання: 08 серпня 2019 22:31
Дата відповіді: 09 серпня 2019 09:25
Скажіть яка кількість планується поставок?
Відповідь: За вказаною закупівлею планується 1 поставка - 21 упаковка паперу. Взагалі протягом року Управління планує закупити паперу офісного формату А4 на загальну суму близько 199 000 (сто дев'яносто дев'ять тисяч) грн. 00 коп., що в середньому складає близько 2 дрібних закупівель на місяць, оскільки Управління не має змоги за один раз виділити вказану суму грошових коштів на закупівлю паперу, щоб здійснити 1 закупівлю, крім того, в Управлінні відсутнє приміщення для зберігання такої кількості паперу офісного. Через це предмет закупівлі поділений на дрібніші партії товару. Дана закупівля є другою за поточний місяць, тому подальша закупівля паперу офісного формату А4 планується у вересні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Ваші побажання будуть обов'язково враховані тендерним комітетом Управління при підготовці тендерної документації на закупівлю наступної партії паперу офісного формату А4;
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Ваші побажання будуть обов'язково враховані тендерним комітетом Управління при підготовці тендерної документації на закупівлю наступної партії паперу офісного формату А4;
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" |
7 677,60
UAH з ПДВ
|
7 451,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
7 818,30
UAH з ПДВ
|
7 452,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
7 965,72
UAH з ПДВ
|
7 817,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
8 190,00
UAH з ПДВ
|
8 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" #2403203169 |
Переможець |
7 451,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 15:18
|
Договір про закупівлю | укладений |
05 вересня 2019 15:18
|