Комп'ютерне обладнання та приладдя для початкових класів Нової української школи (субвенція та співфінансування з місцевим бюджетом)
Очікувана вартість
204 527,40 UAH
UA-2019-08-08-000223-c c59866f590db46c3a3b513c634555e17
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження замовника: 44300, Україна, Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа замовника: Оксентюк Наталія Миколаївна
+380978682040
lbm.osvita@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 204 527,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт.
Комп'ютерне обладнання та приладдя для початкових класів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться національній валюті України і не повинна відрізнятися від цін, вказаних в Специфікації, що є невід'ємною частиною Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у Договорі протягом 10 банківських днів з моменту передачі товару та підписання накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 14 серпня 2019 18:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати або мати кращі якісні технічні характеристики усім наведеним у Таблиці вимогам і характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмета закупівлі Сертифікатом якості ( Додаток 3 до тендерної документації).

В примітках до Додатку 5 форма "Тендерна пропозиція" є зазначено:

- у разі надання пропозиції учасником / переможцем - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ.

- в табличці в графі «Найменування товару» учасником зазначається конкретне найменування товару, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами замовника.

Тому просимо Учасників звернути на це увагу та вказати конкретне найменування товару ( торгову марку чи модель запропонованого товару).

До участі у закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є Платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Артюшенко В.В 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Інформація про відміну

Дата відміни
24 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку