Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Громадський проект № 400 - Капітальний ремонт та благоустрій тротуарів ЖМ "Виноградар" за адресою: Вулиця Порика Василя, 3, 5-А, 5
Очікувана вартість
709 168,00 UAH
UA-2019-08-08-000145-c ● 235d7ec3fb894bd781739b3b444caef8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 10:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 10:32 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 709 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 091,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Громадський проект № 400 - Капітальний ремонт та благоустрій тротуарів ЖМ "Виноградар" за адресою: Вулиця Порика Василя, 3, 5-А, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Порика Василя, 3, 5-А, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 10:28 |
Технічні вимоги до асфальтування та фемів docx _ копия.docx |
08 серпня 2019 10:28 |
Квал. критерії асф-ня.docx |
08 серпня 2019 10:28 |
Договір Кап ремонт асф-ня.docx |
08 серпня 2019 10:28 |
Гром проект Порика3_ 5 А_ 5 деф акт.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000145-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ", Код ЄДРПОУ:40015384
Дата подання: 13 серпня 2019 08:04
Дискримінаційність та корупційність вимог тендерної документації Замовника
Наданий прикріпленим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 11:46
Доброго дня. На виконання, встановлених Замовником у кваліфікаційних критеріях даної закупівлі, пунктів, а саме п. 24, 26 та 27, Учасники мають достатній строк для замовлення та отримання необхідних довідок.
Також повідомляємо, що подання документів, передбачених пунктами 1-40 Кваліфікаційних вимог виконується Учасниками процедури закупівлі тільки при підписанні першого договору на виконання підрядних робіт в поточному році укладеного за результатами тендерної процедури закупівлі. Для укладання наступних договорів в поточному році (в разі визначення Системою тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною в інших тендерних процедурах) подання документів необхідних для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, передбачених пунктами 1-40 виконується тільки в тій частині, де відбулися зміни після укладання першого договору у поточному році, укладеного за результатами тендерної процедури закупівлі.
Замовником встановлено дану вимогу для уникнення дублювання установчих та інших документів, які надають учасники, для підтвердження кваліфікації по закупівлям.
Враховуючи вищезазначене, встановлені вимоги не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не суперечать Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також повідомляємо, що подання документів, передбачених пунктами 1-40 Кваліфікаційних вимог виконується Учасниками процедури закупівлі тільки при підписанні першого договору на виконання підрядних робіт в поточному році укладеного за результатами тендерної процедури закупівлі. Для укладання наступних договорів в поточному році (в разі визначення Системою тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною в інших тендерних процедурах) подання документів необхідних для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, передбачених пунктами 1-40 виконується тільки в тій частині, де відбулися зміни після укладання першого договору у поточному році, укладеного за результатами тендерної процедури закупівлі.
Замовником встановлено дану вимогу для уникнення дублювання установчих та інших документів, які надають учасники, для підтвердження кваліфікації по закупівлям.
Враховуючи вищезазначене, встановлені вимоги не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не суперечать Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" #41069074 |
Відхилено |
666 302,47
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:42
|
ТОВ "СК НЕВА +" #42820720 |
Переможець |
709 167,54
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
сканирование0899.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2019 14:51
|
Договір | укладений |
02 вересня 2019 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з отриманням експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 020919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |