Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2019-08-08-000082-a a4a71e8a29a348729f097f493828a500
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 12:51
Початок аукціону: 13 серпня 2019 12:51
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сирні продукти ( 15542000-9 Свіжий сир, 15544000-3 Твердий сир )

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 кілограми
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000082-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 15 серпня 2019 15:59
Щодо неправомірного оголошення Переможця
Тендерна пропозиція учасника ФОП Кравченко В.В., не відповідає умовам тендерної документації, а саме: відповідно до ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ч. 1 п. 1 ст. 30 наступні такі порушення:
Цінова пропозиція - сума запропонованого товару в графі "вартість пропозиції", а також сума "Всього" не співпадає з сумою такого ж товару згідно Додатку 1 "Технічного завдання".
ч. 1 п.4 ст. 30 Закону наступні такі порушення:
Відповідно до п. 6.1. Оголошення про проведення закупівлі товарів в тендерній пропозиції потрібно надати довідку про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2017-2018 років (копію договору, лист відгук).
Учасником ФОП Кравченко В.В. (ІПН 2804115417) в тендерній пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору не на весь асортимент (свіжий сир, твердий сир), а тільки на сир кисломолочний (свіжий сир). Аналогічного договору на твердий сир та інформації про нього в довідці не існує.
Згідно додатку 1 Технічного завдання, згідно п. 5 потрібно надати копію договору з виробником, якщо учасник є представником виробника. Учасником ФОП Кравченко В.В. в тендерній документації надано 2 (дві) копії договору, а саме: ТОВ "ІВА-АРТ" (код ЄДРПОУ 38141066) договір № 140 від 10.01.2018 року та ТОВ "ВАЙТДУД" (код ЄДРПОУ 39467887) договір № 127 від 01.04.2019 року. В договорі № 140 від 10.01.2018 згідно розділу 1 «Предмет договору» немає чіткої інформації, що саме є об’єктом постачання для ФОП Кравченко В.В., також відсутні додаткові докази саме того товару, який заявлений в пропозиції (накладні видаткові, ТТН, рахунки-фактури, специфікація, протоколи погодження цін тощо). В договорі № 127 від 01.04.2019 згідно розділу 1 «Предмет договору» немає чіткої інформації, що саме за молочна продукція є об’єктом постачання для ФОП Кравченко В.В., також відсутні додаткові докази саме того товару, який заявлений в пропозиції(накладні видаткові, ТТН, рахунки-фактури, специфікація, протоколи погодження цін тощо).
Згідно того ж додатку 1 Технічного завдання, згідно п. 5 потрібно надати довідку від виробника, що ціни на продукцію зазначену у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі. Згідно тендерної документації не ясно хто буде виробником заявленої продукції та немає довідки від виробника про гарантію рівня ціни, на товар.
Згідно Додатку 1 Технічного завдання п. 3 учаснику необхідно надати (оригінал або копія) узгодженого асортиментного переліку щодо предмету закупівлі. ФОП Кравченко В.В. не надано жодного документу заявленої вимоги по жодному заявленому товару згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:44
виконано
Доброго дня. На Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2019-08-08-000082-a повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2019-08-08-000082-a є допороговою процедурою закупівель. Тобто це закупівля, хід проведення якої безпосередньо не регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» і умови закупівлі самостійно визначаються замовником. Закупівля відбувається у відповідності до регламенту ситеми державних закупівель ProZorro. Тому вважаєммо твердження учасника про наявні порушення ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч.1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" безпідставним.
По суті наданих Вами вимог:
- Щодо невідповідності вартості товару в асортиментному переліку ціновій пропозиції – це питання було з’ясовано з учасником під час періоду кваліфікації. Первісною є інформація, яка надається у електронному вигляді. Учасником, пропозицію якого було акцептовано, після аукціону надано цінову пропозицію на остаточну запропоновану вартість.
- Щодо невідповідності наданого аналогічного договору - за загальним правилом через відсутність чіткого законодавчого визначення, аналогічним договором замовник вважає такий договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі. Замовником в тендерній документації, не зазначено інші вимоги щодо критеріїв аналогічності (ціни, асортименту, строку, контрагентів, та інші). Інші критерії можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Учасником було надано копії аналогічних договорів та відгуки за тим самим предметом закупівлі 15540000-5 Сирні продукти.
- Щодо відсутності документів, що підтверджують інформацію стосовно того, що учасник є представником виробника - В договорах з виробниками предметом закупівлі є вся продукція виробника без виключення, яка буде замовлятись Учасником для постачання в лікарню. Доказів виконання договорів в минулих періодах замовник не вимагав. Учасником надано копії Декларацій Виробника предмету закупівлі.
- Щодо довідки від виробника, про те, що ціни на продукцію зазначену у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі, учасник надав гарантійний лист від себе особисто. Суттєво для замовника це змінює умову виконання вимоги незмінності цін на товари, що будуть поставлятись. Навіть за умови збільшення ціни виробника, учасник гарантує нам постачання без збільшення вартості договору.
- Щодо Додатку 1- учасником надано технічне завдання з асортиментним переліком товару.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000082-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 15 серпня 2019 16:03
Вимога щодо дискваліфікації
Відповідно до вище поданої вимоги від 15.08.19р, 15:59 год., вимагаємо дискваліфікувати ФОП Кравченко В.В. (РНОКПП 2804115417) відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та розглянути пропозицію наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:45
виконано
Доброго дня. На Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2019-08-08-000082-a повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2019-08-08-000082-a є допороговою процедурою закупівель. Тобто це закупівля, хід проведення якої безпосередньо не регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» і умови закупівлі самостійно визначаються замовником. Закупівля відбувається у відповідності до регламенту ситеми державних закупівель ProZorro. Тому вважаєммо твердження учасника про наявні порушення ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч.1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" безпідставним.
По суті наданих Вами вимог:
- Щодо невідповідності вартості товару в асортиментному переліку ціновій пропозиції – це питання було з’ясовано з учасником під час періоду кваліфікації. Первісною є інформація, яка надається у електронному вигляді. Учасником, пропозицію якого було акцептовано, після аукціону надано цінову пропозицію на остаточну запропоновану вартість.
- Щодо невідповідності наданого аналогічного договору - за загальним правилом через відсутність чіткого законодавчого визначення, аналогічним договором замовник вважає такий договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі. Замовником в тендерній документації, не зазначено інші вимоги щодо критеріїв аналогічності (ціни, асортименту, строку, контрагентів, та інші). Інші критерії можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Учасником було надано копії аналогічних договорів та відгуки за тим самим предметом закупівлі 15540000-5 Сирні продукти.
- Щодо відсутності документів, що підтверджують інформацію стосовно того, що учасник є представником виробника - В договорах з виробниками предметом закупівлі є вся продукція виробника без виключення, яка буде замовлятись Учасником для постачання в лікарню. Доказів виконання договорів в минулих періодах замовник не вимагав. Учасником надано копії Декларацій Виробника предмету закупівлі.
- Щодо довідки від виробника, про те, що ціни на продукцію зазначену у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі, учасник надав гарантійний лист від себе особисто. Суттєво для замовника це змінює умову виконання вимоги незмінності цін на товари, що будуть поставлятись. Навіть за умови збільшення ціни виробника, учасник гарантує нам постачання без збільшення вартості договору.
- Щодо Додатку 1- учасником надано технічне завдання з асортиментним переліком товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 38 770,00
UAH з ПДВ
38 770,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 42 268,20
UAH з ПДВ
42 268,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 10:03
Довідка з банку задолж.pdf
12 серпня 2019 10:03
Витяг єд. подат.PDF
12 серпня 2019 10:03
декларація Горянка 1.pdf
12 серпня 2019 10:03
Инд. код.pdf
12 серпня 2019 10:03
ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2019 10:03
Сан паспорт Авто.pdf
12 серпня 2019 10:03
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 10:03
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 10:03
4-ОПП.pdf
12 серпня 2019 10:03
Витяг.pdf
12 серпня 2019 10:03
Свидоц.pdf
12 серпня 2019 10:03
Договір з виробником.pdf
12 серпня 2019 10:03
Виписка.PDF
12 серпня 2019 10:03
Контактні дані.pdf
12 серпня 2019 10:03
Паспорт все.pdf
12 серпня 2019 10:03
Якісне творог.pdf
12 серпня 2019 10:03
Довідка з банка відкр.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 11:59
Експертний висновок638.pdf
12 серпня 2019 11:59
Scan0053.pdf
12 серпня 2019 11:59
Scan0052.pdf
12 серпня 2019 11:59
6.8. Лист довкілля.pdf
12 серпня 2019 11:59
6.5. Проект договору.PDF
12 серпня 2019 11:59
6.1.2. Повний Витяг з ЄДР.PDF
12 серпня 2019 11:59
6.1. Статут 2019.pdf
12 серпня 2019 11:59
6 5 Проект договору637.pdf
12 серпня 2019 11:59
4.8.1. Лист роз'яснення.pdf
12 серпня 2019 11:59
4.8. Лист роз'яснення.PDF
12 серпня 2019 11:59
4.8. Лист роз'яснення (2).pdf
12 серпня 2019 11:59
4.7.3. Висновок СЕС.PDF
12 серпня 2019 11:59
4.3. Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 11:59
4.2. Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2019 11:59
4.1. Технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 11:59
3.5. Довідка.pdf
12 серпня 2019 11:59
3.4. Довідка.pdf
12 серпня 2019 11:59
3.3. Довідка.pdf
12 серпня 2019 11:59
3.2. Довідка.pdf
12 серпня 2019 11:59
3.1. Довідка.pdf
12 серпня 2019 11:59
2.3.2. Лист-відгук.pdf
12 серпня 2019 11:59
2.2. Довідка працівники.pdf
12 серпня 2019 11:59
2.1. Довідка МТБ.pdf
12 серпня 2019 11:59
1. Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:58
005.jpg
12 серпня 2019 11:58
003.jpg
12 серпня 2019 11:58
002.jpg
12 серпня 2019 11:58
001.jpg
12 серпня 2019 11:58
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
Переможець 38 770,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
38 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 21-08-2230.pdf укладений
22 серпня 2019 13:44