30230000-0 Комп'ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000053-b 218e611d21114568adb6bd226608501d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа замовника: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:10
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Пристрої мережеві багатофункціональні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти підприємства. Часткова попередня оплата (Аванс) у розмірі не більше двадцяти відсотків від ціни Договору сплачується ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати рахунок протягом 7 (семи) банківських днів після набрання Договором чинності. У разі ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку протягом 7 (семи) банківських днів після набрання Договором чинності для здійснення ПОКУПЦЕМ попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, визнається що ПОСТАЧАЛЬНИК відмовився від порядку розрахунків на умовах попередньої оплати. У такому разі, відповідні положення цього Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах після оплати з відстрочкою платежу до 25 банківських днів. Аванс 25 Банківські 20
Iнша подія Остаточна оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (після підписання ПОКУПЦЕМ Акту) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 60 Банківські 80

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000053-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 09 серпня 2019 19:42
вимога про внесення змін до ТД в частині виключення вимоги про наявність в обладнання опції захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу
Шановний Замовник! Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Закупівля передбачає придбання мережевих багатофункціональних пристроїв різної продуктивності та різних форматів друку. Додатком3 до ТД визначені детальні характеристики відповідного обладнання, тип1 у кількості 36 шт., тип2 – 19 шт., тип3 – 5 шт.
При цьому технічні характеристики обладнання ти типів 2 та 3 включають достатньо специфічну ознаку, а саме опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу. Вказана опція фактичне перешкоджає банальній крадіжці паперу, а тому незрозуміло чому вказана опція не відображена в характеристиках обладнання типу1. Замовник є енергетичною компанією з функціями оперативно-технологічного управління Об’єднаною енергосистемою України (ОЕС) та передачі електроенергії магістральними електромережами від генерації до регіональних електромереж енергопостачальних компаній (обленерго). Крім того Замовником впроваджено КОДЕКС КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ, метою якого є виховання і підтримка корпоративної культури, ділових принципів та цінностей, норм поведінки працівників, якими вони мають керуватися при виконанні своїх службових обов’язків. Кодекс має реалізовуватись у повсякденній діяльності підприємства та сприяти його розвитку, в основу чого покладені основні принципи управління персоналом: ефективність і продуктивність, інноваційність та креативність, відкритість та довіра, професійність та якість та робота в радість. Зазначені засади функціонування Замовника взагалі не узгоджуються із вимогою, яка висунута до обладнання (опція захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, читайте крадіжці). Висуваючи вказану вимогу Замовник фактично визнає, що його працівники спроможні вчиняти протиправні дії направлені на таємне викрадене майна Замовника, що в жодному випадку не підвищує рівень довіри на до ДП «НЕК «Укренерго», як суб’єкта господарювання, ані підвищує серед працівників атмосферу довіри, взаємної поваги та культури, основаної на високих етичних стандартах. Крім того вважаємо наголосити на тому, що на даний час на ринку аналогічної техніки наявне обладнання різних світових виробників, які як і Замовник розділяють аналогічні засади внутрішнього корпоративного функціонування, а тому не встановлюють опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу на свою пристрої. Однак однією з компаній, яка офіційно представлена на ринку України та продовжує вважати «конкурентною перевагою» саме опцію захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, є Компанія Xerox Corporation, визнаний в світі виробник обладнання Xerox. Таким чином опція захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу, яку Замовником пред’явлено до частини (тип2 та тип3) обладнання, по своїй суті не є для Замовника визначальною та критичною, а тому звертаємося до вас із даною вимогою про внесення змін до ТД в частині виключення вимоги про наявність в обладнання опції захисту паперу в лотках від несанкціонованого доступу. Наявність даної, необов’язкової з зазначених підстав, опції суттєво звужую конкуренцію, підриває авторитет Замовника та призводить до зменшення довіри суспільства до держави.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 09:13
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000053-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 12 серпня 2019 11:54
Уточнення технічних вимог
Шановний Замовнику !
Прохання надати уточнення щодо вимоги лотка великої ємності Додаток 3 ,п. 32
( 5шт кольорових БФП ф.А3).
Чи можна вважати наприклад ємність лотка 500 -1000 арк. ф. А5, великою ?
П.33 та п.34 Додатка 3 (5 шт кольорових БФП ф.А3) прохання уточнити який саме зчитувач вимагається прихований чи ні
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2019 11:39
Шановний потенційний учаснику, надаємо уточнення за п. 32 таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації - лоток повинен бути для підлогової конфігурації та великої ємкості, саме для аркушів формату А4- від 500 аркушів, про що будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію; за п. 33 та п. 34 таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації – замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 1 263 000,00
UAH
1 157 700,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 1 336 850,00
UAH
1 157 780,00
UAH
Документи
ТОВ "КСС" 1 422 200,00
UAH
1 321 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 1 377 800,00
UAH
1 332 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:13
public_doc.pdf
04 вересня 2019 09:13
public_doc(1).p7s
04 вересня 2019 09:13
Dovidka_19224559360250983126.pdf.p7s
04 вересня 2019 09:13
Dovidka_19224559360250983126.pdf
04 вересня 2019 09:13
документи переможця.pdf
29 серпня 2019 10:40
sign.p7s
29 серпня 2019 10:39
sign.p7s
29 серпня 2019 10:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
29 серпня 2019 10:31
Лист для клієнтів.7z
29 серпня 2019 10:31
Гарантія 14095-19.7z
29 серпня 2019 10:31
Витяг із Статуту.7z
29 серпня 2019 10:31
Банківська ліцензія.7z
29 серпня 2019 10:31
Протокол НР.7Z
29 серпня 2019 10:31
Банківська гарантія.pdf
29 серпня 2019 10:07
Технічна частина.pdf
29 серпня 2019 10:07
Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 10:07
лист виробника.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 08:13
sign.p7s
29 серпня 2019 08:12
G6538.19.7z
29 серпня 2019 08:12
Технічна частина.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 11:56
sign.p7s
29 серпня 2019 11:41
Технічна частина.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 15:26
sign.p7s
28 серпня 2019 14:40
Технічна частина.rar
28 серпня 2019 14:40
Тендерна пропозиція.rar
28 серпня 2019 14:40
20190827_Gtee_36 000 UAH.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 1 157 700,00
UAH
04 вересня 2019 08:32

Документи

04 вересня 2019 08:32
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
1 157 700,00
UAH
Документи

Документи

04 вересня 2019 08:32
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 вересня 2019 15:11
Договір № 01-003608-19_від_19.09.2019.pdf укладений
19 вересня 2019 15:11
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 23 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 389 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 231 540,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку