Персональні комп'ютери в комплекті, ноутбуки, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
815 818,00 UAH
UA-2019-08-07-003290-b 020a67b91035438cb823ef0eb8a2cdb3
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38212592
Місцезнаходження замовника: 75500, Україна, Херсонська обл., м. Генічеськ, вул. Вокзальна, буд. 15
Контактна особа замовника: Людмила Миколаївна Бєкірова
+380553432472
gen_osvita@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:25
Очікувана вартість: 815 818,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 447,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
36 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
36 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - державний та місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 серпня 2019 23:52
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2019 23:50
ТД_компьютера.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 13 серпня 2019 23:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По питанню № 1 згідно умов дкументації визначено: "Примітка: в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент)", більш уважно вивча

Актуальні тендери

До пошуку