Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення святково-розважальних заходів з нагоди Дня міста - 2019)
Очікувана вартість
2 212 600,00 UAH
UA-2019-08-07-003228-b f569d2511dad4437954b5c144c66ded9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:19
Очікувана вартість: 2 212 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 063,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації та проведення святково-розважальних заходів з нагоди Дня міста - 2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, згідно Календарного графіку надання послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019  —  14 вересня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата на підставі акту наданих послуг, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000026 ● 005caa9089bd484aa596d956376586c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2019-08-07-003228-b 07.08.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-09 17:21:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення святково-розважальних заходів з нагоди Дня міста – 2019) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-003228-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:

Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
Чому Замовником при оприлюдненні в окремому документі переліку змін до тендерної документації не вказано до якого саме пункту, розділу Додатку 3 вносяться зміни (і які саме) та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних?
Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?

Чому звіт про виконання договору оприлюднений з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону?.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 18:30:04

У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 79950000-8 — «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення святково-розважальних заходів з нагоди Дня міста – 2019» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-003228-b)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " 2 207 600,00
UAH з ПДВ
2 190 437,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 2 212 600,00
UAH з ПДВ
2 201 537,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:50
Штатний росклад.pdf
22 серпня 2019 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 16:50
Субпідрядники.pdf
22 серпня 2019 16:50
Проект договору.pdf
22 серпня 2019 16:50
порівняльна табл.pdf
22 серпня 2019 16:50
Паспорт+код.pdf
22 серпня 2019 16:50
обладнання.pdf
22 серпня 2019 16:50
Наявність персоналу.pdf
22 серпня 2019 16:50
Л-З з умовами договору .pdf
22 серпня 2019 16:50
Л-З з істот.умов дог..pdf
22 серпня 2019 16:50
кошторис.pdf
22 серпня 2019 16:50
Квитанции приват.pdf
22 серпня 2019 16:50
Кваліфікац критерії.pdf
22 серпня 2019 16:50
Досвід персонал Н .pdf
22 серпня 2019 16:50
Довідка ст 17+7.pdf
22 серпня 2019 16:50
Дикларация.pdf
22 серпня 2019 16:50
Відгуки.pdf
22 серпня 2019 16:50
Відгук - персонал.pdf
22 серпня 2019 16:50
ВИТЯГ -з Єдин. подат.pdf
22 серпня 2019 16:50
Витяг 13.08.2019.pdf
22 серпня 2019 16:50
ВИПИСКА 02.04.18.pdf
22 серпня 2019 16:50
Аналог Договора.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 14:29
штатний розклад 2019.pdf
22 серпня 2019 14:29
Проект договору город.pdf
22 серпня 2019 14:29
Перелік- працівників.pdf
22 серпня 2019 14:29
ООС.pdf
22 серпня 2019 14:29
Лист_згода з договором.pdf
22 серпня 2019 14:29
ЛИСТ зрозуміле інфо.pdf
22 серпня 2019 14:29
Згода затримка оплати.pdf
22 серпня 2019 14:29
Договір_ ЕФ.pdf
22 серпня 2019 14:29
Договір НФ.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка статут.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка сес.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка сертифікація.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка про субпідряд.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка про інфо в ЕДР.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка оподаткування.pdf
22 серпня 2019 14:29
Довідка Код доступуа.pdf
22 серпня 2019 14:29
довідка баланс.pdf
22 серпня 2019 14:29
Декларація 2018.pdf
22 серпня 2019 14:29
Гарантія Рос федерац.pdf
22 серпня 2019 14:29
Гарант сувенірна.pdf
22 серпня 2019 14:29
Гарант поліграфія.pdf
22 серпня 2019 14:29
відкуг Васильченко 1.pdf
22 серпня 2019 14:29
відгук Васильченко 2.pdf
22 серпня 2019 14:29
Акти НФ.pdf
22 серпня 2019 14:29
Акт ЕФ.pdf
22 серпня 2019 14:29
17 ст довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "

ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2819003498
Переможець 2 190 437,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2819003498
2 190 437,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 17:23
Договір № 96 від 11.09.2019.pdf укладений
11 вересня 2019 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 190 437,00
UAH