Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (система автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (Центр автоматизованої обробки інформації))
Machines for data processing (hardware) (system for automatic recording of traffic violations (Automated Information Processing Center))
Очікувана вартість
205 000 000,00 UAH
UA-2019-08-07-003008-b dea03af7aa3049d9a07f14e573500b17
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Фещенко

+380979392244 infra.pro.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Артем Фещенко
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Artem Feshchenko
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 205 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6150000 UAH
Publication date: 07 серпня 2019 17:21
Enquiries until: 30 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 205 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 025 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Кількість: 1 система
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435. KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
система автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (Центр автоматизованої обробки інформації)
(Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

system for automatic recording of traffic violations (Automated Information Processing Center)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 10 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується здійснити оплату вартості фактично поставленого товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання – передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:33
Додаток 2 ТД ЦОД.doc
27 серпня 2019 17:33
Тендерна документація ЦОД.docx
27 серпня 2019 17:33
Додаток 1 ТД ЦОД.docx
27 серпня 2019 17:33
Перелік змін.docx
27 серпня 2019 17:33
Додаток 3 ТД ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 4 проект ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 5 ТД ЦОД.docx
27 серпня 2019 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:33
Додаток 2 ТД ЦОД.doc
07 серпня 2019 17:21
Додаток 2 ЦОД.doc
27 серпня 2019 17:33
Тендерна документація ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Тендерна документація ЦОД.docx
27 серпня 2019 17:33
Додаток 1 ТД ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 1 ТД ЦОД.docx
27 серпня 2019 17:33
Перелік змін.docx
27 серпня 2019 17:33
Додаток 3 ТД ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 3 ТД ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 4 проект ЦОД.docx
07 серпня 2019 17:21
Додаток 5 ТД ЦОД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Направления обдува
Дата подання: 14 серпня 2019 12:17
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:00
Какое направление обдува необходимо в коммутаторах фабрики? Port side intake или Port side exhaust?
Відповідь: У зв’язку з набранням чинності 16.07.2019 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» просимо викласти ваше питання державною мовою. Дякуємо за розуміння.
Комплектация
Дата подання: 14 серпня 2019 12:48
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:00
Прошу уточнить следующую информацию: укзано "2.8. Мережева фабрика з системою керування – 2 шт". Значит ли это что SPINE коммутаторов должно быть 4 штуки, а LEAF коммутаторов 8?
Відповідь: У зв’язку з набранням чинності 16.07.2019 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» просимо викласти ваше питання державною мовою. Дякуємо за розуміння.
Комплектація
Дата подання: 16 серпня 2019 11:41
Дата відповіді: 19 серпня 2019 21:57
Прошу уточнити наступну інформацію: вкзано "2.8. Мережева фабрика з системою керування - 2 шт". Чи означає це що SPINE комутаторів має бути 4 штуки, а LEAF комутаторів 8?
Відповідь: Зважаючи на високі вимоги до надійності та відмовостійкості системи, всі компоненти мають бути резервовані. У складі кожного МЦОДКТ має бути 2 (два) SPINE комутатори та 2 (два) комутатори LEAF. Це означає, що всього Система, яка складається з двох МЦОДКТ, має містити 4 (чотири) SPINE комутатори та 4 (чотири) LEAF комутатори
Напрям обдування
Дата подання: 16 серпня 2019 11:43
Дата відповіді: 19 серпня 2019 21:57
Який напрям обдування необхідно в комутаторах фабрики? Port side intake або Port side exhaust?
Відповідь: Під час надання пропозиції, просимо запропонувати обладнання, що буде здійснювати забір холодного повітря з “холодного” коридору МЦОДКТ та викид повітря до “гарячого” коридору МЦОДКТ. Розташування обладнання в шафах Виконавець здійснює згідно запропонованого технічного рішення
Уточнення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2019 15:08
Дата відповіді: 19 серпня 2019 21:57
Чим обумовлена вимога щодо постачання компонентів ДЕС одного виробника? Чи може бути здійснене постачання компонентів ДЕС від різних виробників, але сумісних між собою?
Відповідь: Дана вимога гарантує сумісність всіх компонентів ДЕС між собою. Надає можливість отримувати сервіс та гарантійне обслуговування ДЕС та його компонентів від одного виробника, та унеможливить ситуацію відмови виробника окремого компоненту або комплектуючого елементу від гарантійних зобов’язань.
Уточнення щодо виробника обладнання
Дата подання: 19 серпня 2019 10:02
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:41
У Додатку 2 до Тендерної документації в розділі 2 “Вимоги до ІТ обладнання програмно-апаратного комплексу (ПАК) ЦОД” зазначено назви виробників конкретного обладнання та програмного забезпечення. Просимо уточнити, чи буде розглядатися Замовником обладнання та програмне забезпечення інших виробників?
Відповідь: Так. В документацію будуть внесені відповідні зміни.
В кінці додатку 2 буде зазначено:
Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:42
Додатком №3 до Тендерної документації Замовник встановлює вимоги на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям до статті 16 Закону. Зокрема, відповідно до пп 1.3 Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому серед переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям вказано, що Учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017 - 2019 роках. У зв’язку з розбіжністю формулювань, просимо уточнити, якої кількості аналогічних договорів буде достатньо на підтвердження необхідного досвіду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документацію будуть внесені відповідні зміни
Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2017 - 2019 роках (не менше 1-го), в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).
Підтверджуючі документи:
Засвідчена належним чином копія договору, видаткової накладної та акту приймання-передачі обладнання (майна)
Порядок огляду майданчиків
Дата подання: 19 серпня 2019 12:01
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:44
Просимо надати опис процедури доступу представників Виконавців до технічних майданчиків Замовника з метою обстеження та оцінки особливостей транспортування Системи, а саме: завезення, розвантаження, розміщення на технічному майданчику тощо.
Відповідь: В документацію буде внесено відповідні зміни.
1) П. 4.3 Тендерної документації викласти у наступній редакції:
місце поставки товару - визначений склад в м. Київ або Київській області на умовах DDP згідно міжнародних правил інкотермс-2010.
Кількість - 1 система.
2) Додаток 1 до Тендерної документації (Цінова пропозиція) в частині “місце поставки” змінити на наступну редакцію: визначений склад в м. Київ або Київській області на умовах DDP згідно міжнародних правил інкотермс-2010
Уточнення щодо вимог до спеціалістів
Дата подання: 19 серпня 2019 12:42
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:44
Однією з вимог Тендерної документації є підтвердження Учасником наявності у нього сертифікованих спеціалістів відповідної кваліфікації. Зокрема у пп 2.1.9 Додатку №2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність не менше 1 (одного) сертифікованого виробником інженера для обслуговування запропонованого обладнання. Але при цьому не уточнюється рівень (кваліфікація) такого інженера. Просимо деталізувати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документацію будуть внесені відповідні зміни.
Виключити вимогу пп 2.1.9 “не менше 1 (одного) сертифікованого виробником інженера для обслуговування запропонованого обладнання”
Кондиціонування
Дата подання: 19 серпня 2019 13:55
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:44
Просимо пояснити чим обумовлена необхідність використання міжрядного кондиціонеру?
Відповідь: В якості обладнання Системи (серверного обладнання, систем збереження даних) планується до використання сучасне технологічне обладнання високої щільності, що вимагає ефективного охолодження, одним з необхідних елементів якого є міжрядні кондиціонери.
Габарити шафи
Дата подання: 19 серпня 2019 16:58
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:45
п. 1.3.1.1 Технічних вимог визначає однакові вимоги до розмірів двох різних типів шаф. Чи можна вважати, що вимагається шість шаф однакових габаритів: Ш469 х Г965 х В2000 мм ?
Відповідь: В документацію буде внесено відповідні зміни.
П. 1.3.1.1 викласти у такій редакції:
В МЦОДКТ передбачити встановлення технологічних шаф:
- дві шафи для встановлення комунікаційного обладнання з зовнішніми габаритами не менше ніж: Ш800мм х Г1100мм х В2000мм;
- чотири шафи для встановлення серверного обладнання з зовнішніми габаритами не менше ніж: Ш600мм х Г1100мм х В2000мм;
Уточнення по п.2.2 "Вузли кластеру віртуалізації"
Дата подання: 22 серпня 2019 12:19
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:02
Просимо надати роз'яснення щодо наступних вимог, зазначених у п.2.2 "Вузли кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт.": 1) У вимогах № з/п 7 зазначено: "- наскрізну дедублікацію та компресію даних до їх запису на основні диски («на льоту»)" З чим пов’язана дана вимога? Вона негативно впливатиме на продуктивність та стабільність роботи системи та являється диференціатором тільки одного виробника. Які загальні вимоги до продуктивності вводу-виводу кластера віртуалізації? 2) У вимогах № з/п 8 зазначено: "підтримка конвергентності (розподілення трафіку на різні протоколи та канали зв’язку апаратно". Якщо вимагаються програмно визначена система збереження даних, та програмно визначені обчислювальні ресурси, чому підключення до мережі не програмно визначене? Воно прив’язується до апаратного рішення Cisco? Це ускладнюватиме управління та вимагатиме спеціалізованих інтерфейсів взаємодії. З чим пов’язана ця вимога, яка ставить других учасників конкурсу крім cisco поза конкуренцією, та приводить до подорожчання рішення в цілому. Чи є незалежні від виробника вимоги до безпеки системи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Функціональна вимога є необхідною з огляду на забезпечення ефективного зберігання даних. Зазначена вимога реалізована у більшості провідних виробників обладнання.
2) Всі компоненти рішення (Система збереження даних, обчислювальні ресурси та мережа) програмно визначені. Відповідно, буде розглянуто будь-яке рішення, що реалізує зазначену вимогу. Вимоги до комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) не є предметом даного технічного завдання та будуть висунуті на етапі проектування окремо КСЗІ системи.
Уточнення по п.2.5 "Система зберігання даних з файловим доступом на базі вузлів Cisco UCS S3260 Storage Server та ПЗ Scality – 1 шт."
Дата подання: 22 серпня 2019 12:28
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:03
Якщо пропонувати аналог рішення без прив'язки до архітектури одного виробника то: - яку кількість потоків запису та з якою швидкістю кожного потоку повинна обслуговувати дана система? - яка повинна бути швидкість запису обєктів за секунду (TPS transaction per second – Create Write Obj/s)? - якою повинна бути швидкість видалення об’єктів в секунду? Які системи крім Scality можуть підтримувати Linux Fuse? Чи не є дана вимога пропискою під конкретного виробника? У № з/п 11 зазначено наступну вимогу: "Корисна ємність всієї системи не менше ніж 3360ТБайт з рівнем захисту не менше ніж 4 копії кожного запису даних." Це вимога пов’язана з архітектурою конкретного виробника? Скільки повинно бути "сирого" простору? Чи може бути альтернативна схема захисту даних з кращими показниками надійності? Як воно співвідноситеся з наступною вимогою «Підтримка захисту за допомогою паритету (parity) замість копіювання даних для файлів великого об’єму»? Тобто для маленьких файлів 4 копії, а для великих parity? Де границя між маленькими та великими файлами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення на базі Scality пропонуються майже всіми провідними виробниками, в тому числі Dell EMC, HPE та має за мету створити конкуренцію між виробниками цих рішень. Вибір рішення за глибоко технічними параметрами, такими як «TPS transaction per second – Create Write Obj/s» та «швидкість видалення об’єктів в секунду» можуть бути використані різними виробниками по різному, що призведе до порівняння різних технологій та різної кількості обладнання, що у свою чергу призведе до порушення закону про публічні закупівлі.
Архітектура запропонованої системи має бути розрахована на безперервну роботу та доступ до всього необхідного корисного обсягу даних з урахуванням можливої втрати одного з ЦОД та одного з вузлів другого ЦОД. Технічна реалізація таких вимог можлива будь-якими рішеннями.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 23 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:04
Поясніть, будь ласка, чим обумовлені вимоги, що вказані у пп 2.7.8 Технічних вимог, щодо підтримки можливості по оптимізації вхідного і вихідного трафіку шляхом можливості анонсування маршруту на основі IP адреси хоста?
Відповідь: У рішенні необхідно передбачити механізми переносу віртуального хосту на інший майданчик. При цьому не повинна змінитися IP адреса та налаштування безпеки, які пов`язані з даним хостом. Для уникнення асиметрії трафіку він одразу має бути спрямований на той ЦОД, на якому розмістився віртуальний хост.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 23 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:05
Просимо надати додаткові роз'яснення щодо вимоги, яка зазначена у пп 2.7.11 Технічного завдання: «Має підтримуватися використання шаблонів або профілів додатків, які містять опис елементів додатків, комутацію і маршрутизацію трафіку між ними. Шаблон повинен бути універсальним і застосовуватися як до фізичних пристроїв, так до віртуалізувати, підключеним до мережевий фабриці.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У запропонованому рішенні SDN повинні підтримуватися як віртуалізовані пристрої (віртуальні машини), так і фізичні. За допомогою єдиної системи керування та єдиних шаблонів для додатків, необхідно керувати як фізичними пристроями, так і віртуальними.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 23 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:06
Питання стосовно відмовостійкості контроллера SDN: якщо виробник рекомендує використовувати 2 (або, наприклад, 4) контролера у режимі повної відмовостійкості, чи може це рішення задовольнити вимоги, що викладені у Технічному завданні? Адже документацією вимагається наявність 3-х контролерів.
Відповідь: Так. Повинна постачатися система SDN у складі рекомендованої повної відмовостійкості від виробника.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 23 серпня 2019 10:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:07
Питання стосовно конфігурації Програмно-апаратного комплексу захисту інформаційних ресурсів. У Технічному завданні є вимога про наявність не менше ніж одного твердотільного накопичувача (SSD) ємністю не менш ніж 200 ГБ. Чи є ця вимога обов`язковою, якщо ця опція не передбачена альтернативним виробником?
Відповідь: Ні, якщо ця опція не передбачена альтернативним виробником, це не є обов`язковим.
Період підписки
Дата подання: 28 серпня 2019 08:37
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:22
Просимо уточнити на який період необхідно розраховувати підписку на оновлення програмно-апаратних засобів для вузлів кластера віртуалізації (пункт 2.2 Технічних Вимог)?
Відповідь: Запропоноване рішення має забезпечувати можливість оновлювати програмне забезпечення, необхідне для роботи гіперконвергентної інфраструктури кластера віртуалізації протягом усього періоду експлуатації обладнання, яке за нашим досвідом складає до 10 років.
Уточнення щодо альтернативи
Дата подання: 28 серпня 2019 08:38
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:23
Конвергентні комутатори Cisco UCS Fabric Interconnect 6332, вимоги для яких вказані в пунктах 2.3 та 2.6 Технічних Вимог не мають аналогів у інших виробників, що є порушенням закону про публічні торги. Чи готові ви розглянути альтернативну пропозицію, що включає в себе окремо комутатори Ethernet і окремо комутатори Fiber Channel, які не поступаються за кількістю портів і пропускної здатності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, документацією визначено можливість надання функціональних аналогів рішень. Замовник розгляне аналогічні по пропускній здатності та кількості портів, окремо комутатори Ethernet, та окремо комутатори Fiber Channel,
Уточнення щодо альтернативи
Дата подання: 28 серпня 2019 08:38
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:24
Вузли системи зберігання даних, вимоги для якої вказані в пункті 2.5 Технічних Вимог, не мають прямих аналогів у інших виробників, що порушує закон про публічні торги. Чи готові ви розглянути альтернативні варіанти, які будуть займати більше місце в серверних шафах?
Відповідь: Так, документацією визначено можливість надання функціональних аналогів рішень, Замовник розглядатиме альтернативні варіанти за умови, що запропоноване рішення для кожного майданчика матиме достатньо вільного місця (не менше 200U) для установки серверного обладнання в майбутньому.
Період гарантії
Дата подання: 28 серпня 2019 08:39
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:24
Просимо надати уточнення щодо періода на який має бути надана гарантія на обладнання, що забезпечує гарантовану заміну несправних компонентів рішення?
Відповідь: Гарантія на обладнання, що забезпечує гарантовану заміну несправних компонентів рішення повинна бути розрахована не менш ніж на 2 роки.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 28 серпня 2019 08:39
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:26
Просимо надати уточнення щодо пункту 2.5 Технічних Вимог "Система зберігання Даних з файлового доступом" - яка кількість копій блоків даних системи зберігання з файловим доступом вам необхідно для забезпечення відмовостійкості і катастрофостійкості?
Відповідь: Кількість копій блоків даних повинна бути не менше ніж 5 та кількість контрольних сум блоків даних не менше ніж 7.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 20 серпня 2019 17:12
неоднозначнe розуміння технічних вимог до обладнання
Шановний Замовнику!

Звертаємося до вас із проханням надати пояснення стосовно деяких технічних вимог до предмета закупівлі, наведених у Додатку 2 тендерної документації
(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ до закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (система автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (Центр автоматизованої обробки інформації)))

1)
2.2 Вузли кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт.
2.3 Мережеві комутатори вузлів кластеру віртуалізації, Cisco UCS Fabric Interconnect 6332-16UP - 4 шт.
2.4. Серверний вузол (сервер інфраструктури), Cisco UCS C220 M5 - 2 шт.
2.5. Система зберігання даних з файловим доступом на базі вузлів Cisco UCS S3260 Storage Server та ПЗ Scality – 1 шт.
2.6. Мережеві комутатори системи зберігання даних з файловим доступом, Cisco UCS Fabric Interconnect 6332 - 4 шт.
2.8. Мережева фабрика з системою керування – 2 шт.
- Комутатори фабрики (SPINE), Cisco Nexus 9332C, у відмовостійкому складі для кожного ЦОД
- Система керування мережевою фабрикою, Cisco ACI Controller, у відмовостійкому складі для кожного ЦОД
- Мережеві комутатори доступу (LEAF), Cisco Nexus 9336C-FC2 – 4 шт.
- Мережеві маршрутизатори, Cisco ASR1001X-20G – 4 шт.
- Програмно-апаратний комплекс захисту інформаційних ресурсів, Cisco FirePower 2130, у відмовостійкої конфігурації (надалі – Комплекс) – 2 шт.
2.11.2 Cистема аналізу та керування політиками мережевої безпеки ПАК, Cisco Tetration – 1 шт.
2.12. Програмне забезпечення для керування Комплексом, Cisco UCS Director – 1 шт.

Звертаємо Вашу увагу що згідно звітам дослідницької компанії Gartner (Gartner’s 2019 Magic Quadrant For Data Center Networking) окрім Cisco є певна кількість інших світових виробників комутаційного обладнання що задовольняють більшості потреб в Data Center Networking та представлені в Україні
https://www.juniper.net/us/en/forms/2019-gartner-magic-quadrant-datacenter-networking-leader/

За якими ознаками Замовник буде визначати чи є запропоновані учасниками модель є ЕКВІВАЛЕНТОМ обладнанню виробництва Cisco?
Чи буде він порівнювати, скажімо, ширину, довжину, вагу, колір?
Взагалі в описі згаданого Замовником обладнання на сайті виробника є дуже багато характеристик, які не увійшли до переліку вимог в даному тендері

Для запобігання неоднозначного розуміння «еквіваленту», просимо вас видалити з технічних вимог назви обладнання виробництва Cisco або еквівалент.
Натомість зазначити вимоги до тих параметрів, які є важливими для замовника з точки зору експлуатації обладнання .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 15:16
Відповідь на вимогу надано листом Міністерства внутрішніх справ України від 23.08.19 р. № 16/2-3116, а саме:
Стаття 22 Закону України Про публічні закупівлі регламентує, що у разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
У разі, коли Учасник торгів пропонує до постачання еквівалент, технічні вимоги до якого визначені в технічній специфікації, він повинен надати, як частину пропозиції, документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, зазначеним у технічній специфікації, а саме експертний висновок, виданий експертом. Термін «експерт» в даному випадку визначений у розумінні Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу». Також, Учасник повинен надати свідоцтво, що підтверджує державну акредитацію кваліфікацію експерта з питань організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 18:56
Щодо усунення дискримінаційних вимог
В п. 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до мережевих комутаторів вузлів кластеру віртуалізації, Cisco UCS Fabric Interconnect 6332-16UP - 4 шт. Технологія Fabric Interconnect є виключним авторським правом компанії Cisco.
Без Fabric Interconnect підключити сервери Cisco до мережі неможливо. При цьому, у інших виробників сервери підключаються безпосередньо до ядра мережі чи в комутатор Leaf в архітектурі Spine and Leaf.
Таким чином, запропонувати аналогічне рішення для технології Fabric Interconnect, не видається за можливе так-як еквівалент вказаного рішення не існує.
За умов технічного завдання, за відсутності аналогу, передбачається можливість поставити комутатори Ethernet та FC/FCoE. Вказані комутатори і так були б в рішенні але в іншому розділі ЦОД на базі класичної інфраструктури, в іншій кількості та з іншими характеристиками. Однак така пропозиція не буде відповідати тим вимогам, що наразі встановлені Замовником.
Такі дії зі сторони Замовника усувають можливість подання рішення відмінного від Fabric Interconnect виробництва компаній Cisco.
В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах тендерної документації встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінної від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 17:07
Шановний учасник! У розділі «Запитання до процедури» було поставлено питання «Уточнення щодо альтернативи»: Дата подання: 28 серпня 2019 08:38. Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:23. На питання була надана відповідь про те, що Замовник готовий розглядати аналогічні по пропускній здатності та кількості портів, окремо комутатори Ethernet, та окремо комутатори Fiber Channel. Крім того, у документації наявне положення щодо надання аналогів, що реалізують необхідний функціонал.
Таким чином, відсутні ознаки дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 18:58
Щодо усунення дискримінаційних вимог
У відповідності з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації для керування серверами пропонується використовувати ту ж саму мережу, що і для передачі даних (In BandManagement). Зазначений підхід обумовлений тим, що архітектура Cisco USC «НЕ ВМІЄ» керувати серверами через окрему виділену мережу (Out of Band Management - OoB).
При цьому, загальноприйнята практика побудови ЦОД свідчить, що окремо виділена мережа (OoB), Є ОБОВЯЗКОВОЮ.
Таким чином, технічні вимоги Замовника свідчать про надання однозначної переваги продукції виробництва компанії Cisco.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації, і надати можливість керування серверами через окремо виділену мережу (OoB).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 17:04
Замовник готовий розглядати інші підходи до побудови системи керування серверним обладнанням, забезпечивши при цьому існуючі вимоги до функціоналу, продуктивності, кількості портів, надійності та відмовостійкості. У документації наявне положення щодо надання аналогів, що реалізують необхідний функціонал.
Таким чином, відсутні ознаки дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 19:36
Щодо усунення дискримінаційних вимог
В п. 2.8. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до мережевої фабрики з системою керування, яка передбачає, що система керування мережевою фабрикою, Cisco ACI Controller, має бути у відмовостійкому складі для кожного ЦОД.
При цьому, система керування мережевою фабрикою, Cisco ACI Controller, у відмовостійкому складі для кожного ЦОД, є виключним авторським правом і рішенням компанії Cisco.
Продукція яку ми маємо намір запропонувати не включає зазначеного рішення, через відсутність необхідності включення для належного функціонування.
При цьому, редакція вищезазначеної вимоги усуває можливість подання рішення відмінного від керування мережевою фабрикою, Cisco ACI Controller, у відмовостійкому складі для кожного ЦОД виробництва компаній Cisco.
В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах тендерної документації встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінного від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 17:02
Вимога до наявності контролера керування у відмовостійкому варіанті пов‘язана з необхідністю мати можливість контролю та внесення змін в роботу мережі в будь-який час. Відсутність відмовостійкості може призвести до неможливості діагностики роботи мережі, особливо під час інцидентів. Виробники мережевого обладнання надають ПЗ, віртуальні машини або фізичні пристрої, що забезпечують керування мережею. З огляду на положення щодо надання аналогів, що реалізують необхідний функціонал, слід розуміти дану вимогу як необхідність забезпечити всі необхідні підтримувані виробником ресурси для стабільної відмовостійкої роботи такого контролеру, що має бути відокремленим від мережевого обладнання, не пропускати через себе трафік в мережі та забезпечувати керування та контроль мережі для кожного ЦОД як єдина система.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 19:38
Щодо усунення дискримінаційних вимог
В п. 2.6. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до мережевих комутаторів системи зберігання даних з файловим доступом, Cisco UCS Fabric Interconnect 6332 - 4 шт. Технологія Fabric Interconnect є виключним авторським правом компанії Cisco.
При цьому, у інших виробників, з класичною архітектурою системи зберігання даних, підключається в SAN мережу, без необхідності використання Fabric Interconnect.
Таким чином, запропонувати аналогічне рішення для технології Fabric Interconnect, не видається за можливе так-як еквівалент вказаного рішення не існує.
Такі дії зі сторони Замовника усувають можливість подання рішення відмінного від Fabric Interconnect виробництва компаній Cisco.
В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах тендерної документації встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінної від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:58
У розділі «Запитання до процедури» було поставлено питання «Уточнення щодо альтернативи»:
Дата подання: 28 серпня 2019 08:38
Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:23
На питання була надана відповідь про те, що Замовник готовий розглядати аналогічні по пропускній здатності та кількості портів, окремо комутатори Ethernet, та окремо комутатори Fiber Channel. У документації наявне положення щодо надання аналогів, що реалізують необхідний функціонал.
Таким чином, відсутні ознаки дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 20:15
Вимога: щодо надання роз’яснень
В п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до вузлів кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт. У відповідності з п.п. 7 п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації ПЗ для організації ПВСЗД кластеру віртуалізації має, зокрема, забезпечувати:
- наявність інтеграції збору статистики продуктивності між прикладними застосуваннями та СХД та гіпервізором.
- підтримку інтеграції інтерфейсу керування зі статистикою роботи прикладних задач.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо роз’яснити про яке саме прикладне ПЗ йде мова (навести перелік такого ПЗ).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:55
Програмне забезпечення HyperFlex Connect забезпечує зазначений функціонал, та є безоплатним компонентом рішення. У випадку альтернативної пропозиції всі учасники мають право надати альтернативне програмне забезпечення, що виконує подібний функціонал.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 29 серпня 2019 20:17
Щодо усунення дискримінаційних вимог
В п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до вузлів кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт. У відповідності з п.п. 11 п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації форм-фактор серверу передбачає, що сервер має бути СТІЙКОВИМ призначеним для монтування у стандартні серверні шафи 19”.
Форм-фактор серверу який ми плануємо запропонувати реалізовано в інший спосіб, НЕ СТІЙКОВИЙ.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації, а саме викласти вимогу до форм-фактору сервера в наступній редакції:
- "Дозволяє змонтувати сервер у стандартні серверні шафи 19"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:51
Оскільки всі виробники серверного обладнання пропонують рішення на базі стійкових серверів для монтування у стандартні серверні шафи 19”, ми не вбачаємо ознак дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 29 серпня 2019 23:01
Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.5., 2.1.6 міститься вимога: Гарантійний лист від виробника або його представництва / філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або від офіційного представника виробника (дистриб’ютора) щодо авторизації учасника, а також, що товар, який пропонує (реалізує) учасник є оригінальним та офіційно завезений на територію України. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника відповідно до оголошення.
Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону».
Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно.
До того ж гарантійний лист щодо авторизації учасника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю.
З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимога, зазначена в Тендерної документації, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні гарантійні листи щодо авторизації, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.5., 2.1.6., що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:48
Нам, як Замовнику дуже важливо бути впевненими, що обладнання, яке буде поставлятися в рамках реалізації проекту, буде новим, виготовленим на офіційному заводі виробника, що поставка буде виконуватись через офіційні канали, обладнання буде належним чином розмитнене, в тому числі, що будуть сплачені всі відповідні податки та збори, а також що на обладнання буде надаватися офіційна технічна підтримка від виробника обладнання. Такі гарантії можуть бути підтверджені лише виробником, або його офіційним представником/дилером тощо.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 29 серпня 2019 23:19
Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.7 міститься вимога: Постачальник повинен мати статус партнера виробника устаткування не нижче ніж Premier Partner або аналогічний (наприклад: HP Silver Partner/ Huawei Silver Partner/ Dell EMC Partner Platinum/ або інші). Учасник додатково повинен надати копію документа (договір про співпрацю або лист від виробника (або його представництва / філії)), в якому підтверджується офіційне партнерство представника з виробником (або з представництвом / філією виробника).
Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону», так як більшість інших суб’єктів господарювання, які мають статус, але він є нижче ніж Premier Partner або аналогічний (наприклад: HP Silver Partner/ Huawei Silver Partner/ Dell EMC Partner Platinum/ або інші), мають можливість поставити відповідне обладнання, що відповідає технічним та якісним характеристикам Тендерної документації, але не в змозі заявити пропозиції і відповідно позбавляються права на участь у торгах.
До того ж наявність партнерського статусу, який є у вимогах, ніяким чином не впливає на якість та відповідність обладнання Технічним вимогам Тендерної документації, ніяким чином не гарантує якість та відповідність обладнання, його своєчасну та належну поставку відповідно до умов, а лише штучно звужує коло учасників відкритих торгів.
З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.7., що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:45
Наявність певного партнерського статусу передбачає, що компанія має у своєму складі достатню кількість сертифікованих спеціалістів, які можуть розробити архітектуру, впровадити проект та проводити експлуатаційні роботи. Етап поставки є першим, але не останнім етапом цього проекту. Таким чином, на етапі формування специфікації рішення необхідно розробити певну архітектуру, компоненти якої будуть сумісні між собою, сформувати правильну специфікацію. Якщо підходити до поставки, як до поставки окремих компонентів, то існує ризик, що усі компоненти будуть присутні, але рішення у цілому не буде працювати так, як необхідно.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003008-b.b10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 29 серпня 2019 23:55
Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.9 міститься вимога: Учасник повинен підтвердити наявність наступних сертифікованих спеціалістів відповідної кваліфікації, та надати відповідні сертифікати, що підтверджують проходження сертифікованих екзаменів виробника, дійсні на дату подання пропозиції:
- не менше 2 (двох) сертифікованих виробником спеціалістів рівня «Certified Professional» або аналог за напрямком «DataCenter Virtualization»;
- не менше 1 (одного) спеціаліста вищої інженерної кваліфікації «експерт» за запропонованими технологіями та обладнанням (наприклад: Extream ECE, Avaya Certified Expert, Cisco CCIE, Juniper JNCIE, HP Master ASE або інші) та двох спеціалістів рівня «професіонал» (необхідно надати копії відповідних сертифікатів в додатку до оферти).
Але у п.п. 12 п. 2.12. Додатку 2 Тендерної документації зазначено наступне: В зв’язку з відсутністю необхідних спеціалістів, роботи мають виконуватись представником виробника обладнання або спеціалістом постачальника авторизованого виробником для виконання таких робіт (надати сертифікат підтвердження).
Дані положення призводять до неоднозначного розуміння вимог Тендерної документації. Якщо роботи мають виконуватись представником виробника обладнання, то вимога п. 2.1.9. є надмірною і перебільшеною. Крім того з роботами, які зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації можуть впоратись спеціалісти з більш низьким рівнем кваліфікації, тобто вимога щодо кількісті та рівнів кваліфікації інженерних спеціалістів фактично є необґрунтованою та дискримінаційною. А це вказує лише на прагнення обмежити коло потенційних учасників та створити нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання, а відповідно спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів, що порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.9, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 16:35
Договір на поставку укладатиметься з постачальником, який повинен представити гарантійне обслуговування на все обладнання і технічну підтримку. У зв'язку з цим, постачальник зобов'язаний мати кваліфікований персонал, який зможе оперативно відреагувати на будь-яку проблему, що виникла протягом усього гарантійного періоду.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-07-003008-b.a11
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТЛАЙН-КАРГО", Код ЄДРПОУ:41890184
Дата подання: 04 вересня 2019 17:12
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відпала потреба
Дата: 05 вересня 2019 13:29
рішення від 06.09.2019 №12480.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 14:21
Номер скарги: UA-2019-08-07-003008-b.c12
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 04 вересня 2019 19:41
Скарга щодо внесення змін до Тендерної документації
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відпала потреба
Дата: 05 вересня 2019 15:59
рішення від 09.09.2019 № 12527.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:14
Номер скарги: UA-2019-08-07-003008-b.a13
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 04 вересня 2019 22:14
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Зміст скарги викладено в доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність наміру приймати подальшу участь в процедурі закупівлі.
Дата: 09 вересня 2019 12:55
рішення від 09.09.2019 № 12528 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:19
рішення від 17.09.2019 № 13095.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 18:12
Номер скарги: UA-2019-08-07-003008-b.b14
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:37962954
Дата подання: 04 вересня 2019 23:48
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" на умови тендерної документації
Текст скарги викладено в файлі "Скарга.PDF"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби в подальшій участі
Дата: 06 вересня 2019 16:00
рішення від 09.09.2019 № 12526.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:15

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 17:12
Платіжне доручення.pdf
04 вересня 2019 17:12
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

09 вересня 2019 14:21
рішення від 06.09.2019 №12480.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 19:41
Платіжне доручення.pdf
04 вересня 2019 19:41
Додаток 2 ТД ЦОД ЗМІНИ.doc

Документи Органу Оскарження

09 вересня 2019 21:14
рішення від 09.09.2019 № 12527.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 22:14
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 23:48
Витяг
04 вересня 2019 23:48
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

09 вересня 2019 21:15
рішення від 09.09.2019 № 12526.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 вересня 2019
UA-2019-08-07-003008-bdea03af7aa3049d9a07f14e573500b17
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 вересня 2019 18:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 вересня 2019 19:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:11
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 вересня 2019 19:11
Dovirenist Savchenko.zip
06 вересня 2019 19:11
Dovidka pro nazvu.zip
06 вересня 2019 19:11
Bankivska Licenzia.zip
06 вересня 2019 19:11
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 19:11
Реєстр документів.pdf
06 вересня 2019 19:11
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 19:11
Копія сертифікату ISO 9001.pdf
06 вересня 2019 19:11
Копія сертифікату ISO 14001.pdf
06 вересня 2019 19:11
Інші документи.pdf
06 вересня 2019 19:11
201495_19_21_23_6 150 000.zip

Документи

18 вересня 2019 18:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
07 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
07 вересня 2019 17:18
Реєстр документів.pdf
07 вересня 2019 17:18
Проект договору.pdf
07 вересня 2019 17:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 вересня 2019 17:18
Експертні висновки.pdf
07 вересня 2019 17:18
Відомості учасника.pdf
07 вересня 2019 17:18
17411_АЙТІС_Гарантія_06_09_2019.rar
07 вересня 2019 17:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 203 182 080,00
UAH з ПДВ
203 182 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 203 520 264,00
UAH з ПДВ
203 520 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
07 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
07 вересня 2019 17:18
Реєстр документів.pdf
07 вересня 2019 17:18
Проект договору.pdf
07 вересня 2019 17:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 вересня 2019 17:18
Експертні висновки.pdf
07 вересня 2019 17:18
Відомості учасника.pdf
07 вересня 2019 17:18
17411_АЙТІС_Гарантія_06_09_2019.rar
07 вересня 2019 17:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 19:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:11
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 вересня 2019 19:11
Dovirenist Savchenko.zip
06 вересня 2019 19:11
Dovidka pro nazvu.zip
06 вересня 2019 19:11
Bankivska Licenzia.zip
06 вересня 2019 19:11
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 19:11
Реєстр документів.pdf
06 вересня 2019 19:11
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 19:11
Копія сертифікату ISO 9001.pdf
06 вересня 2019 19:11
Копія сертифікату ISO 14001.pdf
06 вересня 2019 19:11
Інші документи.pdf
06 вересня 2019 19:11
201495_19_21_23_6 150 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
#40217888
Переможець 203 182 080,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
#40217888
203 182 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 14:34
Договір 17.pdf укладений
16 жовтня 2019 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 203 182 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 863 680,00 UAH)