Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для смітя
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-08-07-002968-b 2d7048f219624115ac53cd9143f8a422
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Володимирівна -

+380501694974 parkpridneprovsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37989080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75, кімн. 313
Контактна особа: Світлана Володимирівна -
+380501694974
parkpridneprovsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 штука
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Шевченко, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником не зазначенно жодної торгової марки в данній закупівлі. У додатку №1 технічні вимоги , специфікація, учасник повинен зазначити конкретну торгівельну марку пропонуємого товару. Якщо Учасник пропонує товар з іншими характеристиками, то вони не повинні бути гірші, ніж зазначенні в технічному завданні. Пропозиції Учасників, які не містять конкретної торгівельної марки пропонуємого товару, будуть дискваліфіковані. По третьому питанню. Учасники процедури закупівель, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Розглядатиметься остаточна ціна, яка буде зазначена після результату аукціону.
предмет закупівлі
Дата подання: 08 серпня 2019 15:26
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:09
Доброго дня. Чи будете ви розглядати пропозицію з пакетами товщиною трохи меншою від вказаної в технічних умовах? Можливо переглянете цей параметр, адже цифри надмірні. Жоден відомий нам виробник не виробляє пакети з такими характеристиками.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде переглянуто технічне завдання до закупівлі пакетів для сміття. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 39 258,00
UAH з ПДВ
39 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:21
протокол зборыв 1.jpg
14 серпня 2019 16:21
СЭС_КПД.pdf
14 серпня 2019 16:21
пропозиція 140819.pdf
14 серпня 2019 16:21
проект договору.pdf
14 серпня 2019 16:21
дод.1.pdf
14 серпня 2019 16:21
гар.лист тех.вимоги.pdf
14 серпня 2019 16:21
240-5 черные проф..pdf
14 серпня 2019 16:21
160-10 черн.проф..pdf
14 серпня 2019 16:21
120-10 белые.pdf
14 серпня 2019 16:21
відомості з ЄДР 2.pdf
14 серпня 2019 16:21
відомості з ЄДР 1 040319.pdf
14 серпня 2019 16:21
Витяг ЄДРПО 010419.pdf
14 серпня 2019 16:21
витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 16:21
статут 2018.pdf
14 серпня 2019 16:21
Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Переможець 39 258,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 13:52

Документи

19 серпня 2019 10:20
Рішення №6 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
39 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2019 10:20
Рішення №6 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №3.PDF укладений
30 серпня 2019 14:05