Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти
Очікувана вартість
3 805 672,21 UAH
UA-2019-08-07-002365-b b682372eac6d4b499af439bccb9c0fa6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 805 672,21 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Кошти місцевих бюджетів

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо некоректного опису частини предмету закупівлі
Дата подання: 08 серпня 2019 16:12
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:10
В п.4.2 розділу І (Загальні положення) тендерної документації зазначено наступний опис лоту №1: «- Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5-1,7 м2 (синтетична мембрана) - Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)». Водночас назва та склад другого з вищевказаних комплектів, які зазначені в п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відрізняються, що вводить учасників в оману та не дозволяє їм підготувати коректну тендерну пропозицію. Зокрема, в розділі ІІІ в назві лоту № 1 зазначена назва комплекту «Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)», в той час як далі по тексту в переліку складових кровопровідна магістраль зазначена як «артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro». В найменуванні предмету закупівлі в таблиці зазначена назва комплекту «Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)», далі в переліку складових кровопровідна магістраль (п.2.2.) зазначена як «Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіалізу, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro». В Медико-технічних вимогах, що зазначені в розділі ІІІ тендерної документації, наведені вимоги до «Магістралі для гемодіафільтрації сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro», але відсутні вимоги до найменування «Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіалізу, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro». Просимо надати роз’яснення який саме комплект Замовник планує закупити - Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана) чи Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана)», а також внести відповідні зміни до назви комплекту та назви складових у всіх відповідних розділах тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнення до МТВ у даній закупівлі внесені.
Щодо довідки МВС
Дата подання: 08 серпня 2019 16:36
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:10
Відповідно додатку 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимог Статті 17 Закону повинен надати інформацію: «Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія), виданої органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видану не раніше 30 календарних днів до дати оприлюднення замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомлення про намір укласти договір..» Таким чином, Замовник передбачив лише паперовий формат вказаної довідки, отримання якої вимагає як фінансових витрат, так і значних витрат часу при її отриманні. Водночас, зазначену довідку будь-який учасник має можливість безкоштовно отримати онлайн в електронному форматі на офіційному веб-сайті МВС України (https://odk.mvs.gov.ua/), що також значно економить час. З урахуванням викладеного просимо зазначену вимогу тендерної документації викласти наступним чином: «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки або електронна довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку , видану не раніше 30 календарних днів до дати оприлюднення замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомлення про намір укласти договір.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу зазначену у Додатку 3 до тендерної документації: " Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія), виданої органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, видану не раніше 30 календарних днів до дати оприлюднення замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомлення про намір укласти договір." - залишити без змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-002365-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн, Код ЄДРПОУ:40163555
Дата подання: 08 серпня 2019 16:24
Щодо дискримінаційної вимоги
В п.5 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) тендерної документації зазначено: «Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 (згідно додатку 3) та інформацію визначену пунктом додатку 3. “Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію”(згідно додатку 3) у паперовому вигляді.»
Відповідно додатку 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги ст.17 повинен надати таку інформацію: «Оригінал довідки або витягу (або завірена нотаріально копія) відповідного підрозділу або підприємства Міністерства юстиції про те, що службову (посадову) особу переможця ( особу, що уповноважена на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, видану не раніше 30 календарних днів до дати оприлюднення замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомлення про намір укласти договір».
Водночас, 01 лютого 2019 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) проінформувало на своєму веб-сайті (https://nazk.gov.ua) , що Міністерством юстиції та НАЗК відповідно до спільного наказу від 16 січня 2019 року № 140/5/4/19 «Про передачу нематеріального активу – бази даних» підписано Акт приймання-передачі нематеріального активу – бази даних «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення». У зв’язку з цим Міністерством юстиції України та Головними територіальними управліннями юстиції в областях та місті Києві припинено ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
6 лютого 2019 року НАЗК повідомило про початок ведення Національним агентством Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Отже, довідка про те, що службову (посадову) особу переможця ( особу, що уповноважена на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, видається Національним агентством з питань запобігання корупції.
Таким чином, учасник-переможець не зможе виконати вимогу, зазначену тендерній документації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, і така вимога є дискримінаційною.
Також, Національне агентство з питань запобігання корупції проінформувало на своєму веб-сайті (https://nazk.gov.ua/informaciya-z-reyestru-vytyag-i-dovidka) наступне:
Відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу та інформаційної довідки.
Інформаційна довідка з Реєстру – це документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі та містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі відносно себе та відносно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення.
Інформаційна довідка може бути сформована будь-яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі – ЕЦП).
Інформаційна довідка з Реєстру формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в ЕЦП юридичної особи, шляхом пошуку у Реєстрі за найменуванням юридичної особи, коду в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ідентифікаційного коду юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу.
Враховуючи викладене, просимо зазначену вимогу тендерної документації привести у відповідність до діючого законодавства та викласти наступним чином:
«Оригінал (або завірена нотаріально копія) витягу або інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, видана Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що службову (посадову) особу переможця (особу, що уповноважена на підпис тендерної пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, видану не раніше 30 календарних днів до дати розкриття пропозиції (переможець має право надавати документи видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) у відповідності до законодавства)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 09:09
Відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації внесені

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Витратні матеріали для гемодіалізу – лот №1 (НК 024:2019 – 35004; 35849; 34999; 12741)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 783 744,70 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 серпня 2019 15:08
Закінчення: 23 серпня 2019 15:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

22250 од
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Дата доставки: 04 вересня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 3 770 177,10
UAH з ПДВ
3 666 141,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 3 783 161,55
UAH з ПДВ
3 671 523,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 15:58
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:41
Довідка МВС
20 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:00
Довідка НАЗК переможець
20 вересня 2019 17:00
Довідка МВС
20 вересня 2019 17:00
Документи переможця
23 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:02
Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 14:11
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:56
МТВ_Лот 1.pdf
20 серпня 2019 13:56
Пропозиція_ЛОТ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 3 666 141,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
3 666 141,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:51
ЕВРИКА 238_1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:47
ДУ №3 договір 238-1-ТБ-19 від 08.10.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:45
ДУ №2 договір 238-1-ТБ-19 від 08.10.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:26
ДОДАТКОВА УГОДА 1 238 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:37
ДОГОВІР ЕВРИКА ЛОТ №1.pdf укладений
08 жовтня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 238/1 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перетворення КУ на КНП
Номер договору про закупівлю: 238/1 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 238/1 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 238/1 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 288 242,21
UAH (в тому числі ПДВ 280 539,21 UAH)