Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2019-08-07-002262-b 6b205ec98c6c488aa8b4131d7826bd3e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Алла Вікторівна

+380963596780 tendervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41779881
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
Контактна особа: Чорна Алла Вікторівна
+380963596780
tendervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 15:36
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 15:36
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:01
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Соборна,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару, поданого Постачальником, протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У випадку затримки оплати замовлення (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:28
ТД Картопля 19.08.19. зі змінами.doc
19 серпня 2019 16:28
зміни до тендерної документації.docx
07 серпня 2019 15:32
ТД Картопля 07.08.19..doc
19 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:28
ТД Картопля 19.08.19. зі змінами.doc
19 серпня 2019 16:28
зміни до тендерної документації.docx
07 серпня 2019 15:32
ТД Картопля 07.08.19..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-002262-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3345521117
Дата подання: 02 вересня 2019 13:31
Порушення у сфері законодавства про публічні закупівлі
Скаржник:
ФОП Столяр Сергій Миколайович
20001, м. Христинівка, вул. 70років Жовтню, б.22
Код 3345521117

Замовник:
Відділ освіти Жашківської міської ради
19200, Україна, Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
tendervo@ukr.net

Офіс Президента України
вул. Банкова, 11, м. Київ, 01220
Letter@apu.gov.ua

Управління захисту економіки в Черкаській області
Департаменту захисту економіки національної поліції України
18000, м. Черкаси, вул. Благовісна,189

Жашківська міська рада
19200, Черкаська обл., Жашківський р-н, м. Жашків, вул. Захисників України, буд. 17
vukoncom016@ukr.net

Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Черкаській області
18000,
м.Черкаси,
вул.Смілянська, 120/1


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135, Україна

КЛОПОТАННЯ
щодо недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі
07.08.2019 р. Відділ освіти Жашківської міської ради оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-07-002262-b: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля: 38000 кг - Картопля.
ФОП Столяр Сергій Миколайович (далі - Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.08.2019 р. № 150 визначено переможцем учасника торгів ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ Плахотнюк Світлана Володимирівна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Дане рішення є незаконним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до п.4 розділу І. Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ. Додатку 1 до тендерної документації : «4. Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
– довідка про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номер цих автотранспортних засобів. Якщо постачання продукції буде здійснюватись орендованим автотранспортом або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг;
– копії свідоцта про реєстрацію транспортного засобу Учасника, яким буде здійснюватися постачання товару , що є предметом закупівлі та копію довідки про його санітарну обробку.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна НЕ було надано копію довідки про санітарну обробку транспортного засобу Учасника, яким буде здійснюватися постачання товару , що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.5.4.1. ІнструкціЇ з підготовки тендерної пропозиції: Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: «У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна не було надано у складі тендерної пропозиції довідки/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.1 ІнструкціЇ з підготовки тендерної пропозиції: Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією, оформленою згідно вимог цієї тендерної документації;» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна не було надано у складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації, оформленої згідно вимог цієї тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Специфікація товару: « Специфікація товару
« Картопля» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ –
03210000-6 (Зернові культури та картопля)


Товар повинен відповідати наступним характеристикам:
№ п/п Найменування Технічна характеристика Фасування Кількість
1. Картопля
Картопля повинна бути очищеною від землі сухим способом. Зовнішній вигляд - клубні цілі, чисті, здорові, сухі, непророслі, не зів’ялі, однорідні за формою та кольором, зрілі, з товстою шкіркою. Розмір бульб за найбільшим поперечним діаметром не менше 50 мм.
Продукція повинна відповідати діючим стандартам в Україні , дійсними на момент постачання. Продукти харчування не повинні містити ГМО та пестицидів.
. Товар повинен бути розфасований та упакований таким способом, який дозволяє забезпечити його збереження під час транспортування та зберігання, і відповідати усім вимогам, щодо пакування даного виду продукту.
38000 кг


Товар повинен бути придатним для приготування страв дитячого харчування.
В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув.
Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці).
Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в заклади освіти.
Поставка товару має здійснюватись спеціалізованим автотранспортом Учасника . В ряд закладів освіти- одноразово , в деякі заклади освіти-щотижня, дрібними партіями у відповідності до заявки, протягом 2019 р., в кожен заклад окремо, у відповідності до заявки замовника.

Умови поставки:
- виключно в обсягах, зазначених у заявках закладів, які підпорядковані Замовнику;
- поставка не пізніше 2 робочих днів з моменту одержання відповідної заявки від закладів освіти, які підпорядковані Замовнику.

1. Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам якості.
2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
3. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На супроводжуючих документах повинна бути інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.
4. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.
5. Маркування на тарі повинно відповідати ст.39 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами),
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати в складі своєї пропозиції завірені належним чином копії наступних документів:
- посвідчення про якість або декларацію виробника, або інший документ, що засвідчує якість та безпечність продукції.
За якість та безпечність продукції постачальник відповідає до кінця терміну її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості, складу та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує постачальник. В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції.

Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, передбачених чинним законодавством продукція не приймається.

Свою згоду на виконання даних вимог Учасник підтверджує гарантійним листом.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна НЕ БУЛО надано гарантійного листа на виконання вимог, які вказані у Специфікації товару, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.1 розділу І. Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ. Додатку 1 до тендерної документації : «1. Відомості про Учасника (у форматі сканованого документа):
– копія установчих документів Учасника-юридичної особи чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб;» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна було надано витяг із паспорту (а саме сторінки – 1-5, 10-13), а відповідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.4 розділу І. Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ. Додатку 1 до тендерної документації : «– копії особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо) з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна НЕ БУЛО надано копії особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо) з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, А САМЕ НА Плахотнюк Світлану Володимирівну, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.4 розділу І. Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ. Додатку 1 до тендерної документації : «– довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна в довідці, щодо виконання аналогічного договору НЕ БУЛО зазначено назву предмету договору, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п.4 розділу І. Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ. Додатку 1 до тендерної документації : «– довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного) і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон.» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Плахотнюк Світлана Володимирівна надано копію аналогічного договору, в якому не зазначено назву товару, у зв’язку з цим неможливо ідентифікувати чи є цей договір аналогічним по відношенню до предмета закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена згідно вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Наголошуємо, що визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ Плахотнюк Світлани Володимирівни переможцем закупівлі порушуються принципи здійснення закупівель, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
З переліченого вище можна зробити висновок, що пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Плахотнюк Світлани Володимирівни не відповідає умовам закупівлі та відповідно має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 16:14
При розгляді скарги учасника процедури закупівлі ФОП Столяр Сергій Миколайович по предмету: «Картопля» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ -03210000-6 - Зернові культури та картопля) на засідення тендерного комітету
ВИРІШИЛИ:
1. Відмінити рішення тендерного комітету від 30.08.2019 № 150 щодо визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмета закупівлі «Картопля» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “ -03210000-6 - Зернові культури та картопля) визнано ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна з пропозицією – 518000,00 грн.
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна, відповідно ч.1 п.4 ст.30 Закону України « Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ФОП Плахотнюк Світлани Володимирівни у порядку, передбаченому згідно ст.10 Закону на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
4. Розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що допущені до оцінки та вважається найбільш економічно вигідною- Фізична особа-підприємець Столяр Сергій Миколайович , відповідно вимог ч.4 ст.28 Закону України « Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-07-002262-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3055719342
Дата подання: 16 вересня 2019 18:03
Клопотання
Клопотання
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 12:20
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Ціна, зазначена Учасником у тендерній пропозиції встановлена в межах загального бюджету закупівлі.
Зазначаємо, що відповідно до вимог тендерної Документації передбачено надання Учасником ряду довідок у довільній формі для підтвердження конкретно визначених критеріїв. Документація не містить окремих вимог щодо зазначення в довідках вихідних номерів та дат, а отже вказана Вами обставина не може бути підставою для відхилення.
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо, що підстави для задоволення вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 13:31
клопотання.pdf

Документи

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 18:03
Клопотання
16 вересня 2019 18:03
Клопотання

Документи

18 вересня 2019 12:20
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-07-002262-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3055719342
Дата подання: 16 вересня 2019 17:54
Клопотання
Клопотання
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 16 вересня 2019 17:59
рішення від 19.09.2019 № 13285.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 20:11
Номер скарги: UA-2019-08-07-002262-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3055719342
Дата подання: 16 вересня 2019 17:56
клопотання
Клопотання
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 16 вересня 2019 17:59
рішення від 19.09.2019 № 13284.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 20:09

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 17:53
Клопотання
16 вересня 2019 17:53
Клопотання

Документи Органу Оскарження

19 вересня 2019 20:11
рішення від 19.09.2019 № 13285.pdf

Документи Органу Оскарження

19 вересня 2019 20:09
рішення від 19.09.2019 № 13284.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ 608 000,00
UAH з ПДВ
517 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна 760 000,00
UAH з ПДВ
518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 721 620,00
UAH з ПДВ
721 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 12:08
Електронний підпис
27 серпня 2019 12:06
6_паспорт 3.pdf
27 серпня 2019 12:06
інформаційна довідка.pdf
27 серпня 2019 12:06
7_паспорт.pdf
27 серпня 2019 12:06
пропозиція.pdf.p7s
27 серпня 2019 12:06
5_паспорт 2.pdf.p7s
27 серпня 2019 12:06
договір оренди склад.pdf
27 серпня 2019 12:06
Document_USR_1005558190.rtf.p7s
27 серпня 2019 12:06
Document_USR_1005558190.rtf
27 серпня 2019 12:06
5_паспорт 2.pdf
27 серпня 2019 12:06
пропозиція.pdf
27 серпня 2019 12:06
6_паспорт 3.pdf.p7s
27 серпня 2019 12:06
7_паспорт.pdf.p7s

Публічні документи

04 вересня 2019 13:33
Тендерна пропозиція
27 серпня 2019 15:28
лист згода ФОП 1.pdf
27 серпня 2019 15:28
лист згода від синчак1.pdf
27 серпня 2019 15:28
договір куплі продажу1.pdf
27 серпня 2019 15:28
договір куплі продажу.pdf
27 серпня 2019 15:28
довідка про найм.прац.1.pdf
27 серпня 2019 15:28
гарантійний лист 1.pdf
27 серпня 2019 15:28
витяг.pdf
27 серпня 2019 15:28
виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2019 15:28
вид.накл..pdf
27 серпня 2019 15:28
тендерна пропозиція 1.pdf
27 серпня 2019 15:28
санітарний паспорт.pdf
27 серпня 2019 15:28
проект договору.pdf
27 серпня 2019 15:28
паспортні дані.pdf
27 серпня 2019 15:28
медична книжка Синчак.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
11 вересня 2019 11:50
Електронний підпис
11 вересня 2019 11:46
довідка дфс.pdf
11 вересня 2019 11:46
С.17 п.2 .pdf
11 вересня 2019 11:46
ст.17 п.8.pdf
11 вересня 2019 11:46
довідка про несудимість.pdf
11 вересня 2019 11:46
С.17 п.3 .pdf
11 вересня 2019 11:43
довідка дфс.pdf
11 вересня 2019 11:43
С.17 п.2 .pdf
11 вересня 2019 11:43
довідка про несудимість.pdf
11 вересня 2019 11:43
ст.17 п.8.pdf
11 вересня 2019 11:43
С.17 п.3 .pdf
11 вересня 2019 11:41
довідка дфс.pdf
11 вересня 2019 11:41
С.17 п.3 .pdf
11 вересня 2019 11:41
ст.17 п.8.pdf
11 вересня 2019 11:41
С.17 п.2 .pdf
11 вересня 2019 11:41
довідка про несудимість.pdf
27 серпня 2019 12:10
Електронний підпис
26 серпня 2019 17:44
Електронний підпис
26 серпня 2019 17:42
КОПІЯ ВИПИСКИ З ЄДР.pdf
26 серпня 2019 17:42
С.17 п.1 .pdf
26 серпня 2019 17:42
1 кк.довідка про МТБ.pdf
26 серпня 2019 17:42
ІН. ліцензування.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.6.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.10 ч.1.pdf
26 серпня 2019 17:42
С.17 Ч.2.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.8.pdf
26 серпня 2019 17:42
КК. КОПІЯ САН. ПАСПОРТ.pdf
26 серпня 2019 17:42
от. спец. товару.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.5.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.9.pdf
26 серпня 2019 17:42
ІН. КОПІЯ САН. КНИЖКА.pdf
26 серпня 2019 17:42
С.17 п.3 .pdf
26 серпня 2019 17:42
ІН. ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.7.pdf
26 серпня 2019 17:42
ІН. 120д. розкриття.pdf
26 серпня 2019 17:42
С.17 п.2 .pdf
26 серпня 2019 17:42
КОПІЯ ПАСПОРТ+ КОД.pdf
26 серпня 2019 17:42
ВИТЯГ 11.02.19.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17.pdf
26 серпня 2019 17:42
ст.17 п.4.pdf
26 серпня 2019 17:42
ІН. захист довкілля 2.pdf
26 серпня 2019 17:42
ін. лист про обмеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ

ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛЬЧЕНКО СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ
#2451812718
Відхилено 517 900,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 15:53
ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна
#3055719342
Рішення скасоване 518 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:29
ФОП Плахотнюк Світлана Володимирівна
#3055719342
Відхилено 518 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:04
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3345521117
Переможець 721 620,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:07

Документи

30 серпня 2019 15:54
Електронний підпис

Документи

06 вересня 2019 15:04
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3345521117
721 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 вересня 2019 15:24
Коментар щодо відміни: На підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме - невірно зазначено технічне завдання до предмету закупівлі в частині кількісних та якісних вимог до товару.
Документи:
18 вересня 2019 15:23
протокол 168.pdf