Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір і картон оброблені
Очікувана вартість
1 132 000,00 UAH
UA-2019-08-07-002251-b 503d0086df3243a3a16e4a0ba6136509
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір і картон оброблені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8678 пачка
Папір і картон оброблені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, місто Київ, Київ, вул. Банкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником протягом 20 робочих днів з дня приймання-передачі Товару на підставі накладної та рахунку, наданого Постачальником, за умови наявності фінансування Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:57
Перелік змін, 09.09.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:57
ДОДАТОК 6 Таблиця відповідності, 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:33
ДОДАТОК 6 Таблиця відповідності, 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:55
ДОДАТОК 5 (лист-згода з умовами договору), 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:33
ДОДАТОК 5 (лист-згода з умовами договору), 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:55
ДОДАТОК 4 (проект договору), 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:33
ДОДАТОК 4 (проект договору), 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:55
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги, 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:32
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги, 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:54
ДОДАТОК 2 (кваліфікаційні критерії), 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:32
ДОДАТОК 2 (кваліфікаційні критерії), 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:54
ДОДАТОК 1 (форма ПРОПОЗИЦІЯ), 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:32
ДОДАТОК 1 (форма ПРОПОЗИЦІЯ), 07.08.2019 рік.doc
09 вересня 2019 15:54
ТД (Папір і картон), 09.09.2019 рік.doc
07 серпня 2019 15:31
ТД (Папір і картон), 07.08.2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 12 серпня 2019 14:59
Дата відповіді: 14 серпня 2019 18:34
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 6.7 Наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007 р. рекомендована білизна паперу 70-88 % за стандартами ISO2470. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Викладені вимоги до предмету закупівлі передбачають, що сировина для виготовлення паперу (целюлоза) відбілюється без використання хлору та виготовляється без використання важких металів. Разом з тим зазначаємо, що наказ Міністерства охорони здоров’я від 18.01.2007 № 13 «Про затвердження Державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей», на який міститься посилання у зверненні, не може бути застосований у сфері діяльності замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-002251-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 серпня 2019 17:15
Дискримінаційні параметри
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-08-07-002251-b нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А-4 80 г/м2, А-3 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Товщина листа згідно ISO 534, мкм не менше 109, Непрозорість згідно ISO 2471% не менше 95, Яскравість згідно ISO 2470% не менше 107, Білизна по СІЕ згідно ISO 11475% не менше 170. Також встановлені конкретні технічні вимоги для паперу XEROX COLOTECH 003R98842 (або еквівалент) фомату А-4 100г/м2 та паперу XEROX COLOTECH 003R98844 (або еквівалент) фомату А-3 100г/м2: Щільність згідно ISO 536, г/м2 не менше 100; Білизна по СІЕ згідно ISO 11475% 170+3, Яскравість згідно ISO 2470% не менше 113. Надати еквіваленти згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити показники Паперу формату А-4 80 г/м2, А-3 80 г/м2 а саме показники: Товщина листа згідно ISO 534, мкм не менше 105, Непрозорість згідно ISO 2471% не менше 92, Яскравість згідно ISO 2470% не менше 101, Білизна по СІЕ згідно ISO 11475% не менше 168 та для паперу XEROX COLOTECH 003R98842 (або еквівалент) фомату А-4 100г/м2 і паперу XEROX COLOTECH 003R98844 (або еквівалент) фомату А-3 100г/м2: Щільність згідно ISO 536, г/м2 не менше 100+4; Білизна по СІЕ згідно ISO 11475% 170+4, Яскравість згідно ISO 2470% не менше 114+2,0 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 18:33
Повідомляємо, що замовником були встановлені технічні вимоги до паперу з урахуванням його застосування під час швидкісного лазерного друку, копіювальних робіт, офсетного друку тощо. Також слід зазначити, що папір буде використовуватися для виготовлення бланків, брошур, високоякісної поліграфічної продукції, друку документів. Деякі документи, відповідно до вимог чинного законодавства, мають зберігатися в архіві строком понад 75 років. Разом з тим, зазначеним в тендерній документації технічним характеристикам паперу на ринку України представлена продукція зокрема компаніями Xerox, UPM та іншими. Таким чином встановлені замовником технічні вимоги до паперу не є дискримінаційними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-07-002251-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 серпня 2019 17:26
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 16.08.2019 № 200/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 17:25
рішення від 20.08.2019 № 11476 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 17:24
рішення від 03.09.2019 № 12308.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2019 № 12308-р/пк-пз рішенням тендерного комітету Державного управління справами від 09.09.2019 внесені зміни до тендерної документації в частині вимог до пакування паперу, та відповідно, для продовження процедури закупівлі перенесно кінцевий строк подання пропозицій на 18.09.2019 року о 10-00.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2019 16:04

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 17:26
Скарга 16.08.19.pdf
16 серпня 2019 17:26
Платіжне доручення.pdf
16 серпня 2019 17:26
Ксерокс Exclusive.pdf
16 серпня 2019 17:26
Zoom Image 2018.jpg
16 серпня 2019 17:26
Xerox premier.pdf
16 серпня 2019 17:26
Premium.pdf
16 серпня 2019 17:26
Multicopy.pdf
16 серпня 2019 17:26
IQ Selection Smooth.jpg

Документи подані замовником

27 серпня 2019 11:55
Лист на АМКУ, 27.08.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 099 950,86
UAH з ПДВ
1 099 950,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 16:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій