Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для образотворчого мистецтва для Червоненського ДНЗ "Берізка"
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-07-002182-b b7eeef396ab749de94fc776f392c8ee6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 штука
Приладдя для образотворчого мистецтва для Червоненського ДНЗ "Берізка" (кошти сільської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с.Червоне, вул. Гагаріна буд.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 37820000-2 — Приладдя для образотворчого мистецтва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:22
Специфікація до Договору.xls
07 серпня 2019 15:22
Приладдя для образотворчого мистецтва.docx
07 серпня 2019 15:21
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В тендерній документації, а саме в технічних умовах відсутнє будь-яке посилання на конкретну торгову марку чи бренд, тому зазаначення аналога чи еквіваленту не є необхідним. 2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-002182-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 22 серпня 2019 07:08
невідповідність пропозиції кількісним вимогам
Пропозиція учасника "ТОВ Папірторг" не відповідає кількісним вимогам документації: папір тонований "Радуга" запропоновано 5шт замість 30, крейда кольорова пластиковий контейнер запропоновано 50 уп замість 5, кольорові олівці 12 кольорів запропоновано 29 упаковок замість 50. При перерахунку на правильну кількість за цінами пропозиції переможця, сума пропозиції збільшится на 1475,60 та становитиме 7899,60 грн., що значно перевищує суму нашої пропозиції, наданої на кількість товарів відповідно вимогам документації. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про обрання преможця, та відхилити пропозицію "ТОВ Папірторг" як таку, що не відповидає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 серпня 2019 08:43
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 6 958,00
UAH з ПДВ
6 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 6 921,36
UAH з ПДВ
6 921,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 13:22
Изображение.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0001.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение.JPG
15 серпня 2019 13:03
Паспорт керівника.rar
15 серпня 2019 13:03
Призначення керівника.rar
15 серпня 2019 13:03
Изображение0019.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0018.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0017.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0016.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0015.JPG
15 серпня 2019 13:03
Изображение0014.JPG
15 серпня 2019 13:03
Статут.rar
15 серпня 2019 13:03
папирторг_св_регистр.jpg
15 серпня 2019 13:03
папирторг_ндс.JPG
15 серпня 2019 13:03
облік платника.JPG
15 серпня 2019 13:03
держ.реестр2.JPG
15 серпня 2019 13:03
держ.реестр1.JPG

Публічні документи

22 серпня 2019 12:43
Документи.pdf
22 серпня 2019 12:43
Висновок ручки всі_зав.pdf
22 серпня 2019 12:43
_Школьные принадл.ZIBI_2.pdf
22 серпня 2019 12:43
_Школьные принадл.ZIBI_1.pdf
15 серпня 2019 16:58
scan_0024.pdf
15 серпня 2019 16:58
scan_0023.pdf
15 серпня 2019 16:53
ЛГ надан сертифікатів.pdf
15 серпня 2019 16:53
Протокол.pdf
15 серпня 2019 16:53
Наказ.pdf
15 серпня 2019 16:53
_Довідка право підпису.pdf
15 серпня 2019 16:53
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Рішення скасоване 6 424,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 08:43
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Відхилено 6 424,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:04
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 6 921,36
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:52

Документи

20 серпня 2019 14:03
Електронний підпис
20 серпня 2019 14:02
протокол 411.PDF

Документи

22 серпня 2019 11:04
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:02
протокол 416.PDF

Документи

22 серпня 2019 14:52
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:51
протокол 417.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
6 921,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:52
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:51
протокол 417.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:12
498.PDF укладений
16 вересня 2019 14:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 921,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 153,56 UAH)