Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Приладдя для образотворчого мистецтва для Червоненського ДНЗ "Берізка"
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-07-002182-b ● b7eeef396ab749de94fc776f392c8ee6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 штука
Приладдя для образотворчого мистецтва для Червоненського ДНЗ "Берізка" (кошти сільської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53010, Україна, Дніпропетровська область, с.Червоне, вул. Гагаріна буд.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 37820000-2 — Приладдя для образотворчого мистецтва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 15:22 |
Специфікація до Договору.xls | |
07 серпня 2019 15:22 |
Приладдя для образотворчого мистецтва.docx | |
07 серпня 2019 15:21 |
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.В тендерній документації, а саме в технічних умовах відсутнє будь-яке посилання на конкретну торгову марку чи бренд, тому зазаначення аналога чи еквіваленту не є необхідним. 2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-07-002182-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 22 серпня 2019 07:08
невідповідність пропозиції кількісним вимогам
Пропозиція учасника "ТОВ Папірторг" не відповідає кількісним вимогам документації: папір тонований "Радуга" запропоновано 5шт замість 30, крейда кольорова пластиковий контейнер запропоновано 50 уп замість 5, кольорові олівці 12 кольорів запропоновано 29 упаковок замість 50. При перерахунку на правильну кількість за цінами пропозиції переможця, сума пропозиції збільшится на 1475,60 та становитиме 7899,60 грн., що значно перевищує суму нашої пропозиції, наданої на кількість товарів відповідно вимогам документації. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про обрання преможця, та відхилити пропозицію "ТОВ Папірторг" як таку, що не відповидає вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 22 серпня 2019 08:43
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
6 424,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 08:43
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
6 424,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:04
|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
6 921,36
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 14:12
|
498.PDF | укладений |
16 вересня 2019 14:10
|