Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач
Очікувана вартість
2 726 622,00 UAH
UA-2019-08-07-001602-b 8c6fffa7209a4604b7d5f42ddd88fb65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Жидовцев

+380613191251 razvitieakimovka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Якимівська селищна рада Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 20508999
Місцезнаходження: 72500, Україна , Запорізька обл., Якимівський р-н, смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів, буд. 10 А
Контактна особа: Віктор Жидовцев
+380613191251
razvitieakimovka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:39
Очікувана вартість: 2 726 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 266,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи водопостачання по вул. Миру, с. Володимирівки Якимівського району Запорізької області . ( Джерело фінансування - Державний бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72530, Україна, Запорізька область, с. Володимирівка, вул. Миру,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник надає Підряднику аванс в розмірі 30% від вартості робі, згідно Договору, відповідно до постанови КМУ№117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Для отримання авансу підряднику необхідно мати відкритий казначейських рахунок. Аванс 14 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість протягом 30 календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 13:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 13:57
Додаток 7.doc
07 серпня 2019 13:57
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітна плата
Дата подання: 12 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:19
Який рівень середньомісячної заробітної плати прийнятий у ПКД?
Відповідь: 8 527,52 грн - рівень середньомісячної заробітної плати прийнятий у ПКД (завдання на проектування п.23)
Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 12 серпня 2019 15:00
Дата відповіді: 13 серпня 2019 11:07
Доброго дня! Просимо Вас деталізувати, конкретизувати Вашу вимогу з приводу надання загально-виробничих та адміністративних витрат на підставі обгрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (згідно п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасники повинні надати). Уточніть, який «попередній період» мається на увазі та який документ повинен відображати запитувану інформацію про загально-виробничі та адміністративні витрати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання загально-виробничих та адміністративних витрат при наданні тендерної пропозиції не вимагається.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-06-000013 ● fe3be4b1a72d4b05b184873508711719
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.09.2019 №137

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція системи водопостачання по вул. Миру, с. Володимирівки Якимівського району Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач ), ID: UA-2019-08-07-001602-b, яка проводиться Якимівською селищною радою Якимівського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок селищна рада повідомляє наступне, що відповідно до розділу 7 «Загальні положення» тендерної документації, всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Тобто мається на увазі документи, які готуються учасником безпосередньо до процедури закупівлі, договори на які Ви вказуєте викладені російською мовою, але вони укладені ще до моменту викладення тендерної пропозиції селищною радою і тому тендерний комітет не вважає це недотриманням умов тендерної документації. Що стосується додатку 1 до Договору оренди будівельної техніки від 01.01.2019 №2, учасник ФОП Вершинський С,В. надав даний додаток для ознайомлення в оригіналі в письмовій формі. Виходячи із вищевикладеного тендерний комітет селищної ради не вбачає підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Вершинський С.В.

2019-09-16 18:33:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку від 23.09.2019 року.
Дата публікації: 24 вересня 2019

Документи:

24 вересня 2019 09:29
Електронний підпис
24 вересня 2019 09:27
scaned_document-9-24-37.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР" 2 115 735,02
UAH з ПДВ
1 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельник 2017 2 708 981,00
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВЕРШИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 195 000,00
UAH з ПДВ
2 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" 2 700 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 10:29
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:39
Електронний підпис
22 серпня 2019 13:35
22 Проект договору.pdf
22 серпня 2019 13:35
2 Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:54
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:48
27 Ліцензія ТБК-Полімер.pdf
21 серпня 2019 13:48
22 Проект договору.pdf
21 серпня 2019 13:48
17 Лист-згода.pdf
21 серпня 2019 13:48
16 Довідка про санкції.pdf
21 серпня 2019 13:48
13 Наказ.pdf
21 серпня 2019 13:48
11 Довідка про довкілля.pdf
21 серпня 2019 13:48
2 Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:48
1 Реестр Акимовка.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 11:25
Електронний підпис
23 серпня 2019 11:21
Довідка Додаток 8.pdf
23 серпня 2019 11:21
Довідка банку.pdf
23 серпня 2019 11:21
Лист згода з договором.pdf
23 серпня 2019 11:21
Технічна специфікація.pdf
23 серпня 2019 11:21
розрахунки кошторису.pdf
23 серпня 2019 11:21
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2019 11:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:11
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:38
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:33
тендерна пропозиція 001.pdf
30 серпня 2019 13:30
Довідка МВСУ.pdf
23 серпня 2019 10:59
Електронний підпис
23 серпня 2019 10:31
Електронний підпис
22 серпня 2019 23:12
Електронний підпис
22 серпня 2019 23:09
Вимоги до матеріалів.pdf
22 серпня 2019 23:09
Ліцензія.pdf
22 серпня 2019 23:09
Працівники.pdf
22 серпня 2019 23:09
Санкції.pdf
22 серпня 2019 23:09
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 23:09
Аналогічні договори 2.pdf
22 серпня 2019 23:09
Витяг єдиного податку.pdf
22 серпня 2019 23:09
Аналогічні договори 3.pdf
22 серпня 2019 23:09
Ст. 17.pdf
22 серпня 2019 23:09
Довідка МВСУ.pdf
22 серпня 2019 23:09
Субпідрядники.pdf
22 серпня 2019 23:09
Оренда техніки.pdf
22 серпня 2019 23:09
Гарантійний термін.pdf
22 серпня 2019 23:09
Реєстр.pdf
22 серпня 2019 23:09
Паспорт Вершинський.pdf
22 серпня 2019 23:09
Огляд обєкту.pdf
22 серпня 2019 23:09
Технічне завдання.pdf
22 серпня 2019 23:09
Проект договору.pdf
22 серпня 2019 23:09
Аналогічні договори 1.pdf
22 серпня 2019 23:09
Витяг ЕДРПУ.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 10:50
Цінова.pdf
23 серпня 2019 10:50
Технічна частина.pdf
23 серпня 2019 10:50
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 10:50
Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"

ТОВ Будівельник 2017

ФОП ВЕРШИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"
#41135911
Відхилено 1 397 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:04
ТОВ Будівельник 2017
#41102527
Відхилено 1 398 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:09
ФОП ВЕРШИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2271914794
Переможець 2 195 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВЕРШИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2271914794
2 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 16:36
scaned_document-16-28-40.pdf укладений
03 січня 2020 16:35
scaned_document-16-28-40.pdf зміни до договору
03 січня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:23
scaned_document-15-23-27.pdf укладений
17 вересня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 31.12.2020р
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 194 995,00
UAH