Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція - термомодернізація будівлі опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізької загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Курненської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Стрибіж, Пулинського району, Житомирської області» (коригування)
Очікувана вартість
5 679 950,40 UAH
UA-2019-08-07-001544-b 182b3e5903164ba7a23e8874a05ee265
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Василівна Гарасюта

+380673666940 8383530@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41834842
Місцезнаходження: 12030, Україна , Житомирська обл., Пулинський р-н., с. Курне, вул. Центральна, буд. 1
Контактна особа: Оксана Василівна Гарасюта
+380673666940
8383530@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:43
Очікувана вартість: 5 679 950,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція - термомодернізація будівлі опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізької загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Курненської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Стрибіж, Пулинського району, Житомирської області» (коригування)
(кошти державного бюджету - 70%, кошти місцевого бюджету - 30%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12030, Україна, Житомирська область, с. Курне, вул. Центральна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:04
Перелік змін від 23.08.2019.doc
23 серпня 2019 15:04
Тендерна документація (зі змінами 23.08.2019).doc
07 серпня 2019 13:44
003.jpg
07 серпня 2019 13:44
002.jpg
07 серпня 2019 13:44
001.jpg
07 серпня 2019 13:44
Тендерна документація.docx
07 серпня 2019 13:44
IMG.pdf
23 серпня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:04
Перелік змін від 23.08.2019.doc
23 серпня 2019 15:04
Тендерна документація (зі змінами 23.08.2019).doc
07 серпня 2019 13:44
003.jpg
07 серпня 2019 13:44
002.jpg
07 серпня 2019 13:44
001.jpg
07 серпня 2019 13:44
Тендерна документація.docx
07 серпня 2019 13:44
IMG.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-001544-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Інтерра Буд", Код ЄДРПОУ:35824323
Дата подання: 09 вересня 2019 16:42
до тендерного комітету відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради.
Засвідчуємо свою повагу і звертаємося до тендерного комітету відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради переглянути своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Інтерра Буд» по предмету закупівлі : «Реконструкція - термомодернізація будівлі опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізької загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Курненської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Стрибіж, Пулинського району, Житомирської області» (коригування) » . Згідно протоколу № 536 від 6.09. 2019 року року пропозицію приватного підприємства «Інтерра Буд» відхилено по причині того ,що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в поданих розрахунках кошторису одна з позицій ( № 11)не відповідає Відомості обсягів робіт. Це дійсно так, замісь цифри 8,66 стоїть цифра 8,06 –це технічна помилка оператора. В підтвердження цього просили б тендерний комітет звернути увагу на гарантійний лист, який знаходиться в тендерній документації , де гарантується відповідність тендерної пропозиції Ведомості обсягів робіт і ця позиція там відображена так як це вимагає завдання( цифра -8,66). ЦЕ технічна помилка . Що стосується другого зауваження ,то довідка про наявність МТБ по формі і змісту відповідає технічним вимогам тендерної документації,тип моделей основних машин відображений, для дрібного інвентаря і простого обладнання не вказаний.
Будемо вдячні ,якщо обєктивно і справедливо оціните наші пояснення.
Директор ПП « Інтерра Буд» В.Л.Струтинський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 09:48
Шановний Учасник!
Рішення тендерного комітету відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради прийняте згідно протоколу № 536 від 06.09.2019 року, відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". Ігнорувати вимоги Закону тендерний комітет не вправі, так як відповідно до п.2 ст. 38 Закону "За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально."
Так помилка в кошторисних розрахунках прямо впливає на ціну тендерної пропозиції, тому визначити її несуттєвою некоректно.
Крім цього ненадання вичерпної інформації, що міститься в довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, є прямим порушенням вимог тендерної документації та відповідно законодавству про публічні закупівлі.
Відповідно до п.2 Розділу 5 тендерної документації "Оцінка тендерної пропозиції " відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. Неможливість Учасника підготувати належним чином тендерну пропозицію, відповідно до вимог тендерної документації , спричиняє її відхилення.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-001544-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Інтерра Буд", Код ЄДРПОУ:35824323
Дата подання: 25 вересня 2019 13:04
до тендерного комітету відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради.
Засвідчуємо свою повагу і звертаємося до тендерного комітету відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради переглянути своє рішення щодо визначення переможця торгів: «Реконструкція - термомодернізація будівлі опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізької загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Курненської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Стрибіж, Пулинського району, Житомирської області» (коригування) . Згідно протоколу № 557 від 20.09 . 2019 року переможцем визначено ТОВ «Житомирпусконаладка» . Однак ретельно вивчивши документи ,які подало ТОВ «Житомирпусконаладка» хочемо звернути увагу тендерного комітету на виявленні суттєві причини і помилки , які не можуть бути залишені поза увагою і які є підставою для відхилення даної тендерної про позиції . Дуже добре видно і можна чітко встановити, що пропозиція даного учасника не відповідає як встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим умовам передбачених тендерною документацією а саме :
1. Замовник в своїй документації відмічав , що необхідно надати документи підтвердження статусу і повноважень ,як посадової особи так і безумовно самого підприємства. В поданій тендерній документації ТОВ «Житомирпусконаладка» відсутні будь які установчі документи (статут; витяг , виписка з реєсту підприємств ; реєстру платників податку та інші ) з яких можна булоб оцінити статус підприємства, на якій системі оподаткування працює підприємство, чи правільно зроблений розрахунок цінової пропозиції. Це вимоги будь яких цивільно-правових відносин субєктів господарювання.
2. Замовник вимагав надати копії ліцензій на право виконання робіт. В поданій тендерній документації ТОВ «Житомирпусконаладка» такі документи подані без печатки, більше того, якщо то копії , то вони не завірені ні нотаріусом ні самим підприємством- це теж є грубим порушенням і вони не можуть вважатися документами , які приймаються до розгляду.
3. Умовами тендерної документації вимагалося надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно Додатку 3 тендерної документації замовник чітко вказував норму : «Подається з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (клас наслідків СС1) чи Сертифікат (клас наслідків СС1, СС2) щонайменше по двом об’єктам.»
В довідці , яку подав ТОВ «Житомирпусконаладка» відображвється два обєкти –це Мартинівська ЗОШ на суму 1423.090тис.грн і Стрижівська ЗОШ на суму 1241,7648 тис.грн.Підтверджуючих документів, як вимагав замовник на ці суми виконаних робіт не надано .В документах є наявним акт по Мартинівській ЗОШ на суму 1057570,80грн і ще якийсь акт але без суми і підпису.Оцінити повноту і якість виконаних робіт не можливо. .Повністю порушена умова замовника, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, які установлені ст.16 Закону.
4. Умовами тендерної документації вимагалося надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а конкретніше розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності); На виконання цієї умови, натомість подання розрахунку , учасник ТОВ «Житомирпусконаладка» подав довідку , що у складі робіт по предмету закупівлі : «Реконструкція - термомодернізація будівлі опорного закладу загальної середньої освіти Стрибізької загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів Курненської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 2 с. Стрибіж, Пулинського району, Житомирської області» (коригування) відсутні машини і механізми,щодо яких потрібно робити розрахунок .Це є не правільно. По перше ,виконання замовлення по таким обємам робіт без механізмів не можливе (Перевезення будматеріалів, будівельне сміття,грунту та інше).По друге ,в завдані Замовник конкретно вказував виконання робіт автогрейдером, більше того в усіх локальних кошторисних розрахунках і підсумковій відомості ресурсів по даному обєкту ведеться розрахунок вартості машино-годин механізмів і машин. Тобто розрахунок є не правільним,або учасник подає не обєктивну інформацію.Виходячи з цього не можна розглядати розрахунок договірної ціни, а значить і цінової пропозиції ,як економічно обгрунтованою ,обєктивною і як вимагалось умовами тендерної документації (Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно п.6.3.2.3 ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 та відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначених у Додатку5 до цієї тендерної документації.).
З огляду на зазначені вище обставини та враховуючи, що пропозиція учасника ТОВ «Житомирпусконаладка» не відповідає як кваліфікаційним вимогам та і іншим умовам встановленим Тендерною документації, керуючись п.п. 1,4 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення №557 про визнання переможцем яке оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт від 20 вересня 2019 року.
2. Переглянути рішення №536 від 6.09. 2019 року Врахуваши формальні помилки і пояснення з цього приводу.
Приватне Підприємство «Інтерра Буд» ще раз засвідчує свою повагу до тендерного комітету і відмічає , що ми не боремся будь яким чином добитися виконання робіт ,які замовник пропонував у торгах, ні , тендерному комітету визначатись , але за справедливий підхід і саме головне законний ми будемо боротися . Тому у разі ,якщо тендерний комітет відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради ще раз не перегляне це питання і не прийме законно -правільне рішення ми змушені будемо направити нашу скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З пов.Директор ПП « Інтерра Буд» Струтинський В.Л.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 14:41
На Ваші зауваження щодо рішення тендерного комітету, висвітлену у Вимозі повідомляємо наступне:
По першому питанню : Учасником ТОВ "Житомирпусконаладка" надано документи відповідно до вимог тендерної документації в повному обсязі. Замовником не вимагалось надання документів щодо статусу юридичної особи в складі тендерної пропозиції, так як ця інформація знаходиться в державних реєстрах на відповідних інтенет майданчиках державних органів Мінюсту та ДФС .
По другому питанню: Надана ТОВ "Житомирпусконаладка" копія ліцензії читабельна, завантажена в повному обсязі та підтверджує право виконання робіт . Підстав для неприймання до розгляду даний документ у тендерного комітета не має.
По третьому питанню : Учасником ТОВ "Житомирпусконаладка " надано підтверджуючі документи щодо введення об'єктів будівництва в експлуатацію, відповідно до вимог тендерної документації ( акти виконаних робіт чи сертифікат).
По четвертому питанню : Замовником вимагалось надання довідки про наявність матеріально-технічної бази. Учасником надано кошторисну документацію відповідно до технічного завдання Тендерної документації з розрахунками відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 1:20132. Спосіб та метод виконання робіт Учасник обирає самостійно. Відповідно залучення техніки та обладнання покладається на Учасника для виконання робіт якісно та вчасно відповідно до умов договору та державних будівельних норм.
З огляду на вищевикладене , Замовник залишає дану вимогу без задоволення.
В разі наявності обгрунтованих підстав Учасник може оскаржити рішення замовника відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Процедура оскарження міститься в наведеній статті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд" 4 150 842,70
UAH з ПДВ
3 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
3 989 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" 4 742 562,00
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 5 492 724,10
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 4 977 870,00
UAH з ПДВ
4 977 870,00
UAH з ПДВ
Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРКУРІЙ" 5 387 490,00
UAH з ПДВ
5 387 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
03 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
28 серпня 2019 11:02
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:58
1 Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 10:58
24 Довідка з банку.pdf
28 серпня 2019 10:58
6 Статут ПП Інтерра Буд.pdf
28 серпня 2019 10:58
3 Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 10:58
2 Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:33
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:39
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:37
Субпідряд.pdf
27 серпня 2019 16:37
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 10:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 10:41
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 10:41
Відгук 08.pdf
23 серпня 2019 10:41
Заробітна плата.pdf
23 серпня 2019 10:41
сертифікат ісо.pdf
23 серпня 2019 10:41
Оренда Довжик.pdf
23 серпня 2019 10:41
Ліцензія АВК 2020.pdf
23 серпня 2019 10:41
Баланс 18-19.pdf
23 серпня 2019 10:41
28 статут.pdf
23 серпня 2019 10:41
27 статистика.pdf
23 серпня 2019 10:41
26 ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
23 серпня 2019 10:41
25 ДОЗВОЛУ.pdf
23 серпня 2019 10:41
23 ВИТЯГ З ЄДРПОУ.rtf
23 серпня 2019 10:41
21 протокол 2019.pdf
23 серпня 2019 10:41
19 ідентифік код.pdf
23 серпня 2019 10:41
18 паспорт директора.pdf
23 серпня 2019 10:41
1ДФ квитанція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:50
довідка про несудимість.pdf
17 вересня 2019 11:29
Електронний підпис
17 вересня 2019 11:16
розрахунок (2).pdf
17 вересня 2019 11:16
розрахунок.pdf
17 вересня 2019 11:16
кошторисна зарплата (2).pdf
17 вересня 2019 11:16
кошторисна зарплата.pdf
16 вересня 2019 20:39
Оновлена пропозиція.pdf
16 вересня 2019 20:39
договірна ціна.pdf
16 вересня 2019 20:39
договірна ціна (2).pdf
16 вересня 2019 20:38
пояснювальна записка.pdf
16 вересня 2019 20:38
пояснювальна записка (2).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ.pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (2).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (3).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (4).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (5).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (6).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (7).pdf
16 вересня 2019 20:38
ЗВВ (8).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів.pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (2).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (3).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (4).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (5).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (6).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (7).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (8).pdf
16 вересня 2019 20:38
Відомість ресурсів (9).pdf
16 вересня 2019 20:38
розрахунок.pdf
16 вересня 2019 20:38
розрахунок (2).pdf
16 вересня 2019 20:38
локальний кошторис.pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (2).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (3).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (4).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (5).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (6).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (7).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (8).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (9).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис (10).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис№2.pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис№2 (2).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис№2 (3).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис№2 (4).pdf
16 вересня 2019 20:37
локальний кошторис№2 (5).pdf
16 вересня 2019 20:37
40.imd
30 серпня 2019 15:03
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:25
Стрибіж.rar

Публічні документи

26 серпня 2019 10:32
Електронний підпис
26 серпня 2019 10:31
drive-download-20190826T072952Z-001.zip
26 серпня 2019 10:31
Хажин серпень 2018(157977).pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин липень (241230).pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин грудень 3 (448450).pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин 12.18р. -461698.pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин 12.18р. -103831.pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин 11.18р. 461698.pdf
26 серпня 2019 10:31
Хажин 11.18р. 103831.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 12.17р. 1491691_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 12.16р. 1250000_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 11.17р. 120739_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 10.17р. 1858563_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 09.17р. 262056_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Гришківці 06.17р. 167802_65.pdf
26 серпня 2019 10:31
Договора оренди ТПК.PDF
26 серпня 2019 10:31
9 Приказ Мамрай.pdf
26 серпня 2019 10:31
6 дог.гриш1.pdf
26 серпня 2019 10:31
3 Ліцензія.pdf
26 серпня 2019 10:31
3 Дозвіл 872.PDF
26 серпня 2019 10:31
3 Дозвіл 871.PDF
26 серпня 2019 10:31
3 Дозвіл 522.PDF
26 серпня 2019 10:31
16Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2019 10:31
16 Статут 27.06.19 (1).pdf
26 серпня 2019 10:31
Протокол1.pdf
26 серпня 2019 10:30
234 (1).ims
26 серпня 2019 10:30
ПроСанкції.pdf
26 серпня 2019 10:30
Лист-Відгук.pdf
26 серпня 2019 10:30
ДосвідВиконання.pdf
26 серпня 2019 10:30
ДовідкаПроСанкції.pdf
26 серпня 2019 10:30
ВідомостіПроУчасника.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 14:33
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:22
36. Копія Статуту.pdf
30 серпня 2019 14:22
33. Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 14:21
28. Копія ліцензії.pdf
30 серпня 2019 14:21
27. Копії дозволів.pdf
30 серпня 2019 14:21
26. Довідка-пояснення.pdf
30 серпня 2019 14:21
25. Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:21
24. Довідка субпідряд.pdf
30 серпня 2019 14:21
18. Розрахунок в АВК.rar
30 серпня 2019 14:21
17. Розрахунок ЗП.pdf
30 серпня 2019 14:21
16. Перевезення.pdf
30 серпня 2019 14:21
14. Витрати.pdf
30 серпня 2019 14:21
10. Локальні кошториси.pdf
30 серпня 2019 14:21
8. Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 14:21
7. Довідки ст. 17.pdf
30 серпня 2019 14:21
5. Довідка досвід.pdf
30 серпня 2019 14:21
4. Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 14:21
2. Довідка обладнання.pdf
30 серпня 2019 14:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 серпня 2019 13:15
Електронний підпис
24 серпня 2019 13:13
38 Витяг з ЄДРПОУ ІД.pdf
24 серпня 2019 13:13
24 Посвідчення ОП.pdf
24 серпня 2019 13:13
30 Проект договору.pdf
24 серпня 2019 13:13
4 Договірна ціна.pdf
24 серпня 2019 13:13
14 Кошторисна _2_.rar
24 серпня 2019 13:13
1 Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2019 13:13
3 Пояснювальна записка.pdf
24 серпня 2019 13:13
5 Локальний кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Інтерра Буд"

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРКУРІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Інтерра Буд"
#35824323
Відхилено 3 989 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:15
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 3 989 999,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 11:28
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
Рішення скасоване 3 990 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 10:35
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
Переможець 3 990 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:22

Документи

09 вересня 2019 10:15
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:14
IMG.pdf
02 вересня 2019 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2019 11:28
Електронний підпис
16 вересня 2019 11:26
IMG.pdf
09 вересня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 09:13
IMG.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 09:12
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 22:05
IMG.pdf укладений
11 жовтня 2019 22:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): По бюджетному призначенню виконання робіт 2019-2020р.
Номер договору про закупівлю: 811
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 990 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 665 000,00 UAH)