Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (електричне обладнання)
Очікувана вартість
17 600,00 UAH
UA-2019-08-07-001223-b f03a853ca84b4d1d93c35cedee1c4dd4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Канцедал Алла Богданівна

0678273015 ALLA.KANCEDAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Канцедал Алла Богданівна
0678273015
ALLA.KANCEDAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 17 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31610000-5: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Стартер на автомобіль УАЗ 452. Каталоговий № 123708426
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
1 шт
Блок управління багатофункціональний пежо Боксер 2,2 2013р.в. Каталоговий № 16 105 667 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару згідно поданих накладних. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 08 серпня 2019 14:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1)У технічній документації зазначено: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим у Документації). Надання еквіваленту допускається лише за згодою з Покупцем і не повинно відображатись на загальній вартості обладнання).
2)Вашу вимогу буде враховано під час проведення наступних наступних закупівель.
3)Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Дякуюмо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович 16 500,00
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:13
Паспорт 3.pdf
09 серпня 2019 15:13
Паспорт 4.pdf
09 серпня 2019 15:13
Паспорт 6.pdf
09 серпня 2019 15:13
Паспорт 5.pdf
09 серпня 2019 15:13
Паспорт 1.pdf
09 серпня 2019 15:13
Паспорт 2.pdf
09 серпня 2019 15:13
Ідентифікаційний код.pdf
09 серпня 2019 15:13
Пропозиція 16500грн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович
#2926006093
Переможець 16 500,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 10:19

Документи

14 серпня 2019 10:19
Рішення №70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович
#2926006093
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 10:19
Рішення №70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №403.pdf укладений
21 серпня 2019 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 500,00
UAH