Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація локальної обчислювальної мережі
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000897-b a9dc237ad9624e39b056aa09a31422f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельцова Людмила Іванівна

(045) 65 9 32 07 ekoref@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081326
Місцезнаходження: 08502, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Андрія Шептицького, 1-Б
Контактна особа: Стрельцова Людмила Іванівна
(045) 65 9 32 07
ekoref@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:19
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Модернізація локальної обчислювальної мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:25
ТД Модернізація локальної обчисл. мережі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічна специфікація тендерної документації оформлена у відповідності до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. На торги допускається обладнання, яке відповідає технічним вимогам згідно технічної специфікації.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в тендері на загальних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 238 998,00
UAH з ПДВ
238 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛ-КОМ СЕРВІС" 239 600,00
UAH з ПДВ
239 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:21
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:19
Додаток 4.pdf
21 серпня 2019 17:40
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:39
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 17:39
Дозвіл Держпраці.pdf
21 серпня 2019 17:39
Ліцензія ДАБІ.pdf
21 серпня 2019 17:39
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
21 серпня 2019 17:39
Статут.pdf
21 серпня 2019 17:39
Проект Договору.pdf
21 серпня 2019 17:39
Протокол № 14.pdf
21 серпня 2019 17:39
Форма № 4-ОПП.pdf
21 серпня 2019 17:39
Договір РВК.pdf
21 серпня 2019 17:39
Довідка про Учасника.pdf
21 серпня 2019 17:39
Акт РВК.pdf
21 серпня 2019 17:39
Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"

ТОВ "ЕЛ-КОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"
#36047525
Переможець 238 998,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"
#36047525
238 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:59
Додаткова_угода_6_19 (1).PDF зміни до договору
06 листопада 2019 09:59
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 17:08
Договір Модернізація LAN.PDF укладений
17 вересня 2019 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Нова редакція п.2.2. Розділу 2 "Термін виконання і порядок приймання виконаних робіт". 2. Доповнення Розділу 2 "Термін виконання і порядок приймання виконаних робіт" інформацією про підписантів рознарядок. 3. Доповнення Розділу 2 "Термін виконання і порядок приймання виконаних робіт" інформацією про акти здавання-приймання частини виконаних робіт. 4. Доповнення Розділу 2 "Термін виконання і порядок приймання виконаних робіт" інформацією про відповідальність та обовязок оплати. 5. Доповнення Розділу 2 "Термін виконання і порядок приймання виконаних робіт" інформацією про підписантів актів здавання-приймання виконаних робіт. 6. Заміна у п.п.4.1.7. назви підприємства. 7. Заміна п.6.2. "Вартість робіт та порядок розрахунків". 8. Заміна п. 11.1 "інші умови". 9. Зміна банківського рахунку Замовника.
Номер договору про закупівлю: №6/19 ВР РВКЮВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 238 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 833,00 UAH)