Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Гринчук Андрій Володимирович 0432671709 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 17 575 772,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 757,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 17:01 |
зміни до ТД ДНЗ№75.docx | |
08 серпня 2019 17:01 |
ТД ДНЗ№75.doc | |
07 серпня 2019 17:04 |
ДНЗ №75.ims |
08 серпня 2019 17:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 серпня 2019 17:01 |
зміни до ТД ДНЗ№75.docx
|
|||
08 серпня 2019 17:01 |
ТД ДНЗ№75.doc
|
|||
07 серпня 2019 17:04 |
ДНЗ №75.ims
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зокрема, вимога про те, що аналогічними договорами вважаються договори з проведення реконструкції (термомодернізації) об’єктів осіти, які передбачали утеплення покрівлі, стін та вимога про документальне підтвердження наявності у субпідрядної організації автомобілів аварійної служби (їх характеристика), надати копії тех. паспортів на автомобілі є дискримінаційними, оскільки Замовником штучно звужується коло потенційних учасників тендерної закупівлі. Аналогічна позиція викладена в рішеннях Анимонопольного комітетут України.
Враховуючи вищевикладене,
Вимагаю:
1. Внести зміни до тендерної документації виключивши із неї вищевказані дискримінаційні вимоги.
Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
21018, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Вимога
Умовами тендерної документації передбачено, що Учасник подає інформаційну довідку, складену у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідної для надання послуг, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
-:
- кран на автомобільному ходу;
- компресор пересувний;
- автомобіль бортовий, в/п 3 т;
- дриль;
- шуруповерт;
- перфоратор;
- машина шліфувальна;
- зварювальний апарат;
- пилка дискова електрична;
- фарборозпилювач;
- риштування будівельне;
- станція електрична пересувна;
- піднімач гідравлічний на автомобільному ходу.
Документальне підтвердження наявності автомобілів та будівельної техніки (їх характеристика) у вигляді копій свідоцтв про реєстрацію (тех. паспортів) на автомобілі, а також копії нотаріально посвідчених договорів аренди.
Крім того, документацією передбачено, що Учасник закупівлі надає Інформаційну довідку, складену у довільній формі, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу у своєму штаті на постійній основі або згідно договору найму (копії надати); посада, ПІБ, вік, досвід роботи загальний та на займаній посаді.
Перелік посад необхідних для виконання вищевказаних робіт:
- виконроб;
- кошторисник;
- електрозварник;
- машиніст крана автомобільного;
- різноробочі;
- водій;
- штукатур;
- маляр;
- монтажник металопластикових конструкцій;
- монтажник систем утеплення;
- покрівельник.
Ознайомившись з умовами тендеру, ми вважаємо, що вимога про наявність техніки або на праві власності або на праві оренди порушує права тих учасників, які залучають вищезазначену техніку на умовах договору про надання послуг механізмами.
Окрім того, залучаючи техніку на умовах договору про надання послуг ми немаємо в штаті машиніста крана автомобільного, оскільки послуги машиніста крана автомобільного входять у вартість надання відповідних послуг.
враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до документації та передбачити, що Учасник може підтвердити наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази договором про надання відповідних послуг та копіями свідоцтв про реєстрацію (тех. паспортів) компанії, яка надає відповідні послуги.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, вимога надати нотаріально посвідчені договори аренди теж порушує статті 58 -1 Господарського кодексу України.
Відповідно до статті 58 -1 Господарського кодексу України копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця.
Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Просимо внести зміни до документації та не призводити своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-12-000022 ● ca8e23f3890d4a5a8d0b63c59c2eba79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2019 №44
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-08-07-000691-c 07.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунено шляхом відміни торгів
2019-08-23 11:51:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 серпня 2019 15:11 |
Коментар щодо відміни: | порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір |