Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
А тому 24.06.2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та оголошено закупівлю за № UA-2019-06-24-000225-b. Проте знову ж таки станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 10 липня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-06-24-000225-b від 10 липня 2019 року.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) - через відсутність достатньої кількості учасників, було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 11:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 | |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
07 серпня 2019 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000012 ● 70cde29c575d42cdac5a11ae34f5f6f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2020 № 39
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-07-000675-b 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-17 13:43:51
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чи вносилися зміни до проектно-кошторисної документації?
2. Чи проходила вказана документація експертизу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-27 14:53:27
Відповідь на запит
Зміни до проектно-кошторисної документаці не вносилися. Проектно-кошторисна документація проходила експертизу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-29 11:38:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. На якій підставі вносилися зміни до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 Додаткової угоди № 5, а саме:
- Інформація зазначена в пункті 30 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в локальному кошторисі укладеного договору від 22.08.2019 року № 94 (далі – Договір);
- Пункт 41, 42, 48, 49 локального кошторису укладеного договору відсутній в локальному кошторисі додаткової угоди № 5.
2. На якій підставі вносилися зміни до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 додаткової угоди № 5, а саме:
- Інформація зазначена в пунктах 1, 2, 4, 5, 20 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в пунктах 1, 2, 4, 5, 20 локального кошторису укладеного договору;
- Локальний кошторис додаткової угоди № 5 доповнений пунктами 8-10, 21;
- Інформація зазначена в пунктах 12, 18, 19 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в пунктах 9, 15, 16 локального кошторису укладеного договору;
- Пункти 17, 19, 21, 22 локального кошторису укладеного договору відсутній в локальному кошторису додаткової угоди № 5.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-08-12 08:10:40
Відповідь на запит
Згідно договору підряду № 94 від 22.08.2019 р. підрядником ТОВ «Гарант» виконувались роботи по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси». Проект розроблений проектною організацією ФОП Бащенко Т.Г. В процесі виконання робіт з метою поліпшення технічних та якісних характеристик системи освітлення, що збільшить життєвий цикл та поліпшить умови обслуговування під час експлуатації, проектною організацією було запропоновано змінити матеріальні ресурси та уточнити об’єми робіт керуючись фактичними умова будівництва. Протоколом наради з розгляду питань по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси» від 11.12.2019 року прийнято рішення щодо внесення змін, а саме: проектом було передбачено встановлення металевих стовпів та прожекторів на них в кількості 8 шт. У переддоговірний були виявлені зміни, які при проектуванні не були відомі, оскільки на об’єкті будівництва КП «Міськсвітло» в такий період було встановлено опори зовнішнього освітлення «Площі Слави». А тому, департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради з метою уникнення подвійних робіт, був вимушений переглянути та зменшити об’єми робіт по об’єкту будівництва, що відображено у локальному кошторисі № 2-1-2 (п. 1,2,4,5). Крім того, за погодженням з балансоутримувачем КП «Міськсвітло», виникла також необхідність у заміні матеріальних ресурсів системи освітлення, що відображено у локальному кошторисі № 2-1-2 додаткової угоди № 5 (п. 20, 8, 9, 10, 21, 12, 18, 19), відповідно локального кошторису 2-1-2 основного договору (п. 10, 16, 15, 17,19, 20, 21, 22). Також, звертаю увагу, що зазначені зміни призвели до зменшення вартості будівництва.
Відповідно до протоколу наради з розгляду питань по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси» від 25.06.2020 року, враховуючи фактичні умови виконання робіт та об’єм фактично використаних матеріалів, виникла необхідність у приведені договірної ціни у відповідність. Як наслідок, були зменшені об’єми робіт, що відображено у локальному кошторисі 2-1-1 додаткової угоди № 5 (п. 30, 41, 42, 48, 49), що стало причиною відмінності локального кошторису 2-1-1 у додатковій угоді № 5 до локального кошторису 2-1-1 основного договору.
Ст. 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність» визначено, що внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту, а в разі відхилення від технічних умов - за погодженням з підприємствами, установами та організаціями, які надали такі технічні умови, та замовником.
Пунктом 4.4 ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом» передбачено, що якщо під час будівництва, проектувальник, залучений до авторського нагляду, вносить зміни до проектної документації, такі зміни рекомендується погоджувати з генеральним проектувальником.
Керуючись п. 10 постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» обов’язковій експертизі підлягають об’єкти в т. ч., що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Таким чином, експертним звітом від 19.04.2019 № 24-0089-19 розглядалась кошторисна частина проектної документації по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси», технічна та технологічна частини проектної документації не розглядались.
Тобто, в процесі виконання будівельних робіт на об’єкті відпала необхідність у виконанні деяких видів робіт, виникла необхідність у заміні деяких матеріалів, нових матеріалів кріплення, які не призвели до зміни технологічних та конструктивних рішень, погіршенню параметрів та характеристик матеріалів в цілому по проекту, що в свою чергу, призвело до зменшення договірної ціни, поліпшення умов обслуговування під час експлуатації, а також в процесі таких змін не виникли нові види робіт.
Оскільки, внесенні зміни до проектної документації, не стосуються санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, то змінені проектні рішення не підлягають обов'язковій експертизі, як це передбачено положеннями Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.11 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Так як, вказані зміни не підлягають обов’язковій експертизі, то керуючись п. 10 постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» експертиза може проводитись за рішенням замовника будівництва. У разі прийняття департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради, як замовником будівництва, такого рішення, це призвело б до збільшення термінів будівництва, недоцільних додаткових витрат бюджетних коштів у сумі близько 3500,0 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку згідно додатків
2020-08-11 16:08:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту від 18.08.2020, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 19.08.2020 року |
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Документи:
20 серпня 2020 17:47
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ" #21359403 |
Переможець |
2 633 882,40
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 12:22
|
Дод №1, №2, №3 до Ду №5 від 30.06.2020.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 12:22
|
Ду №5 від 30.06.2020 + дод №4.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 09:49
|
Дод 2-2.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 3-2.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 2-1.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 3-3.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 2-3.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 3-1.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 4.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Дод 1.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Доп.угода №4.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 16:53
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 08:43
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 09:08
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 10:58
|
Локальні кошториси АТО.pdf | укладений |
22 серпня 2019 10:58
|
Відомості ресурсів АТО.pdf | укладений |
22 серпня 2019 10:58
|
Договір підряду АТО.pdf | укладений |
22 серпня 2019 10:58
|
Договірни ціна АТО.pdf | укладений |
22 серпня 2019 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |