Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 653 897,20 UAH
UA-2019-08-07-000675-b 7fb900259dc940b68b8dd35547483099
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до службової записки, 04.06.2019 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та оголошено закупівлю за № UA-2019-06-05-000100-b. Проте станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 21 червня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-06-05-000100-b від 21 червня 2019 року.
А тому 24.06.2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та оголошено закупівлю за № UA-2019-06-24-000225-b. Проте знову ж таки станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 10 липня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-06-24-000225-b від 10 липня 2019 року.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) - через відсутність достатньої кількості учасників, було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:20
Оскарження наміру укласти договір: 18 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, площа Слави, на розі вул. Хрещатик-Святотроїцька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 50

Тендерна документація

07 серпня 2019 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000012 ● 70cde29c575d42cdac5a11ae34f5f6f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.07.2020 № 39

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-07-000675-b 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-17 13:43:51

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чи вносилися зміни до проектно-кошторисної документації?
2. Чи проходила вказана документація експертизу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 14:53:27

Відповідь на запит

Зміни до проектно-кошторисної документаці не вносилися. Проектно-кошторисна документація проходила експертизу.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-29 11:38:48

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. На якій підставі вносилися зміни до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 Додаткової угоди № 5, а саме:
- Інформація зазначена в пункті 30 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в локальному кошторисі укладеного договору від 22.08.2019 року № 94 (далі – Договір);
- Пункт 41, 42, 48, 49 локального кошторису укладеного договору відсутній в локальному кошторисі додаткової угоди № 5.
2. На якій підставі вносилися зміни до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 додаткової угоди № 5, а саме:
- Інформація зазначена в пунктах 1, 2, 4, 5, 20 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в пунктах 1, 2, 4, 5, 20 локального кошторису укладеного договору;
- Локальний кошторис додаткової угоди № 5 доповнений пунктами 8-10, 21;
- Інформація зазначена в пунктах 12, 18, 19 локального кошторису додаткової угоди № 5 відрізняється від інформації зазначеній в пунктах 9, 15, 16 локального кошторису укладеного договору;
- Пункти 17, 19, 21, 22 локального кошторису укладеного договору відсутній в локальному кошторису додаткової угоди № 5.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-08-12 08:10:40

Відповідь на запит

Згідно договору підряду № 94 від 22.08.2019 р. підрядником ТОВ «Гарант» виконувались роботи по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси». Проект розроблений проектною організацією ФОП Бащенко Т.Г. В процесі виконання робіт з метою поліпшення технічних та якісних характеристик системи освітлення, що збільшить життєвий цикл та поліпшить умови обслуговування під час експлуатації, проектною організацією було запропоновано змінити матеріальні ресурси та уточнити об’єми робіт керуючись фактичними умова будівництва. Протоколом наради з розгляду питань по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси» від 11.12.2019 року прийнято рішення щодо внесення змін, а саме: проектом було передбачено встановлення металевих стовпів та прожекторів на них в кількості 8 шт. У переддоговірний були виявлені зміни, які при проектуванні не були відомі, оскільки на об’єкті будівництва КП «Міськсвітло» в такий період було встановлено опори зовнішнього освітлення «Площі Слави». А тому, департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради з метою уникнення подвійних робіт, був вимушений переглянути та зменшити об’єми робіт по об’єкту будівництва, що відображено у локальному кошторисі № 2-1-2 (п. 1,2,4,5). Крім того, за погодженням з балансоутримувачем КП «Міськсвітло», виникла також необхідність у заміні матеріальних ресурсів системи освітлення, що відображено у локальному кошторисі № 2-1-2 додаткової угоди № 5 (п. 20, 8, 9, 10, 21, 12, 18, 19), відповідно локального кошторису 2-1-2 основного договору (п. 10, 16, 15, 17,19, 20, 21, 22). Також, звертаю увагу, що зазначені зміни призвели до зменшення вартості будівництва.
Відповідно до протоколу наради з розгляду питань по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси» від 25.06.2020 року, враховуючи фактичні умови виконання робіт та об’єм фактично використаних матеріалів, виникла необхідність у приведені договірної ціни у відповідність. Як наслідок, були зменшені об’єми робіт, що відображено у локальному кошторисі 2-1-1 додаткової угоди № 5 (п. 30, 41, 42, 48, 49), що стало причиною відмінності локального кошторису 2-1-1 у додатковій угоді № 5 до локального кошторису 2-1-1 основного договору.
Ст. 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність» визначено, що внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту, а в разі відхилення від технічних умов - за погодженням з підприємствами, установами та організаціями, які надали такі технічні умови, та замовником.
Пунктом 4.4 ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом» передбачено, що якщо під час будівництва, проектувальник, залучений до авторського нагляду, вносить зміни до проектної документації, такі зміни рекомендується погоджувати з генеральним проектувальником.
Керуючись п. 10 постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» обов’язковій експертизі підлягають об’єкти в т. ч., що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Таким чином, експертним звітом від 19.04.2019 № 24-0089-19 розглядалась кошторисна частина проектної документації по об’єкту «Будівництво меморіального комплексу пам’яті учасників АТО в м. Черкаси», технічна та технологічна частини проектної документації не розглядались.
Тобто, в процесі виконання будівельних робіт на об’єкті відпала необхідність у виконанні деяких видів робіт, виникла необхідність у заміні деяких матеріалів, нових матеріалів кріплення, які не призвели до зміни технологічних та конструктивних рішень, погіршенню параметрів та характеристик матеріалів в цілому по проекту, що в свою чергу, призвело до зменшення договірної ціни, поліпшення умов обслуговування під час експлуатації, а також в процесі таких змін не виникли нові види робіт.
Оскільки, внесенні зміни до проектної документації, не стосуються санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, то змінені проектні рішення не підлягають обов'язковій експертизі, як це передбачено положеннями Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.11 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Так як, вказані зміни не підлягають обов’язковій експертизі, то керуючись п. 10 постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» експертиза може проводитись за рішенням замовника будівництва. У разі прийняття департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради, як замовником будівництва, такого рішення, це призвело б до збільшення термінів будівництва, недоцільних додаткових витрат бюджетних коштів у сумі близько 3500,0 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку згідно додатків

2020-08-11 16:08:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту від 18.08.2020, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 19.08.2020 року
Дата публікації: 20 серпня 2020

Документи:

20 серпня 2020 17:47
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ"
#21359403
Переможець 2 633 882,40
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 11:20

Документи

07 серпня 2019 11:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 11:19
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 11:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ"
#21359403
2 633 882,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 11:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 11:19
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 12:22
Дод №1, №2, №3 до Ду №5 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:22
Ду №5 від 30.06.2020 + дод №4.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 09:49
Дод 2-2.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 3-2.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 2-1.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 3-3.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 2-3.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 3-1.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 4.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Дод 1.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Доп.угода №4.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:53
ДУ №3.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 08:43
ДУ_2.pdf зміни до договору
02 січня 2020 08:42
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 09:08
ДУ_1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 10:58
Локальні кошториси АТО.pdf укладений
22 серпня 2019 10:58
Відомості ресурсів АТО.pdf укладений
22 серпня 2019 10:58
Договір підряду АТО.pdf укладений
22 серпня 2019 10:58
Договірни ціна АТО.pdf укладений
22 серпня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 494 191,20
UAH (в тому числі ПДВ 415 698,53 UAH)