Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (системний блок)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000674-b 25b7b27096a7484c8cd9848417f18f57
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Сергіївна Михайленко

+380993132953 mikhaylenko2501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05536107
Місцезнаходження: 49024, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Універсальний, буд. 7
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Михайленко
+380993132953
mikhaylenko2501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:11
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Системний блок-4 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49024, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.Універсальний,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  03 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:12
Дата відповіді: 12 серпня 2019 12:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Допускаємо на торги будь-які торгові марки або моделі,які задовольняють мінімальні вимоги до предмету закупівлі,котрі вказані у Додатку №2 - Якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі(системні блоки).До участі у закупівлі ФОП неплатників ПДВ допускаємо. Загальна сума за закупівлю має бути остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-000674-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: РУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3364008690
Дата подання: 20 серпня 2019 11:21
Відповідність технічному завданню
З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" не вказує модель а ні запропонованного жорсткого диску а на пам'яті . В зв'зку з тим, що на ринку є велика кількість відновленних жорстких дисків вважаємо звернути увагу замовника на цей факт при кваліфікації пропозицій учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 11:25
Доброго дня. На вимогу Замовника учасником було надано технічні характеристики, що задовольняє умови кваліфікації учасника. З метою дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, надалі замовник внесе коретиви до технічної документації предмету закупівлі та зобов'яже всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.Дякуємо

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 11 986,00
UAH з ПДВ
11 986,00
UAH з ПДВ
Документи
РУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 14 400,00
UAH з ПДВ
13 969,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 102,00
UAH з ПДВ
13 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 208,00
UAH з ПДВ
17 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 19 740,00
UAH з ПДВ
19 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 16:47
Додаткова угода.pdf
15 серпня 2019 16:47
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 16:47
Сертифікати_DC_Link.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 15:51
цена-лицей-.pdf
15 серпня 2019 15:51
все серт-ISO.pdf
15 серпня 2019 15:51
витяг-единий-податок.pdf
15 серпня 2019 15:44
инн-Рудченко-1.pdf
15 серпня 2019 15:44
ПАСПОРТ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 00:31
Специфікація 15102.pdf
16 серпня 2019 00:31
Пропозиція 15102.pdf
16 серпня 2019 00:31
ДОД УГОДА 15102.pdf
16 серпня 2019 00:31
Договір 15102.pdf
16 серпня 2019 00:31
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 09:46
Уставні_завірені.zip
16 серпня 2019 09:46
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 серпня 2019 09:46
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

РУДЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 11 986,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:30

Документи

23 серпня 2019 11:29
protokol.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
11 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 11:29
protokol.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1413.pdf укладений
23 вересня 2019 12:03