Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектних та кошторисних документацій з позитивними експертними звітами на проведення капітального ремонту (заміна) лікарняних ліфтів №2001 та №2002 корпусу 4 Київської міської клінічної лікарні №6 проспект Комарова, 3 (Код за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000604-a b0d15f47a102463b9bf3dc6fab3cd78a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 12:43
Початок аукціону: 15 серпня 2019 12:43
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Виготовлення проектних та кошторисних документацій з позитивними експертними звітами на проведення капітального ремонту (заміна) лікарняних ліфтів №2001 та №2002 корпусу 4 Київської міської клінічної лікарні №6 проспект Комарова, 3 (Код за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Код КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте будь-ласка ґрунтовні відповіді щодо складання вимог до учасників.
Дата подання: 12 серпня 2019 13:15
Дата відповіді: 12 серпня 2019 14:32
Шановний Замовник! Ви оголосили дві допорогові закупівлі (UA-2019-08-07-000604-a та UA-2019-08-09-001432-a) на виготовлення проектних та кошторисних документацій. Надайте будь-ласка ґрунтовні відповіді щодо складання вимог до учасників. 1. Чому у закупівлі UA-2019-08-09-001432-a Ви вимагаєте від учасників надання «Копія сертифікату ISO 9001:2008 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2008)», а вимогами закупівлі UA-2019-08-07-000604-a надання цього сертифікату не передбачено? 2. Чому вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зовсім різні у вищезазначених закупівлях? 3. Чому у закупівлі UA-2019-08-07-000604-a Ви вимагаєте на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1 (один) аналогічний договір, а у закупівлі UA-2019-08-09-001432-a не менше № (трьох)? Під час вивчення вище зазначених вимог до закупівель, складається враження, що ці вимоги до якогось окремого Учасника по кожній закупівлі. Чому Замовник не встановив однакові вимоги на закупівлі проектних робіт? З метою здійснення закупівель за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням нами буде направлено запит до ДАСУ та правоохоронних органів щодо перевірки цих закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Ваші запитання не відповідають даній закупівлі, тому що це зовсім різні предмети закупівлі.
Строки виконання робіт
Дата подання: 12 серпня 2019 15:59
Шановний, Замовник! Пунктом 6. Оголошення про проведення закупівлі Ви вимагаєте надати гарантійний лист про дотримання строків виконання робіт до 30 календарних днів. Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до п.11. Таблиці №1 Додатку № 1 до оголошення Попередньо визначений клас наслідків СС2 категорія складності будівництва ІІІ (ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 п.4.14). Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, згідно п.14 14. Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів. Окрім того, для розроблення якісного проекту, який відповідатиме чинним законодавчим нормам, проектувальнику необхідно для виконання робіт хоча б 20 календарних днів. Просимо Вас врахувати РОЗУМНІ строки та продовжити термін виконання робіт щонайменше до 50 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Надання роз'яснень
Дата подання: 12 серпня 2019 16:06
Замовник визначає за кодом закупівлю як надання послуг, а проект договору надає на виконання робіт. Крім того п.22 ст.1 Розділу 1 ЗУ Про публічні закупівлі "роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт". Тобто Розроблення проекту відноситься до робіт, а не послуг. Прошу надати роз'яснення та привести у відповідність оголошення. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс" 112 308,00
UAH з ПДВ
112 308,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Прогресбуд-2000" 195 984,00
UAH з ПДВ
195 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:38
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:36
Довідка ГІП.pdf
14 серпня 2019 16:36
виписка (pdf).pdf
14 серпня 2019 16:36
виписка 2(pdf).pdf
14 серпня 2019 16:36
ліцензія ДАБІУ (pdf).pdf
14 серпня 2019 16:36
довідка ЄДРПОУ (pdf).pdf
14 серпня 2019 16:36
Статут 1.pdf
14 серпня 2019 16:36
свідоцтво (pdf).pdf
14 серпня 2019 16:36
Договір.pdf
14 серпня 2019 16:36
сведетельство 001.pdf
14 серпня 2019 16:36
лист - згода.pdf
14 серпня 2019 16:36
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 16:36
гарантыйний лист.pdf
14 серпня 2019 16:36
Диплом ГІП.pdf
14 серпня 2019 16:36
Диплом ГІП.pdf
14 серпня 2019 16:36
кошторис.pdf
14 серпня 2019 16:36
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"

Приватне підприємство "Прогресбуд-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
#38526925
Відхилено 112 308,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:54
Приватне підприємство "Прогресбуд-2000"
#30725954
Переможець 195 984,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 16:28

Документи

20 серпня 2019 15:54
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:54
Лист-відкликання.PDF
20 серпня 2019 15:54
Протокол 041.pdf

Документи

20 серпня 2019 16:28
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:28
Повідомлення 110.pdf
20 серпня 2019 16:28
Протокол 110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Прогресбуд-2000"
#30725954
195 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 16:28
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:28
Повідомлення 110.pdf
20 серпня 2019 16:28
Протокол 110.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 14:13
Звіт про укладені договори проектно кошторисна документація ліфти.pdf укладений
29 серпня 2019 14:13
Договір 110.pdf укладений
29 серпня 2019 14:13