Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки ( кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
164 410,00 UAH
UA-2019-08-07-000552-a 8f042cd9f5a443dc9f3049d368699a90
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122152 vo-krok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145211
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська обл., Окни, вул.Херсонська ,6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122152
vo-krok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 16:07
Початок аукціону: 16 серпня 2019 15:03
Очікувана вартість: 164 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Додаткові кошти на НУШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, смт.Окни, вул.Херсонська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Покупцем протягом 15 календарних днів після його отримання на підставі наданих Продавцем належним чином оформлених накладних Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 16:03
Оголошення ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 08 серпня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, щодо вашого звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації: *У разі коли вищенаведені характеристики до товару містять чітке значення, слід розуміти їх у значенні «не гірше / не менше» вказаного.
**Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації замовником встановлено, що, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3. До участі у закупівлі допускаються всі учасники незалежно від виду господарської діяльності та оподаткування. Цінова пропозиція учасника неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 148 440,00
UAH з ПДВ
148 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 162 000,00
UAH з ПДВ
157 032,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 162 615,00
UAH з ПДВ
157 678,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:16
сертификатWindows-10-Pro.jpg
15 серпня 2019 13:16
Сертификаты леново.rar
15 серпня 2019 13:16
Сервіс_центри.pdf
15 серпня 2019 13:16
Таблиця відповідності.pdf
15 серпня 2019 13:16
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 13:16
propozitsiya_ 162000.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 15:43
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:39
пропозиція.pdf
15 серпня 2019 15:39
порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2019 15:39
довідка СЦ.pdf
15 серпня 2019 15:39
авториз лист дист0001.pdf
15 серпня 2019 15:39
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
15 серпня 2019 15:39
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188095.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188089.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188084.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188083.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188082-1.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-188081.pdf
15 серпня 2019 15:39
Certificate-179124 Lenovo.pdf
15 серпня 2019 15:39
техн вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Відхилено 148 440,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 16:27
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 157 032,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 15:56
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 157 678,80
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 15:58

Документи

20 серпня 2019 16:27
протокол.pdf

Документи

21 серпня 2019 15:56
протокол.pdf

Документи

21 серпня 2019 15:58
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
157 678,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2019 15:58
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
04 вересня 2019 11:34