Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки ( кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
164 410,00 UAH
UA-2019-08-07-000552-a ● 8f042cd9f5a443dc9f3049d368699a90
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145211 |
Місцезнаходження: | 67900, Україна , Одеська обл., Окни, вул.Херсонська ,6 |
Контактна особа: |
Корчинська Марина Анатоліївна +380486122152 vo-krok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 16:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 16:07 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 164 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Додаткові кошти на НУШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67900, Україна, Одеська область, смт.Окни, вул.Херсонська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Покупцем протягом 15 календарних днів після його отримання на підставі наданих Продавцем належним чином оформлених накладних | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 16:03 |
Оголошення ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 08 серпня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, щодо вашого звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації: *У разі коли вищенаведені характеристики до товару містять чітке значення, слід розуміти їх у значенні «не гірше / не менше» вказаного.
**Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації замовником встановлено, що, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3. До участі у закупівлі допускаються всі учасники незалежно від виду господарської діяльності та оподаткування. Цінова пропозиція учасника неплатника ПДВ розглядається як остаточна.
1. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації: *У разі коли вищенаведені характеристики до товару містять чітке значення, слід розуміти їх у значенні «не гірше / не менше» вказаного.
**Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації замовником встановлено, що, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3. До участі у закупівлі допускаються всі учасники незалежно від виду господарської діяльності та оподаткування. Цінова пропозиція учасника неплатника ПДВ розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
148 440,00
UAH з ПДВ
|
148 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
157 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
162 615,00
UAH з ПДВ
|
157 678,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Відхилено |
148 440,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 16:27
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
157 032,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 15:56
|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
157 678,80
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
04 вересня 2019 11:34
|