Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маршрутизатор з точкою доступу для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
30 060,00 UAH
UA-2019-08-07-000507-b 2539e9680a13421685cb8aba94c3856b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 15:59
Очікувана вартість: 30 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Маршрутизатор з точкою доступу для закладів освіти Криворізького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Вознесенський 7в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок Постачальника, на протязі 20 календарних днів з моменту отримання накладної, після отримання товару Покупцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата надходження коштів на рахунок Постачальника у повному обсязі за окрему партію товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:35
Специфікація Проект- .xls
07 серпня 2019 10:33
Маршрутизатор.docx
07 серпня 2019 10:33
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx
07 серпня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:35
Специфікація Проект- .xls
07 серпня 2019 10:33
Маршрутизатор.docx
07 серпня 2019 10:33
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 27 000,00
UAH з ПДВ
26 095,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ" 27 504,00
UAH з ПДВ
26 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 27 828,00
UAH з ПДВ
27 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРАГАН ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 28 735,20
UAH з ПДВ
28 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 29 757,00
UAH з ПДВ
29 757,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 11:01
Електронний підпис
15 серпня 2019 10:53
Паспорт.pdf
15 серпня 2019 10:53
ІПН.pdf
15 серпня 2019 10:53
згода з договором.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 12:14
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:13
Certificate-181884.pdf
14 серпня 2019 12:13
ІПН завірений.pdf
14 серпня 2019 12:13
Certificate-189251.pdf
14 серпня 2019 12:13
Паспорт завірений.pdf
14 серпня 2019 12:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ДРАГАН ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 26 095,68
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 11:30

Документи

20 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:29
протокол 407.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
26 095,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:29
протокол 407.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:26
договір 456.PDF укладений
02 вересня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 095,68
UAH (в тому числі ПДВ 4 349,28 UAH)