Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маршрутизатор з точкою доступу для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
30 060,00 UAH
UA-2019-08-07-000507-b ● 2539e9680a13421685cb8aba94c3856b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 30 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Маршрутизатор з точкою доступу для закладів освіти Криворізького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Вознесенський 7в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок Постачальника, на протязі 20 календарних днів з моменту отримання накладної, після отримання товару Покупцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата надходження коштів на рахунок Постачальника у повному обсязі за окрему партію товару. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 10:35 |
Специфікація Проект- .xls | |
07 серпня 2019 10:33 |
Маршрутизатор.docx | |
07 серпня 2019 10:33 |
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx |
07 серпня 2019 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 10:35 |
Специфікація Проект- .xls
|
|||
07 серпня 2019 10:33 |
Маршрутизатор.docx
|
|||
07 серпня 2019 10:33 |
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 16:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
26 095,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСТРОВ-ТЕЛЕКОМ" |
27 504,00
UAH з ПДВ
|
26 304,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
27 828,00
UAH з ПДВ
|
27 503,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРАГАН ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
28 735,20
UAH з ПДВ
|
28 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
29 757,00
UAH з ПДВ
|
29 757,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
26 095,68
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:26
|
договір 456.PDF | укладений |
02 вересня 2019 14:25
|