Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дезінфікуючі засоби для забезпечення швидкої дезінфекції поверхонь та рук медичного персоналу
Очікувана вартість
1 144 250,00 UAH
UA-2019-08-07-000468-b ● 8045152756974eb2a20202b211c5ca33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:35 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 144 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
дезінфікуючі засоби для забезпечення швидкої дезінфекції поверхонь та рук медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором реєструються в межах відповідних бюджетних асигнувань за загальним фондом та фактичних надходжень за спеціальним фондом. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 13:02 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx | |
07 серпня 2019 13:02 |
ТД дезінфікуючі засоби.doc | |
07 серпня 2019 10:22 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
07 серпня 2019 10:22 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx |
07 серпня 2019 13:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 13:02 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
|
|||
07 серпня 2019 13:02 |
ТД дезінфікуючі засоби.doc
|
|||
07 серпня 2019 10:22 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx
|
|||
07 серпня 2019 10:22 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-07-000468-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 вересня 2019 10:46
Вимога!
Чергова корупційна закупівля! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державнихх торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані специфічні властивості засобів типу руйнування біоплівок та активність засобів щодо цист та овоцист, які характерні тільки заявленим в документації торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу з унікальними характеристиками свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами доАМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані специфічні властивості засобів типу руйнування біоплівок та активність засобів щодо цист та овоцист, які характерні тільки заявленим в документації торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу з унікальними характеристиками свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами доАМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 13:52
Відповідь на вимогу UA-2019-08-07-000468-b.a1
Звертаємо увагу, що жодного порушення з нашого боку процедури Державних закупівель не було доведено та зафіксовано відповідними державними органами.
Однією з ключових вимог до проведення Державних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру, - саме якої ми і дотримуємося при проведенні торгів та намагаємося обрати товари, що максимально відповідають потребам лікарні, зазначеним в медико-технічних вимогах (далі – МТВ) та найнижчій ціні.
В документації закупівлі сформовані МТВ до закуповуємої продукції, які характерні більше ніж двом торговим маркам, що дає можливість надавати альтернативні пропозицій дезінфекційних засобівзареєстрованих в Україні. Вказані специфічні властивості засобів, до прикладу,рівень вмісту спирту в засобах для дезінфекції рук, здатність руйнування біоплівок, активність засобів щодо цист та овоцист, режими використання при швидкій дезінфекції та інше, є надзвичайно важливими в профілактиці інфекцій пов’язаних з наданням медичної допомоги та в той же час присутні у багатьох торгових марках дезінфікуючих засобів. Нами було проведено дослідження ринку перед формуванням медико-технічного завдання та виявлено, до прикладу, що аналогічний продукт до пункту №5 наших МТВ пропонуютьяк мінімум дві компанії – ТОВ«ДЕЗ-ТАЙМ» (UA-2019-07-19-000668-а)та ТОВ «Лаверна», інші позиції наших МТВ також мають достатньо аналогів на ринку України.
Таким чином, викладені нами МТВ не суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, наші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі жодним чином не порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції», оскільки ми розглянули всі пропозиції що були надані та відповідали характеристкам еквівалентних товарів, а саме: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки та режими використання. Саме за такими характеристиками було проведено оцінку пропозицій та відхилено пропозиції,що не відповідали МТВ.
Щодо вимоги повернути пропозицію учасника до розгляду та провести неупереджену оцінку, інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-000468-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 вересня 2019 08:12
упереджені дії замовника
порушення закону, неправомірне відхилення
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 13:52
Відповідь на вимогу UA-2019-08-07-000468-b.b2
Шановний Учасник!
Оскільки більшість зазначених вами скарг стосуються медико-технічних вимог даної закупівлі, зазначаємо, що Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації, Учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Учасником не було використане надане йому право, тобто Учасник повністю погодився з умовами тендерної документації та її вимогами щодо предмету закупівлі. Крім того, в Учасника була можливість звернутись зі скаргою щодо тендерної документації до Замовника та до органу оскарження із скаргою згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», але відповідних звернень не було зареєстровано, відтак твердження про те, що в документації закупівлі сформовані дискримінаційні умови, не може бути предметом розгляду на даному етапі проведення закупівлі.
Також зазначаємо, що оскільки, жодним наказом МОЗ невстановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб.
В той же час, під час підготовки тендерної документації були враховані всі вимоги, які передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документації та її змісту, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також зазначено в тендерній документації згідно Закону вираз «або еквівалент», тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, в тому числі було проведено дослідження ринку та виявлено, що на кожну зазначену позицію існують еквівалентні товари.
Виходячи з вищеперерахованого, тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» розглядалася на відповідність вимогам тендерної пропозиції та медико-технічним характеристикам товару. Саме невідповідність таким і стала підставою для відхилення, адже запропонований товар не є еквівалентом, зважаючи на інформацію зазначену у відхиленні.
Наприклад, по позиції № 1 запропонований дезінфікуючий засіб «Синерджі преміум клінік» не відповідає основному критерію, оскільки маєзагальний вміст спиртів 64,1% (за умовами МТВ не менше 65%) і згідно Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів на ринку присутні засоби, що мають аналогічний та вищий вміст спиртів.
По позиції №5 засіб «Перісепт» оцінювалися у відповідності з наданими документами, а саме «Інструкція що застосування засобу дезінфікуючого «Перісепт» з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації», в якому в п.4.3 стор. 22 чітко вказано і виділено «Робочі розчини можуть пошкоджувати ВМП, які виготовлені з порошкових матеріалів, уважно читайте інструкцію виробника інструментів та інших ВМП». Наш заклад має безліч ВМП, в т.ч. дуже дороговартісних, пошкодження яких потребує вартісного ремонту, тому нам необхідно мінімізувати ризики пошкодження обладнання та обрати засіб що має найменшу пошкоджувальну дію. Також засіб Перісепт містить ЧАС та не сумісний з поверхнево-активними речовинами та милами (у вимогах було зазначено вісутність ЧАС та сумісність з ПАР та милами), в інструкції відсутні режими знезараження (деінвазії) об’єктів контамінованих збудниками паразитарних хвороб (цистами і овоцистами найпростіших, яйцями і личинками гельмінтів) - це важливий пункт, тому що ми надаємо допомогу дитячому населенню, яке схильне до гельмінтозів та паразитарних хвороб.
Звертаємо увагу, що з таким складом (перекис водню, гуанідіни та відсутність ЧАС) зареєстровано не тільки один засіб «Пероксін Плюс», як зазначено у вашому зверненні, а як мінімум наявний ще один аналогічний засіб з таким же складом (перкис водню, гуанідіни, відсутність ЧАС) - «СТЕН».
Щодо вимог скасувати рішення тендерного комітету та обрати переможцем ТОВ «ІМЕД», інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає.
Шановний Учасник!
Оскільки більшість зазначених вами скарг стосуються медико-технічних вимог даної закупівлі, зазначаємо, що Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації, Учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Учасником не було використане надане йому право, тобто Учасник повністю погодився з умовами тендерної документації та її вимогами щодо предмету закупівлі. Крім того, в Учасника була можливість звернутись зі скаргою щодо тендерної документації до Замовника та до органу оскарження із скаргою згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», але відповідних звернень не було зареєстровано, відтак твердження про те, що в документації закупівлі сформовані дискримінаційні умови, не може бути предметом розгляду на даному етапі проведення закупівлі.
Також зазначаємо, що оскільки, жодним наказом МОЗ невстановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб.
В той же час, під час підготовки тендерної документації були враховані всі вимоги, які передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документації та її змісту, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також зазначено в тендерній документації згідно Закону вираз «або еквівалент», тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, в тому числі було проведено дослідження ринку та виявлено, що на кожну зазначену позицію існують еквівалентні товари.
Виходячи з вищеперерахованого, тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» розглядалася на відповідність вимогам тендерної пропозиції та медико-технічним характеристикам товару. Саме невідповідність таким і стала підставою для відхилення, адже запропонований товар не є еквівалентом, зважаючи на інформацію зазначену у відхиленні.
Наприклад, по позиції № 1 запропонований дезінфікуючий засіб «Синерджі преміум клінік» не відповідає основному критерію, оскільки маєзагальний вміст спиртів 64,1% (за умовами МТВ не менше 65%) і згідно Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів на ринку присутні засоби, що мають аналогічний та вищий вміст спиртів.
По позиції №5 засіб «Перісепт» оцінювалися у відповідності з наданими документами, а саме «Інструкція що застосування засобу дезінфікуючого «Перісепт» з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації», в якому в п.4.3 стор. 22 чітко вказано і виділено «Робочі розчини можуть пошкоджувати ВМП, які виготовлені з порошкових матеріалів, уважно читайте інструкцію виробника інструментів та інших ВМП». Наш заклад має безліч ВМП, в т.ч. дуже дороговартісних, пошкодження яких потребує вартісного ремонту, тому нам необхідно мінімізувати ризики пошкодження обладнання та обрати засіб що має найменшу пошкоджувальну дію. Також засіб Перісепт містить ЧАС та не сумісний з поверхнево-активними речовинами та милами (у вимогах було зазначено вісутність ЧАС та сумісність з ПАР та милами), в інструкції відсутні режими знезараження (деінвазії) об’єктів контамінованих збудниками паразитарних хвороб (цистами і овоцистами найпростіших, яйцями і личинками гельмінтів) - це важливий пункт, тому що ми надаємо допомогу дитячому населенню, яке схильне до гельмінтозів та паразитарних хвороб.
Звертаємо увагу, що з таким складом (перекис водню, гуанідіни та відсутність ЧАС) зареєстровано не тільки один засіб «Пероксін Плюс», як зазначено у вашому зверненні, а як мінімум наявний ще один аналогічний засіб з таким же складом (перкис водню, гуанідіни, відсутність ЧАС) - «СТЕН».
Щодо вимог скасувати рішення тендерного комітету та обрати переможцем ТОВ «ІМЕД», інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-07-000468-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 вересня 2019 14:41
Дата подання: 12 вересня 2019 14:41
СКАРГА на порушення проведення процедури закупівлі Замовником
Неправомірні дії та рішення тендерного комітету за процедурою закупівлі UA-2019-08-07-000468-b. Надаємо скаргу та додатки до неї
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2019 19:07
рішення від 16.09.2019 № 12979 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2019 № 14009.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 19:34
рішення від 01.10.2019 № 14009.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 22:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
839 400,00
UAH з ПДВ
|
833 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
933 216,00
UAH з ПДВ
|
839 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
1 091 388,00
UAH з ПДВ
|
1 091 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Лаверна" |
1 142 808,00
UAH з ПДВ
|
1 142 808,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поворознюк Ігор Валентинович |
1 143 700,00
UAH з ПДВ
|
1 143 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
833 600,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 10:57
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
839 160,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 10:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Відхилено |
1 091 388,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 11:00
|
ТОВ "Лаверна" #30931626 |
Переможець |
1 142 808,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 14:32
|
Додаткова угода № 1 від 11.10.2019 Зменьшення ТОВ Лаверна.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 12:25
|
Договір № 11.10.1 від 11.10.2019 ТОВ Лаверна дезінфікуючі засоби.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 11/10/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/10/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |