Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту перекриття та даху Скибинецької філії комунального закладу "Кашперівське НВО "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" в с.Скибинці Тетіївського району Київської області"(Джерело фінансування - кошти обласного бюджету на умовах співфінансування з місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 520 054,00 UAH
UA-2019-08-07-000396-a b8af24b14928442bbfd08df052deb0b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:46
Очікувана вартість: 1 520 054,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту перекриття та даху Скибинецької філії комунального закладу "Кашперівське НВО "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" в с.Скибинці Тетіївського району Київської області"(Джерело фінансування - кошти обласного бюджету на умовах співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09813, Україна, Київська область, Тетіївський район, с. Скибинці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором та цим пунктом. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 14:24
Додаток 3 Договір.pdf
07 серпня 2019 14:24
Додаток 2 ТЗ.pdf
07 серпня 2019 14:24
Додаток 1 ТП.pdf
07 серпня 2019 14:24
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 1 470 253,00
UAH з ПДВ
1 465 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧИСТА РОСЬ 1 493 982,00
UAH з ПДВ
1 466 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 23:40
Електронний підпис
22 серпня 2019 22:56
Інші документи.rar
22 серпня 2019 22:56
Технічна частина.rar
22 серпня 2019 22:56
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СтарБудКонтракт

ТОВ ЧИСТА РОСЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 1 465 500,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
1 465 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 12:09
Договір укладений
18 вересня 2019 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 465 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 244 250,00 UAH)