Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 - Агрохімічна продукція (47530- Численно-ферментний мийний засіб; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна) - Лот1 (47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів ; 47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів) - Лот2
Очікувана вартість
1 326 600,00 UAH
UA-2019-08-07-000226-c fe64c84c62d0432390ebde669adc69e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 326 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

07 серпня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:44
ТД від .doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (47530- Численно-ферментний мийний засіб; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна) - Лот1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 790 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 953,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 серпня 2019 11:33
Закінчення: 27 серпня 2019 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 шт
Гігазім (або еквівалент)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2019
520 шт
СефДез інстру (або еквівалент)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2019
236 шт
Гігасепт АФ форте нью (або еквівалент)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником поставленої продукції, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за продукцію здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету в тому числі кошти спеціальних та позабюджетних рахунків. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Донченко Ольга Василівна 773 000,00
UAH з ПДВ
773 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Куксова Ольга Олександрівна 790 600,00
UAH з ПДВ
790 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 12:43
Техническая часть.pdf
23 серпня 2019 12:43
Коммерческая часть.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 16:08
public_doc.p7s
11 вересня 2019 16:07
public_doc.pdf
11 вересня 2019 16:07
Куксова МВД.PDF
11 вересня 2019 16:07
Реєстр.PDF
22 серпня 2019 20:38
Тех частина.pdf
22 серпня 2019 20:38
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Донченко Ольга Василівна

Фізична особа- підприємець Куксова Ольга Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Донченко Ольга Василівна
#4683010000
Відхилено 773 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:55
Фізична особа- підприємець Куксова Ольга Олександрівна
#2980719529
Переможець 790 600,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа- підприємець Куксова Ольга Олександрівна
#2980719529
790 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 12:53
Додаткова 6 220 9.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 12:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:08
Додаткова 5 220 9.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:13
Додаткова 4 до Дог 220 9.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 12:12
Додаткова 3 220 9.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2019 13:20
додатков 2 220 9.pdf зміни до договору
30 листопада 2019 13:16
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:22
Додаткова 1 220 9.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 12:20
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:11
підписаний контракт укладений
20 вересня 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ст. 651,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 220/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 946 707,00
UAH