Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт пішохідних тротуарів по вул. Лівобережна (Кірова) на ділянці від буд. № 6 до буд. № 628 та на ділянці від буд. № 221 до буд. № 413 смт. Ясногірка м. Краматорськ
Очікувана вартість
13 877 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000214-b 63909368f3e64d2ab05d2ab048639a2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:32
Очікувана вартість: 13 877 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт пішохідних тротуарів по вул. Лівобережна (Кірова) на ділянці від буд. № 6 до буд. № 628 та на ділянці від буд. № 221 до буд. № 413 смт. Ясногірка м. Краматорськ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт пішохідних тротуарів по вул. Лівобережна (Кірова) на ділянці від буд. № 6 до буд. № 628 та на ділянці від буд. № 221 до буд. № 413 смт. Ясногірка м. Краматорськ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, Пішохідні тротуари по вул. Лівобережна (Кірова) на ділянці від буд. № 6 до буд. № 628 та на ділянці від буд. № 221 до буд. № 413 смт. Ясногірка м. Краматорськ, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117(зі змінами), за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3 Джерело фінансування - місцевий бюджет Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Джерело фінансування-місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:29
відомість обсягів робіт.docx
07 серпня 2019 09:29
Проект договору.docx
07 серпня 2019 09:29
ТД.docx
12 серпня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:29
відомість обсягів робіт.docx
07 серпня 2019 09:29
Проект договору.docx
07 серпня 2019 09:29
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будартель СХ 65 13 765 302,00
UAH з ПДВ
13 765 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БМП Краматорськ» 13 826 629,80
UAH з ПДВ
13 826 629,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:53
Гарантія.rar
22 серпня 2019 15:53
Тендерні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будартель СХ 65

ТОВ «БМП Краматорськ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будартель СХ 65
#35420049
Переможець 13 765 302,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будартель СХ 65
#35420049
13 765 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:26
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:00
ДУ від 13.12.2019 до договору №5-1 від 16.09.2019.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:37
ДУ від 13.12.2019 до договору №5-1 від 16.09.2019.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 13:46
ДУ від 22.11.2019 до договору №5-1 від 16.09.2019ут.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 13:15
ДУ від 22.11.2019 до договору №5-1 від 16.09.2019.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:49
ДУ від 29.10.2019 до договору №5-1 від 16.09.2019.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 09:30
Договір №5-1 від 16.09.2019.pdf укладений
16 вересня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у бік зменшення без зміни обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 925 177,66
UAH (в тому числі ПДВ 2 154 196,28 UAH)