Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для оргтехніки
Очікувана вартість
97 585,00 UAH
UA-2019-08-07-000206-a a284f0827cc44cef9bc4b7a93e8f864c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Віта Ігорівна

0384263888 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Головатюк Віта Ігорівна
0384263888
GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 14:40
Очікувана вартість: 97 585,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Витратні матеріали для оргтехніки (Детально у додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 шт
Витратні матеріали для оргтехніки (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:54
Дата відповіді: 13 серпня 2019 08:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Повідомляємо, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальні витратні матеріали виробника Hewlett Packard, тому за позиціями 1, 2, 3, 6 – 14, 17 – 19 будуть розглядатися тільки пропозиції з оригінальними витратними матеріалами. В позиціях 4, 5, 15, 16, 20 – 28 дозволяється заміна на еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами пункту 3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі
2) Щодо прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і тощо, то вимога не має підстав, так як у тендерній документації такі вимоги вже присутні у пункті 4 розділу III та Додатку № 4.
3) Відповідно до частини 5 Розділу I тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ) та відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
УВАГА уточнена вимога закупівлі.
Дата подання: 09 серпня 2019 08:56
Дата відповіді: 13 серпня 2019 15:17
Увага! Шановні Коллеги! ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" не платить за поставлену продукцію та послуги по пів року! Достукатися не можна ні до кого! Бережіть нерви та гроші!
Відповідь: Ваше запитання було розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 96 850,00
UAH
95 350,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 97 532,05
UAH
95 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 14:30
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2019 14:29
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 95 350,00
UAH
03 вересня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
95 350,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 14:51
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 13:23
Дог №53-124-01-19-10991 від 20.09.19.pdf укладений
20 вересня 2019 13:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 114 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 070,00 UAH)