Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компресор (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 631 134,00 UAH
UA-2019-08-07-000164-a f0a156f7a9d3437796d5c23828b8f234
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 13:25
Очікувана вартість: 3 631 134,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Компресор - 65 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Компресор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:22
ТД_513-19_нова редакція.doc
15 жовтня 2019 16:22
Перелік змін.docx
15 жовтня 2019 16:22
ТД_513-19_з закрес. даними.doc
07 серпня 2019 11:11
договір остаточна редакція 308.docx
07 серпня 2019 11:11
Оголошення_.doc
15 жовтня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:22
ТД_513-19_нова редакція.doc
15 серпня 2019 17:32
ТД_513-19_нова редакція.doc
15 жовтня 2019 16:22
Перелік змін.docx
15 серпня 2019 17:32
Перелік змін.docx
15 жовтня 2019 16:22
ТД_513-19_з закрес. даними.doc
15 серпня 2019 17:32
ТД_513-19_з закр.даними.doc
07 серпня 2019 11:11
ТД_513-19_Компресор.doc
07 серпня 2019 11:11
договір остаточна редакція 308.docx
07 серпня 2019 11:11
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 12 серпня 2019 22:16
Дата відповіді: 15 серпня 2019 17:33
Вітаю. Згідно додатку 2 ТД додатку А рядку 8 об'єм ресиверу 24 літри. Прохання вказати діапазон можливого об'єму ресиверу, наприклад 20...30 літрів. Цей параметр не впливає на роботоспроможність компресору, а вказавши діапазон об'єму ресиверу суттєво збільшить кількість можливих учасників та підвищить конкурентність торгів.
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше запитання повідомляємо, що продукція повинна відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації, що передбачено конструкційно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-000164-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 17 серпня 2019 16:32
Вимога замовнику
Згідно п.2.3 Розділу ІІ. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», «Якщо продукція виготовляється за креслеником, необхідно надати: підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначено філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року». Ми вважаємо дану вимогу щодо виготовлення продукції лише за креслеником дискримінаційною, такою що викладена в інтересах одного виробника та просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: видалити даний п.2.3. або додати до Розділу ІІ. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» наступну вимогу: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2019 16:23
Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-08-07-000164-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 17 серпня 2019 16:34
Вимога
Оскільки продукція, що вимагається до закупівлі, закуповується та успішно експлуатується на підприємствах АТ «Укрзалізниця» вже протягом багатьох років, ми вважаємо дискримінаційною вимогу п.1.2 Розділу ІІ. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» щодо дати проведення випробувань використання продукції підрозділом філії Пасажирська компанія АТ «Укрзалізниця» не раніше 2019р. Просимо внести зміни до тендерної документації і видалити п. 1.2. Розділу ІІ. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», або викласти його у наступній редакції: «На підтвердження можливості застосування на залізничному транспорті Учасник повинен надати оригінал або копію листа з позитивним відгуком щодо використання продукції від Виробничого підрозділу філії Пасажирська компанія АТ «Укрзалізниця»».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2019 16:23
Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-08-07-000164-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "СЕАЛ"", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 17 листопада 2019 13:43
Вимога замовнику
Вимога щодо неправомірного відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 18:34
Згідно страхової гарантії № 1000-07-0379 строк виплати страхового відшкодування встановлено 5 банківських днів тоді як додатком 7 тендерної документації, зокрема встановлено: «Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара».
Повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-07-000164-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД КПД ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41190286
Дата подання: 21 серпня 2019 18:08
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
07 серпня 2019 року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-07-000164-a та оприлюднено Технічне завдання щодо предмету закупівлі. 15 серпня 2019 року Замовником тендерна документація викладена у новій редакції, зокрема, Замовником викладено в новій редакції Додаток №1 ТД Розділ ІІ «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», та доповнено пункт 1 підпунктом 1.2., а саме: «1.2. На підтвердження можливості застосування на залізничному транспорті Учасник повинен надати оригінал або копію листа з позитивним відгуком щодо випробування використання продукції від Виробничого підрозділу філії Пасажирська компанія АТ «Укрзалізниця». Дата проведення випробувань – не раніше 2019 року». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТД КПД ІНЖИНІРІНГ» вважає, що в тендерній документації встановлено дискримінаційний підхід, а Заявник своїми діями суттєво обмежив права третіх осіб, що мають намір взяти участь у процедурі закупівлі, та порушив права, надані учасникам Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що умова щодо наявності в учасника листа з позитивним відгуком щодо випробування використання продукції, тобто компресорів, саме від Виробничого підрозділу філії Пасажирська компанія АТ «Укрзалізниця», тобто від структурної одиниці Замовника, та ще із датою проведення випробувань – не раніше 2019 року, є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 00:50
рішення від 23.08.2019 № 11729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 00:49
рішення від 11.09.2019 № 12763.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 23:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Додаток №1 ТД Розділ ІІ «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» викласти в новій редакції, а саме: Розділ ІІ. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі № п/п Типи документів або даних Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам Специфікації на технічні та якісні вимоги до продукції Всі документи повинні бути надані сканованими файлами у форматі PDF, рекомендовано з накладанням ЕЦП або КЕП Учасника. Рекомендована дата складання документів учасника в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій (включно) 1. Документи щодо підтвердження відповідності 1.1.На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: Декларацію про відповідність або копію сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання ), що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати: -для копій сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання)- вимогам ДСТУ3498-96; -для декларацій про відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). 2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.1. Гарантійний лист учасника складений у довільній формі, який містить зобов’язання що під час поставки товару (надання послуг, виконання робіт) буде передбачено застосування заходів із захисту довкілля, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності). 2.2. На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.3. Якщо учасником пропонується до постачання продукція з додатковим обладнанням (в т.ч., але не виключно: инверторне обладнання, перетворювач напруги, тощо), на додаткове обладнання надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме: 2.3.1. Якщо додаткове обладнання виготовляється за Технічними умовами (далі – ТУ), необхідно надати повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. 2.4.2. Якщо додаткове обладнання виготовляється за креслеником, необхідно надати: підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначено філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року. 2.4.3. Якщо додаткове обладнання виготовляється за іншими документами – надати копії документів, за якими виготовляється додаткове обладнання. Копії документів, за якими виготовляється додаткове обладнання, повинні бути завірені виробником продукції. На продукцію, яка виготовлена та походить з Російської Федерації керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 №417 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г)інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника ( в такому разі учасник має надати:договори про закупівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 4. Дані на товар 4.1 Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4. 5. Порівняльна таблиця 5.1 Надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик за формою, що додається нижче. Технічні характеристики, наведені у Додатку А повинні бути обов’язково підтверджені у документах на виготовлення продукції, наданих від виробника, з посиланням на конкретний документ виробника у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик. Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні вимоги та характеристики продукції, які зазначені в загальних технічних вимогах Пропозиція учасника Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання, з обов’язковим вказанням - у відповідності до якої нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (ТУ, , керівництво з експлуатації, паспорт, сертифікат та/або якості). Технічні характеристики (Додаток А) Кількість фаз: однофазний Робоча напруга, В: 110 Тип струму: Постійний Номінальна потужність, кВт: 0,75 Тип: компресор безмасляний з прямим приводом Продуктивність, л/хв: не менше 60 Тиск, бар: не менше 8 Об'єм ресивера, л: 24 Захист від перевантаження та короткого замикання повинен мати захист від перевантаження та короткого замикання на навантаженні, від пониженої або підвищеної напруги електроживлення, від невірної полярності підключення навантаження електроживлення, а також від перегріву Робочий діапазон напруги електроживлення постійного струму, В не менше 85 не більше 155 Допустимий діапазон напруги електроживлення постійного струму, В не менше 80 не більше 158 Клас ступеню захисту корпусом електричного обладнання ІР20 Клас способу захисту людини від враження електричним струмом 01 Робочий діапазон потужності навантаження, % від номінального значення 0 …. 100 Фактор перевантаження по потужності на протязі 10с 2 : 1 2) п.4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції:» цифри «27.08.2019 18:00» замінити на «23.10.2019 18:00».
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 16:28
Номер скарги: UA-2019-08-07-000164-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД, Код ЄДРПОУ:39301599
Дата подання: 22 серпня 2019 17:54
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга на дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 20:55
рішення від 28.08.2019 № 11841 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 20:55
Рішення від 11.09.2019 № 12773.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Додаток №1 ТД Розділ ІІ «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» викласти в новій редакції, а саме: Розділ ІІ. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі № п/п Типи документів або даних Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам Специфікації на технічні та якісні вимоги до продукції Всі документи повинні бути надані сканованими файлами у форматі PDF, рекомендовано з накладанням ЕЦП або КЕП Учасника. Рекомендована дата складання документів учасника в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій (включно) 1. Документи щодо підтвердження відповідності 1.1.На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: Декларацію про відповідність або копію сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання ), що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати: -для копій сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання)- вимогам ДСТУ3498-96; -для декларацій про відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). 2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.1. Гарантійний лист учасника складений у довільній формі, який містить зобов’язання що під час поставки товару (надання послуг, виконання робіт) буде передбачено застосування заходів із захисту довкілля, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності). 2.2. На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.3. Якщо учасником пропонується до постачання продукція з додатковим обладнанням (в т.ч., але не виключно: инверторне обладнання, перетворювач напруги, тощо), на додаткове обладнання надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме: 2.3.1. Якщо додаткове обладнання виготовляється за Технічними умовами (далі – ТУ), необхідно надати повну скановану копію ТУ на виготовлення даної продукції. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ, завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ, а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. 2.4.2. Якщо додаткове обладнання виготовляється за креслеником, необхідно надати: підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначено філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року. 2.4.3. Якщо додаткове обладнання виготовляється за іншими документами – надати копії документів, за якими виготовляється додаткове обладнання. Копії документів, за якими виготовляється додаткове обладнання, повинні бути завірені виробником продукції. На продукцію, яка виготовлена та походить з Російської Федерації керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 №417 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г)інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника ( в такому разі учасник має надати:договори про закупівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 4. Дані на товар 4.1 Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4. 5. Порівняльна таблиця 5.1 Надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик за формою, що додається нижче. Технічні характеристики, наведені у Додатку А повинні бути обов’язково підтверджені у документах на виготовлення продукції, наданих від виробника, з посиланням на конкретний документ виробника у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик. Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні вимоги та характеристики продукції, які зазначені в загальних технічних вимогах Пропозиція учасника Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання, з обов’язковим вказанням - у відповідності до якої нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (ТУ, , керівництво з експлуатації, паспорт, сертифікат та/або якості). Технічні характеристики (Додаток А) Кількість фаз: однофазний Робоча напруга, В: 110 Тип струму: Постійний Номінальна потужність, кВт: 0,75 Тип: компресор безмасляний з прямим приводом Продуктивність, л/хв: не менше 60 Тиск, бар: не менше 8 Об'єм ресивера, л: 24 Захист від перевантаження та короткого замикання повинен мати захист від перевантаження та короткого замикання на навантаженні, від пониженої або підвищеної напруги електроживлення, від невірної полярності підключення навантаження електроживлення, а також від перегріву Робочий діапазон напруги електроживлення постійного струму, В не менше 85 не більше 155 Допустимий діапазон напруги електроживлення постійного струму, В не менше 80 не більше 158 Клас ступеню захисту корпусом електричного обладнання ІР20 Клас способу захисту людини від враження електричним струмом 01 Робочий діапазон потужності навантаження, % від номінального значення 0 …. 100 Фактор перевантаження по потужності на протязі 10с 2 : 1 2) п.4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції:» цифри «27.08.2019 18:00» замінити на «23.10.2019 18:00».
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 16:28
Номер скарги: UA-2019-08-07-000164-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "СЕАЛ"", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 24 листопада 2019 22:12
Скарга на неправомірне визначенння переможця тендера
Скарга на неправомірне визначенння переможця тендера
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 23:52
Рішення від 27.11.2019 № 17496 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:52
Рішення від 12.12.2019 № 18508.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Пропозиція учасника ТОВ "НВП "СЕАЛ"" відхилена протоколом № 80-15/11/19 від 13.11.2019 р. на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2) Пропозиція ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП", протоколом № 80-15-2/11/19 від 13.11.2019 р., була визначена переможною. Рішенням № 18508-р/пк-пз від 12.12.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП" переможцем, виходячи з наступного: У складі Пропозиції ТОВ "НВП "МЕГАЛАЙТ ГРУП" містяться: - документ "Дані на товар" від 17.10.2019 б/н (архівна папка "Технічна частина.rar", файл "Дані на товар.pdf"), в якому ТОВ "НВП "МЕГАЛАЙТ ГРУП" зазначає інформацію про найменування товару: Установка компресорна CE4-24.F114; найменування виробника, країна походження – "Закрытое акционерное общество "РЕМЕЗА", Республика Беларусь, г.Рогачев"; Гарантійний термін Експлуатація - 12 місяців з дати продажу з відміткою в паспорті, але не більше 18 місяців 3 дня виготовлення; 6 Перетворювач напруги "PULSE" ІРІ 1500- 110.050 PURE SINE WAVE; найменування виробника, країна походження – ТОВ "НВП "Імпульс", Україна, м.Запоріжжя; - лист-пояснення від 16.10.2019 № 0016-7 щодо постачання продукції (архівна папка "Технічна частина.rar", файл "Лист - пояснення щодо продукції.pdf"), яким ТОВ "НВП "МЕГАЛАЙТ ГРУП" надає "пояснення щодо наданої нами пропозиції. Наше підприємство пропонує до постачання установку компресорну СБ4-24.F114 (виробництва ЗАО "РЕМЕЗА", Республика Беларусь, г.Рогачев), яка за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника, окрім робочої напруги, яка за завданням Замовника повинна складати 110B, але запропонована установка компресорна СБ4- 24.F114 має робочу напругу 220В. Але наше підприємство пропонує до постачання разом з установкою компресорною СБ4-24.F114 також перетворювач напруги "PULSE" IPI 1500 - 110.050 PURE SINE WAVE, який дозволяє установці компресорній СБ4-24.F114 працювати від робочої напруги 110B. Крім цього номінальна потужність установки компресорної СБ4-24.F114 складає 0,75 кВт, а потужність перетворювача напруги "PULSE" IPI 1500 - 110.050 PURE SINE WAVE складає 1,5 кВт, що дасть можливість підключити до даного перетворювача будь яке інше обладнання, яке працює з робочою напругою 220В, наприклад микрохвильову пічь або холодильник. Таким чином наше підприємство пропонує дуже ефективне рішення, яке буде вкрай вигідно Замовнику"; - документ "Паспорт 3201.00.00.000 ПС установка компрессорная" (архівна папка "Технічна частина.rar", файл "Паспорт установка компресорна.pdf") (наданий іншою, ніж українська, мовою), виданий ЗАТ "Ремеза", який містить відмітку "Зразок", в якому зазначено, зокрема: "СБ4-24.F114" та "10.2 Гарантийный срок эксплуатации 12 месяцев со дня продажи, с отметкой в паспорте, но не более 18 месяцев со дня выпуска, если иное не предусмотрено договором. В случае отсутствия отметки продавца о продаже, гарантийный срок эксплуатации устанавливается 12 месяцев со дня выпуска". Разом з тим, Переможцем не запропоновано саме компресор, який вимагається Замовником, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Крім того, у наданому у складі Пропозиції ТОВ "НВП "МЕГАЛАЙТ ГРУП" документі "Дані на товар" від 17.10.2019 б/н відсутня інформація про гарантійний термін експлуатації продукції саме від дати введення продукції в експлуатацію, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "НВП "МЕГАЛАЙТ ГРУП" не відповідала умовам Документації в цій частині. 1) Пропозиція учасника ТОВ "НВП "СЕАЛ"" відхилена протоколом № 80-15/11/19 від 13.11.2019 р. на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації 2) Скасувати рішення про переможця ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП". Пропозицію учасника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2019 16:22

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 17:54
скарга

Документи подані скаржником

24 листопада 2019 22:11
платіжка компресор.pdf
24 листопада 2019 23:45
Скарга АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 3 449 550,00
UAH з ПДВ
3 449 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП" 3 621 384,00
UAH з ПДВ
3 621 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» 3 631 134,00
UAH з ПДВ
3 631 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:58
Цінова.pdf
23 жовтня 2019 17:58
Цінова.pdf.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part3.rar
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part1.rar
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part2.rar
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part4.rar
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part1.rar.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part3.rar.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part4.rar.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Пропозиція з ЕЦП.part2.rar.p7s
23 жовтня 2019 17:50
Тех_частина_.pdf
23 жовтня 2019 17:50
Квалификация.pdf
23 жовтня 2019 17:50
Цінова.pdf
23 жовтня 2019 17:50
СГ.rar
23 жовтня 2019 17:49
Платежное поручение.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:52
Технічна частина.rar
23 жовтня 2019 12:52
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:52
Ліцензія(1).zip
23 жовтня 2019 12:52
Гарантия 6803.zip

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:00
Ліцензія.zip
23 жовтня 2019 11:00
11. Договір_ПЗ_В_191089_НЮ.pdf
23 жовтня 2019 11:00
14. Статут (оригінал).pdf
23 жовтня 2019 11:00
sertificat-vulkan-UA.194.128-19.PDF
23 жовтня 2019 11:00
8. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
23 жовтня 2019 11:00
КОМПРЕССОР VULKAN IBL50LOS.pdf
23 жовтня 2019 11:00
90.cert.113.jpg
23 жовтня 2019 11:00
sertificat-vulkan.jpg
23 жовтня 2019 11:00
18. Порівняльна таблиця.pdf
23 жовтня 2019 11:00
17. Дані на товар.pdf
23 жовтня 2019 11:00
10. Довідка про досвід.pdf
23 жовтня 2019 11:00
7. Лист-згода.pdf
23 жовтня 2019 11:00
3. Довідка про уповн.ос..pdf
23 жовтня 2019 11:00
2. Довідка про юр.особу.pdf
23 жовтня 2019 11:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СЕАЛ""

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Відхилено 3 449 550,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:26
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
Рішення скасоване 3 621 384,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:19
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
Відхилено 3 621 384,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»
#42493648
Відхилено 3 631 134,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:22

Документи

14 листопада 2019 10:26
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:26
відхилення1.docx
14 листопада 2019 10:26
Протокол1.docx
31 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:03
Протокол перенос.docx

Документи

19 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:20
відхилення 1.docx
19 грудня 2019 16:20
513-19 Протокол.docx

Документи

19 грудня 2019 16:22
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:22
ПОВ відміна.docx
19 грудня 2019 16:22
відхилення 2.docx
19 грудня 2019 16:22
513-19 Протокол 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2019 16:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі