Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
699 012,00 UAH
UA-2019-08-07-000155-b 9084ebbfbadc42eb80487c635da37139
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Бєлєвцов

+380996838433 chk.rada.gumanitarij@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ЧКАЛОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41557141
Місцезнаходження: 63544, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Чкаловське, вул. Свободи, буд. 1
Контактна особа: Валерій Бєлєвцов
+380996838433
chk.rada.gumanitarij@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:27
Очікувана вартість: 699 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 495,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 одиниця
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63544, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Чкаловське, вул. Свободи, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджетні кошти.Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі накладної протягом протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:31
Перелік змін до ТД комп_облад_14.08.doc
14 серпня 2019 12:31
ТД комп_облад_Нова редакція 14.08.doc
14 серпня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:31
Перелік змін до ТД комп_облад_14.08.doc
14 серпня 2019 12:31
ТД комп_облад_Нова редакція 14.08.doc
07 серпня 2019 09:12
ТД комп_облад_07.08.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 12:01
Дата відповіді: 09 серпня 2019 18:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що вимогами тендерної документації встановлено лише відповідні вимоги до окремих характеристик товару та на виконання вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутні будь-які посилання на конкуретні торгові марки та/або моделі. Будь-який учасник має право подати тендерну пропозицію на закупівлю. Умовами тендерної документації, а саме Технічною специфікацією (Додаток 1 тендерної документації) встановлено надання у складі пропозиції Учасника "*торгівельна назва (для специфікації та пропозиції, згідно реєстраційних документів)". Враховуючи вищенаведене, підстав для внесенні змін до тендерної документації в частині вашого звернення не має. Методика оцінки тендерних пропозицій визначена в тендерній документації. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця розглядається як остаточна. Ціни, які будуть зазначені за результатами аукціону і будуть порівнюватися.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 699 000,00
UAH з ПДВ
692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 698 000,00
UAH з ПДВ
694 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 10:07
Електронний підпис
22 серпня 2019 10:05
тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 10:03
проект договору.pdf
22 серпня 2019 10:03
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 692 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
692 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:38
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 19:00
дог.201.PDF укладений
11 вересня 2019 18:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 692 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 333,33 UAH)