Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерного обладнання
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000096-c 31758d67923b468faffcb47155a09f00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чиканенко Дар'я Сергіївна

+380965671977 mtkultura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культурно - громадського розвитку Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00183791
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Ленина,70
Контактна особа: Чиканенко Дар'я Сергіївна
+380965671977
mtkultura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 10:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 10:22
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:37
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Придбання комп'ютерного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Персональний комп'ютер у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Георгіївська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF 633Cdw, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Георгіївська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:53
Дата відповіді: 08 серпня 2019 12:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.
3.Так, допускаємо. Розглядатися буде остаточна вартість предмету закупівлі незважаючи на те, є Ви платником податків чи ні.
2. Керуючись ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" принципами здійснення закупівель, а саме відкритістю та прозористю на всіх стадіях закупівель, на етапі кваліфікації переможця Замовником буде враховані вищезазначені принципи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 34 662,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 31 800,00
UAH з ПДВ
31 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:41
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
Переможець 31 430,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:49

Документи

23 серпня 2019 11:40
Протокол

Документи

23 серпня 2019 11:49
Електронний підпис
23 серпня 2019 11:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
31 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 11:49
Електронний підпис
23 серпня 2019 11:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 09:00
Додаткова угода комп 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 08:55
Додаткова угода комп.docx зміни до договору
13 листопада 2019 10:31
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:19
Договір укладений
11 листопада 2019 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML