Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48041 System for the selective control of physiological indicators, for home use - Portable telemedicine diagnostic complex
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Наталя Богданівна Івахів +380979664072 nataliivachiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYA OKHORONY ZDOROVYA TERNOPILSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 02013171 |
Contact point: |
Oksana Theodorivna Volchek +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Additional contacts: |
Наталя Богданівна Івахів +380979664072 nataliivachiv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 16 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 06 серпня 2019 18:16 |
Enquiries until: | 27 вересня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 жовтня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 16 610 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 83 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку може перерахувати Учаснику-переможцю аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості; місцевий бюджет | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Замовник згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховує Учаснику-переможцю аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості; місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 17:15 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
30 вересня 2019 17:15 |
Перелік змін.docx | |
30 вересня 2019 17:15 |
Медико_технічні_вимоги_зі_змінами.docx | |
30 вересня 2019 17:15 |
Тендерна документація.docx | |
29 серпня 2019 16:24 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
19 серпня 2019 16:50 |
Проект_договору.doc | |
19 серпня 2019 16:50 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
06 серпня 2019 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 вересня 2019 17:15 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||||||||
30 вересня 2019 17:15 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
30 вересня 2019 17:15 |
Медико_технічні_вимоги_зі_змінами.docx
|
|||||||||
30 вересня 2019 17:15 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
29 серпня 2019 16:24 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||||||||
19 серпня 2019 16:50 |
Проект_договору.doc
|
|||||||||
19 серпня 2019 16:50 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||||||||
06 серпня 2019 18:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно зазначених нормативних документів, в рамках яких має діяти Замовник, до складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування (назва в редакції Замовника - «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс») мають бути включені:
- загальна оглядова цифрова камера;
- дерматоскоп;
- монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія);
- 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом;
- спірометр.
З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на планшетний ПК.
Однак, технічна частина Документації передбачає вимоги іншого переліку та характеру, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та листами, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, що обов’язково повинно бути в наявності в амбулаторіях. В цей же час Замовник, в супереч чітко передбачених вимог, здійснює закупівлю іншого комплекту обладнання для телеметрії та телемедичного консультування, а саме:
- головний модуль ПАК;
- безконтактний інфрачервоний термометр;
- спірометр;
- дерматоскоп;
- цифрова камера.
Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ця вимога Закону порушена Замовником, тому що перелік комплектації обладнання фактично відсутній, а дані щодо складу предмету торгів містяться в тексті технічних вимог в неявному вигляді. Такі дії Замовника вносять невизначеність у документацію і створюють складність для потенційних учасників торгів з вибором конкретного переліку комплектації медичного обладнання.
Фактично, Замовником запланована закупівля двох медичних приладів (головного модулю ПАК та цифрового термометру), замість двох інших приладів (монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом), що мають бути включені до складу комплексу згідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019.
Документація, оприлюднена Замовником, не містить вимог до монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом. Замість них розміщені вимоги до головного модулю ПАК та цифрового термометру.
Таким чином, Замовник проводить закупівлю медичного обладнання, що не відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, вимогам та роз’ясненням згідно листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2019 №7/19.7/2431-19.
Ці факти є свідченням можливого нецільового витрачання Замовником фінансових коштів, що грубо порушує основний принцип відкритих торгів, визначений ч. 1 ст. 3 Закону «…максимальна економія та ефективність…».
Крім того. своїми діями Замовник порушує права інших потенційних учасників торгів, які підготували пропозиції по оснащенню медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу, у повній відповідності до вимог наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів-роз’яснень Міністерства охорони здоров’я і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вказаних вище, внаслідок того, що перелік обладнання, що збирається закуповувати Замовник, відрізняється від затвердженого вказаними вище документами, обов’язковими до виконання.
Вимагаємо від Замовника торгів привести перелік медичних виробів, що закуповуються, у відповідність до вимог Закону, табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, та двох наведених вище листів МОЗ від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 от 14.02.2019 р., та внести у текст тендерної документації наступні зміни:
- виключити із переліку товарів, що закуповуються, головний блок ПАК та бездротовий термометр;
- внести в перелік товарів, що закуповуються, монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом;
- внести відповідні зміни в перелік технічних вимог до медичних виробів з урахуванням вказаних вище двох змін.
Обладнання повинно мати в комплекті необхідне програмне забезпечення для запису та передачі отриманих результатів в електронному вигляді для використання в телемедицині.
Передача даних може відбуватись кількома методами як із залученням додаткового обладнання: планшет, ноутбук, смартфон та інші переносні пристрої, також за допомогою МДК (мобільного діагностичного комплексу), що не передбачає залучення додаткових пристроїв для передачі даних. Аналізуючи мережу інтернет та світову практику використання мобільних діагностичних комплексів ми дійшли думки, що портативність і функціональність МДК є оптимальним варіантом для вирішення проблем, пов’язаних зі швидкістю та якістю в прийнятті рішень щодо діагностики захворювань на первинній ланці медичної допомоги. Фінансування додаткових пристроїв для функціонування діагностичної системи не передбачене переліком заходів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, щодо забезпечення телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров'я у сільській місцевості та унеможливлює використання передбачених коштів згідно коду 3110. Також хочемо повідомити, що всі, вищевказані Вами діагностичні процедури, присутні в наших медико-технічних вимогах до предмету закупівлі і містять вимоги щодо функцій, які повинен забезпечувати предмет закупівлі для забезпечення телеметрії та телемедичних консультацій:
• Електрокардіографічне дослідження (12 каналів).
• Вимірювання артеріального тиску.
• Вимірювання частоти пульсу.
• Вимірювання насиченості крові киснем.
• Вимірювання температури.
• Спірометрія.
• Дерматоскопія.
• Загальний огляд пацієнта з можливістю отримання цифрових зображень.
• Все обладнання повинно мати цифровий інтерфейс передачі отриманих даних обстеження пацієнта.
Медико технічні вимоги до предмету закупівлі складені відповідно до потреб Замовника і не протирічать діючому законодавству та табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу.
Зазначене свідчить про дискримінаційні умови Документації, що направлені на проведення торгів для заздалегідь відомого переможця незалежно від ціни пропозиції чи характеристик, які, можливо, будуть більш точно відповідати потребам галузі, а також нормативним документам, на підставі яких здійснюється закупівля.
Вимагаємо від Замовника торгів внести зміни до тендерної документації, що надали б можливість іншим учасникам торгів надати свої пропозиції та виключили б умисну дискримінацію учасників на користь тандему ТОВ «НМТ» – ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”.
В технічній документації Замовника містяться дуже скорочені вимоги до ЕКГ обладнання, а частина тих, що є, не повністю відповідають вимогам вказаних стандартів, а саме:
1. Вимога замовника: Чутливість, не гірше 10 мм/мВ
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: 5,10, 20 мм/мВ
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (п. 51.104.1), ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (п. 201.12.4.104),
2. Вимога замовника: Система відведень, стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон»
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон»; відведення по Небу
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (додатки ВВ та СС); ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (додатки ВВ та СС).
3. Вимога замовника: Швидкість реєстрації, не більше 25 мм/с
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: 25, 50 мм/с
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (п.201.12.4.108.3.2); ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (п.51.108.4.4).
В той же час присутні вимоги неясного походження та сенсу, так, двічі вказана однакова вимога: «Точність, не гірше ±1% або ±1уд.хв.», але не вказано, точність якого виміру задає ця вимога. Стандарти ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та ДСТУ EN 60601-2-51:2015 не містять вимог в даній редакції.
Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі… передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Відсутність або неповна відповідність вимогам діючих в Україні стандартів може привести до закупівлі Замовником неякісної та неефективної продукції.
Тому вимагаємо від Замовника внести зміни до тексту тендерної документації, а саме, викласти зазначені пункти технічних вимог в наступній редакції:
- Чутливість, мм/мВ: 5; 10; 20.
- Система відведень: стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон» та відведення по Небу.
- Швидкість реєстрації, мм/с: 25; 50.
- Виключити вимогу «Точність, не гірше ±1% або ±1уд.хв.».
Скарги до процедури
Дата подання: 31 серпня 2019 19:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000045 ● 11f9cf29aa264318b9fbfc1fb6cf8c3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-08-06-003050-b 06.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-12 14:37:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі 48041 Системи для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс очікуваною вартістю 16 610 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-003050-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 22.11.2019 № 73 (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-18 09:01:08
Відповідь
Повідомляємо, що договір № 73 від 22.11.2019 року в частині розрахунків та поставки товарів виконаний.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 21 лютого 2020 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації повідомляє у неможливості усунення виявлених порушень та зобов'язується у подальшому недопускати їх виникнення.
2020-02-27 14:31:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ CIET Холдінг | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХМЕД КАРДІО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС |
16 472 061,50
UAH з ПДВ
|
16 472 061,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО" |
16 507 122,19
UAH з ПДВ
|
16 507 122,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС #34291733 |
Переможець |
16 472 061,50
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 17:03
|
File0001.PDF | укладений |
22 листопада 2019 17:01
|