Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48041 Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс
48041 System for the selective control of physiological indicators, for home use - Portable telemedicine diagnostic complex
Очікувана вартість
16 610 000,00 UAH
UA-2019-08-06-003050-b cd21ca2a2fee4ba6a34ffbdf3829743a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Теодорівна Волчек

+380352235094 volchek.o.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа: Оксана Теодорівна Волчек
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Додаткові контактні особи: Наталя Богданівна Івахів
+380979664072
nataliivachiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA OKHORONY ZDOROVYA TERNOPILSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 02013171
Contact point: Oksana Theodorivna Volchek
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Additional contacts: Наталя Богданівна Івахів
+380979664072
nataliivachiv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:44
Очікувана вартість: 16 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 серпня 2019 18:16
Enquiries until: 27 вересня 2019 19:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 16 610 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 83 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 комплект
48041 Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 8
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

48041 System for the selective control of physiological indicators, for home use - Portable telemedicine diagnostic complex
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку може перерахувати Учаснику-переможцю аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості; місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Замовник згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховує Учаснику-переможцю аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості; місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 17:15
Рішення про внесення змін ТД.docx
30 вересня 2019 17:15
Перелік змін.docx
30 вересня 2019 17:15
Медико_технічні_вимоги_зі_змінами.docx
30 вересня 2019 17:15
Тендерна документація.docx
29 серпня 2019 16:24
Рішення про внесення змін ТД.docx
19 серпня 2019 16:50
Проект_договору.doc
19 серпня 2019 16:50
Рішення про внесення змін ТД.docx
06 серпня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 17:15
Рішення про внесення змін ТД.docx
30 вересня 2019 17:15
Перелік змін.docx
30 вересня 2019 17:15
Медико_технічні_вимоги_зі_змінами.docx
29 серпня 2019 16:24
Медико-технічні вимоги зі змінами.docx
06 серпня 2019 18:16
Медико-технічні вимоги.docx
30 вересня 2019 17:15
Тендерна документація.docx
19 серпня 2019 16:50
Тендерна документація.docx
06 серпня 2019 18:16
Тендерна документація.docx
29 серпня 2019 16:24
Рішення про внесення змін ТД.docx
19 серпня 2019 16:50
Проект_договору.doc
06 серпня 2019 18:16
Проект_договору.doc
19 серпня 2019 16:50
Рішення про внесення змін ТД.docx
06 серпня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-003050-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Компанія TREDEX", Код ЄДРПОУ:31940081
Дата подання: 26 серпня 2019 19:30
Вимога щодо усунення дискримінаційних технічних вимог - склад комплектації обладнання
Предметом закупівлі даного тендеру є «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Уточнення та роз’яснення щодо складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування, в якості якого Замовник закуповує «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс», викладені в листі Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864. Деякі додаткові пояснення щодо цього комплекту апаратури містяться в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019.
Згідно зазначених нормативних документів, в рамках яких має діяти Замовник, до складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування (назва в редакції Замовника - «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс») мають бути включені:
- загальна оглядова цифрова камера;
- дерматоскоп;
- монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія);
- 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом;
- спірометр.
З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на планшетний ПК.
Однак, технічна частина Документації передбачає вимоги іншого переліку та характеру, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та листами, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, що обов’язково повинно бути в наявності в амбулаторіях. В цей же час Замовник, в супереч чітко передбачених вимог, здійснює закупівлю іншого комплекту обладнання для телеметрії та телемедичного консультування, а саме:
- головний модуль ПАК;
- безконтактний інфрачервоний термометр;
- спірометр;
- дерматоскоп;
- цифрова камера.
Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ця вимога Закону порушена Замовником, тому що перелік комплектації обладнання фактично відсутній, а дані щодо складу предмету торгів містяться в тексті технічних вимог в неявному вигляді. Такі дії Замовника вносять невизначеність у документацію і створюють складність для потенційних учасників торгів з вибором конкретного переліку комплектації медичного обладнання.
Фактично, Замовником запланована закупівля двох медичних приладів (головного модулю ПАК та цифрового термометру), замість двох інших приладів (монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом), що мають бути включені до складу комплексу згідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019.
Документація, оприлюднена Замовником, не містить вимог до монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом. Замість них розміщені вимоги до головного модулю ПАК та цифрового термометру.
Таким чином, Замовник проводить закупівлю медичного обладнання, що не відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, вимогам та роз’ясненням згідно листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2019 №7/19.7/2431-19.
Ці факти є свідченням можливого нецільового витрачання Замовником фінансових коштів, що грубо порушує основний принцип відкритих торгів, визначений ч. 1 ст. 3 Закону «…максимальна економія та ефективність…».
Крім того. своїми діями Замовник порушує права інших потенційних учасників торгів, які підготували пропозиції по оснащенню медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу, у повній відповідності до вимог наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів-роз’яснень Міністерства охорони здоров’я і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вказаних вище, внаслідок того, що перелік обладнання, що збирається закуповувати Замовник, відрізняється від затвердженого вказаними вище документами, обов’язковими до виконання.
Вимагаємо від Замовника торгів привести перелік медичних виробів, що закуповуються, у відповідність до вимог Закону, табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, та двох наведених вище листів МОЗ від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 от 14.02.2019 р., та внести у текст тендерної документації наступні зміни:
- виключити із переліку товарів, що закуповуються, головний блок ПАК та бездротовий термометр;
- внести в перелік товарів, що закуповуються, монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом;
- внести відповідні зміни в перелік технічних вимог до медичних виробів з урахуванням вказаних вище двох змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 15:43
1. Шановний учаснику. Після розгляду Вашої вимоги можемо відповісти наступне. У вказаних Вами вище листах Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019 та Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 було вказане про можливість передачі даних з діагностичного обладнання через інтернет.
Обладнання повинно мати в комплекті необхідне програмне забезпечення для запису та передачі отриманих результатів в електронному вигляді для використання в телемедицині.
Передача даних може відбуватись кількома методами як із залученням додаткового обладнання: планшет, ноутбук, смартфон та інші переносні пристрої, також за допомогою МДК (мобільного діагностичного комплексу), що не передбачає залучення додаткових пристроїв для передачі даних. Аналізуючи мережу інтернет та світову практику використання мобільних діагностичних комплексів ми дійшли думки, що портативність і функціональність МДК є оптимальним варіантом для вирішення проблем, пов’язаних зі швидкістю та якістю в прийнятті рішень щодо діагностики захворювань на первинній ланці медичної допомоги. Фінансування додаткових пристроїв для функціонування діагностичної системи не передбачене переліком заходів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, щодо забезпечення телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров'я у сільській місцевості та унеможливлює використання передбачених коштів згідно коду 3110. Також хочемо повідомити, що всі, вищевказані Вами діагностичні процедури, присутні в наших медико-технічних вимогах до предмету закупівлі і містять вимоги щодо функцій, які повинен забезпечувати предмет закупівлі для забезпечення телеметрії та телемедичних консультацій:
• Електрокардіографічне дослідження (12 каналів).
• Вимірювання артеріального тиску.
• Вимірювання частоти пульсу.
• Вимірювання насиченості крові киснем.
• Вимірювання температури.
• Спірометрія.
• Дерматоскопія.
• Загальний огляд пацієнта з можливістю отримання цифрових зображень.
• Все обладнання повинно мати цифровий інтерфейс передачі отриманих даних обстеження пацієнта.
Медико технічні вимоги до предмету закупівлі складені відповідно до потреб Замовника і не протирічать діючому законодавству та табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-003050-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Компанія TREDEX", Код ЄДРПОУ:31940081
Дата подання: 26 серпня 2019 19:37
Вимога щодо усунення дискримінаційних технічних вимог на користь заздалегідь відомого переможця
Вся продукція, що об’єднана у єдиний предмет закупівлі «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс» фактично відповідає по сукупності технічних вимог до обладнання та програмного забезпечення продукції єдиного виробника – комплексу IDIS7500 від ТОВ «НМТ» (виробництво – CONTEC Medical Systems Ltd., Китай) - https://nmt-ltd.uaprom.net/p755375878-mobilnij-diagnostichnij-kompleks.html, інтегрованому з МІС «Медстар» https://medstar.ua/idis/ и «порталом телемедицини https://telemed24.net/, що розроблені ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”. Брошури та рекламні проспекти з описами та технічними характеристиками містяться на вказаних сайтах. З цих характеристик випливає повна та безумовна відповідність всіх характеристик вказаної продукції сукупності технічних вимог, що передбачені документацією Замовника. Будь-яка інша продукція, вироблена вітчизняними або закордонними виробниками, заздалегідь не відповідає вимогам технічної документації Замовника у їх сукупності.
Зазначене свідчить про дискримінаційні умови Документації, що направлені на проведення торгів для заздалегідь відомого переможця незалежно від ціни пропозиції чи характеристик, які, можливо, будуть більш точно відповідати потребам галузі, а також нормативним документам, на підставі яких здійснюється закупівля.
Вимагаємо від Замовника торгів внести зміни до тендерної документації, що надали б можливість іншим учасникам торгів надати свої пропозиції та виключили б умисну дискримінацію учасників на користь тандему ТОВ «НМТ» – ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 15:47
Замовником було розглянуто існуючі на ринку пропозиції вітчизняних та закордонних виробників. На сьогодні в світі існує декілька виробників, які відповідають заявленим вимогам. Медико технічні вимоги до предмету закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та не протирічать діючому законодавству.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-003050-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія TREDEX", Код ЄДРПОУ:31940081
Дата подання: 26 серпня 2019 19:48
Вимога щодо уточнення технічних вимог у відповідності до діючих стандартів
Одним із предметів закупівлі даного тендеру згідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». мав би стати 12-канальний електрокардіограф, що підпадає під вимоги діючих в Україні стандартів ДСТУ EN 60601-2-51:2015 та ДСТУ EN60601-2-25:2015. Використання в Україні електрокардіографів, що не відповідає вимогам цих стандартів, законодавчо заборонене.
В технічній документації Замовника містяться дуже скорочені вимоги до ЕКГ обладнання, а частина тих, що є, не повністю відповідають вимогам вказаних стандартів, а саме:

1. Вимога замовника: Чутливість, не гірше 10 мм/мВ
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: 5,10, 20 мм/мВ
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (п. 51.104.1), ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (п. 201.12.4.104),

2. Вимога замовника: Система відведень, стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон»
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон»; відведення по Небу
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (додатки ВВ та СС); ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (додатки ВВ та СС).

3. Вимога замовника: Швидкість реєстрації, не більше 25 мм/с
Вимога ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та/або ДСТУ EN 60601-2-51:2015: 25, 50 мм/с
Пункти стандарту: ДСТУ EN 60601-2-25:2015 (п.201.12.4.108.3.2); ДСТУ EN 60601-2-51:2015 (п.51.108.4.4).

В той же час присутні вимоги неясного походження та сенсу, так, двічі вказана однакова вимога: «Точність, не гірше ±1% або ±1уд.хв.», але не вказано, точність якого виміру задає ця вимога. Стандарти ДСТУ EN 60601-2-25:2015 та ДСТУ EN 60601-2-51:2015 не містять вимог в даній редакції.

Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі… передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Відсутність або неповна відповідність вимогам діючих в Україні стандартів може привести до закупівлі Замовником неякісної та неефективної продукції.
Тому вимагаємо від Замовника внести зміни до тексту тендерної документації, а саме, викласти зазначені пункти технічних вимог в наступній редакції:
- Чутливість, мм/мВ: 5; 10; 20.
- Система відведень: стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон» та відведення по Небу.
- Швидкість реєстрації, мм/с: 25; 50.
- Виключити вимогу «Точність, не гірше ±1% або ±1уд.хв.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 16:03
Шановний, потенційний учаснику. Ви правильно вказали : «В технічній документації Замовника містяться дуже скорочені вимоги до ЕКГ обладнання». Замовник не може обмежувати потенційне коло учасників, тому вимоги до обладнання яке виконує ЕКГ дослідження було спрощено задля залучення максимальної кількості учасників, що збільшить конкуренцію та потенційно знизить ціну. Також наведені Вами дані ДСТУ підтверджують, що Замовник обрав середнє значення ДСТУ та помітив: «не гірше», не «більше» задля унеможливлення маніпулювати чіткими критеріями відповідності обладнання. Повідомляємо Вас про те, що відповідні зміни будуть внесені до медико-технічних вимог щодо предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

26 серпня 2019 19:30
Телемед_МОЗ.pdf
26 серпня 2019 19:30
Телемед_Минрегионбуд.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-06-003050-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Компанія TREDEX", Код ЄДРПОУ:31940081
Дата подання: 31 серпня 2019 19:18
Скарга на тендерну документацію зі змінами
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ TREDEX» є потенційним учасником вказаної закупівлі та планує взяти участь у відкритих торгах, але, під час ознайомлення з опублікованою до участі тендерною документацією (далі – Документація) зі змінами виявило низку дискримінаційних вимог, що містять порушення законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та встановлюють такі умови, що призводять до штучного обмеження конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:43
Рішення від 04.09.2019 № 12362.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:43
Рішення від 19.09.2019 № 13321.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесено. Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2019 17:20

Документи подані скаржником

31 серпня 2019 19:17
Телемед_МОЗ.pdf
31 серпня 2019 19:17
Телемед_Минрегионбуд.pdf
31 серпня 2019 19:17
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2019 21:43
Рішення від 04.09.2019 № 12362.pdf
24 вересня 2019 22:26
Рішення від 19.09.2019 № 13321.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000045 ● 11f9cf29aa264318b9fbfc1fb6cf8c3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-08-06-003050-b 06.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 14:37:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі 48041 Системи для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс очікуваною вартістю 16 610 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-003050-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 22.11.2019 № 73 (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-18 09:01:08

Відповідь

Повідомляємо, що договір № 73 від 22.11.2019 року в частині розрахунків та поставки товарів виконаний.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 21 лютого 2020 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації повідомляє у неможливості усунення виявлених порушень та зобов'язується у подальшому недопускати їх виникнення.

2020-02-27 14:31:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 жовтня 2019
UA-2019-08-06-003050-bcd21ca2a2fee4ba6a34ffbdf3829743a
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ CIET Холдінг Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХМЕД КАРДІО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 18:39
Specificacia_ MIS.pdf
06 вересня 2019 18:29
specific СІЕТ_2019.pdf
06 вересня 2019 18:26
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2019 18:18
Лист згода тенд док.pdf
06 вересня 2019 18:18
Гарант лист інстал.pdf
06 вересня 2019 17:59
PM6100 Patient Monitor operation manual_ua.pdf
06 вересня 2019 17:59
Сертиф видпов MIR-2018 (укр).pdf
06 вересня 2019 17:59
Декларація_дерматоскоп.pdf
06 вересня 2019 17:37
SpirobankSmart_UA_REV.2.4.pdf
06 вересня 2019 17:37
PM6100 Patient Monitor operation manual_ua.pdf
06 вересня 2019 17:37
DE300 Інструкція v3.4.pdf
06 вересня 2019 17:02
проект договору 1.jpg
06 вересня 2019 17:02
проект договору 2.jpg
06 вересня 2019 17:02
проект договору 3.jpg
06 вересня 2019 17:02
проект договору 4.jpg
06 вересня 2019 16:56
Лист гарантія РФ.pdf
06 вересня 2019 16:56
Лист забруднення.pdf
06 вересня 2019 16:56
Відповідність Ст.17.pdf
06 вересня 2019 16:56
Довідка відс заборг.pdf
06 вересня 2019 16:56
Відповідність Ст.17.pdf
06 вересня 2019 16:56
протокол СИЕТ Холдинг.pdf
06 вересня 2019 16:55
Лист згода перс дан.pdf
06 вересня 2019 16:55
Лист згода перс дан.pdf
06 вересня 2019 16:55
PM6100 Patient Monitor operation manual_ua.pdf
06 вересня 2019 16:55
DE300 Інструкція v3.4.doc
06 вересня 2019 16:55
SpirobankSmart_UA_REV.2.4.pdf
06 вересня 2019 16:55
Договір ТО.pdf
06 вересня 2019 16:55
відгук Давидова.pdf
06 вересня 2019 16:55
Скан_20190906.jpg
06 вересня 2019 16:55
Скан_20190906 (4).jpg
06 вересня 2019 16:55
Скан_20190906 (3).jpg
06 вересня 2019 16:55
Скан_20190906 (2).jpg
06 вересня 2019 16:55
Аналог_договір.pdf
06 вересня 2019 16:55
Аналог_договір.pdf
06 вересня 2019 16:55
Довідка Данилюк корупц.pdf
06 вересня 2019 16:55
Довідка СХ корупц.pdf
06 вересня 2019 16:55
Витяг СХ 06-09-19.pdf
06 вересня 2019 16:55
specific СІЕТ_2019.pdf

Конфіденційні документи

06 вересня 2019 18:08
Договор ЦОД.pdf

Обґрунтування конфіденційності

наявність персональних даних, комерційна таємниця

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:27
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Технічна частина.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Настанова МДК IDIS7500.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Комплектація поставки.pdf

Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:58
10 Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 12:58
8 Інші документи.pdf
04 жовтня 2019 12:58
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ CIET Холдінг

ТОВ "ТЕХМЕД КАРДІО"

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС 16 472 061,50
UAH з ПДВ
16 472 061,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО" 16 507 122,19
UAH з ПДВ
16 507 122,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
07 листопада 2019 14:15
Документи переможця
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:58
10 Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 12:58
8 Інші документи.pdf
04 жовтня 2019 12:58
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:27
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Технічна частина.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Настанова МДК IDIS7500.pdf
04 жовтня 2019 10:27
Комплектація поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

ТОВ "ТЕХМЕД КАРДІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
Переможець 16 472 061,50
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
16 472 061,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 15:05
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 17:03
File0001.PDF укладений
22 листопада 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 472 061,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 077 611,50 UAH)