Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дошкільної установи «Вогник» під районний дитячий оздоровчий табір по вул. Леніна,238 в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (коригування)
Очікувана вартість
9 233 029,20 UAH
UA-2019-08-06-002993-b 610ac4e604d34ca7be5a0d161b42402c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Петрович Малюга

+380473530977 nabutivsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Набутівської сільської ради Корсунь-Шевченківського району Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41066136
Місцезнаходження: 19425, Україна , Черкаська обл., с. Набутів, вул. Центральна, буд. 190/1
Контактна особа: Олег Петрович Малюга
+380473530977
nabutivsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 9 233 029,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації (додаток 2). Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове фінансування робіт протягом 2019 року та згідно затверджених кошторисних призначень для Замовника на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дошкільної установи «Вогник» під районний дитячий оздоровчий табір по вул. Леніна,238 в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (коригування) (субвенція з Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19424, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, с. Сахнівка, вул. Леніна, 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Пiсляоплата 14 Календарні 5
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Замовник має право перерахувати підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт Пiсляоплата 7 Робочі 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 серпня 2019 17:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
28 серпня 2019 17:12
Перелік змін 3.docx
28 серпня 2019 16:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 серпня 2019 16:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
28 серпня 2019 16:36
Перелік змін 2.docx
21 серпня 2019 14:49
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 14:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
21 серпня 2019 14:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 серпня 2019 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
06 серпня 2019 17:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
28 серпня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 серпня 2019 17:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
28 серпня 2019 17:12
Перелік змін 3.docx
28 серпня 2019 16:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
28 серпня 2019 16:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
28 серпня 2019 16:36
Перелік змін 2.docx
21 серпня 2019 14:49
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 14:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
21 серпня 2019 14:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 серпня 2019 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
06 серпня 2019 17:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 7 931 383,20
UAH з ПДВ
7 931 383,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Татоян" 9 233 000,00
UAH з ПДВ
9 233 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 13:23
Довідка МВД
04 вересня 2019 20:48
Електронний підпис
04 вересня 2019 20:45
КОШТОРИСИ.rar
04 вересня 2019 20:45
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
04 вересня 2019 20:45
ГАРАНТІЯ.rar

Публічні документи

04 вересня 2019 13:41
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма РАСАВА

ПП "Татоян"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 7 931 383,20
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
7 931 383,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 18:22
Додаткова угода №6 від 30.12.2020 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 18:04
Додаткова угода №6 від 30.12.2020 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:58
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 14:05
IMG_0001 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 12:47
Вогник Додаткова угода №4 01.04.2020 рік.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:49
Додаткова угода №3 Вогник.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:48
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 12:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 10:32
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 15:43
КОШТОРИСИ.pdf укладений
30 вересня 2019 15:42
Договір про закупівлю.pdf укладений
30 вересня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей електронного майданчику підставу внесення змін читати в редакції згідно додаткової угоди №1 від 07.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням технічних можливостей електронного майданчика підставу внесення змін читати в редакції згідно додаткової угоди №2 від 10.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних обмежень електронного майданчика підставу внесення змін читати в редакції згідно додаткової угоди від 27.12.2019р. №3. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін згідно ДУ №4 від 01.04.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору згідно ДУ №5 від 02.04.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору згідно ДУ №6 від 30.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін згідно ДУ №6 від 30.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 098 206,00
UAH (в тому числі ПДВ 349 701,00 UAH)