Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348 у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 718 964,00 UAH
UA-2019-08-06-002919-b 77d6e5e9ccb14a8c99ddcec04f628df2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:55
Очікувана вартість: 1 718 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348 у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348 у Солом'янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:27
Тендерна документація з закресленнями.doc
19 серпня 2019 15:27
повідомлення учасникам.pdf
19 серпня 2019 15:27
Тендерна документація зі змінами від 19.08.2019.doc
19 серпня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:27
Тендерна документація з закресленнями.doc
19 серпня 2019 15:27
повідомлення учасникам.pdf
19 серпня 2019 15:27
Тендерна документація зі змінами від 19.08.2019.doc
06 серпня 2019 17:33
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНАР" 1 695 016,55
UAH з ПДВ
1 695 016,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 1 700 964,00
UAH з ПДВ
1 700 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 14:52
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:52
Довідка МВС.pdf
02 вересня 2019 19:31
Електронний підпис
02 вересня 2019 19:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 19:29
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2019 19:29
Статут ТОВ ВЕНАР.pdf
02 вересня 2019 19:29
Сертифікат інженера.jpg
02 вересня 2019 19:29
Рішення учасника.pdf
02 вересня 2019 19:29
Пояснювальна записка-2.pdf
02 вересня 2019 19:29
Пояснювальна записка-1.pdf
02 вересня 2019 19:29
Податкові накладні.rar
02 вересня 2019 19:29
Опис до статуту.pdf
02 вересня 2019 19:29
Наказ на інженера з ОП.pdf
02 вересня 2019 19:29
Наказ на директора.pdf
02 вересня 2019 19:29
Лист-згода з помилками.pdf
02 вересня 2019 19:29
Договір оренди.pdf
02 вересня 2019 19:29
Довідка захист довкілля.pdf
02 вересня 2019 19:29
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2019 19:29
Відомості про учасника.pdf
02 вересня 2019 19:29
Відгук.pdf
02 вересня 2019 19:29
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 21:48
Електронний підпис
02 вересня 2019 21:35
Статут та опис.PDF
02 вересня 2019 21:35
Протокол_ наказ_ паспорт.pdf
02 вересня 2019 21:35
Ліцензія та Дозвіл.pdf
02 вересня 2019 21:35
КБ 161216.pdf
02 вересня 2019 21:35
КБ 141216.pdf
02 вересня 2019 21:35
Договір 161216.pdf
02 вересня 2019 21:35
Договір 141216.pdf
02 вересня 2019 21:35
Відгук.pdf
02 вересня 2019 21:35
Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2019 21:35
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНАР"

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНАР"
#41184890
Переможець 1 695 016,55
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНАР"
#41184890
1 695 016,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:26
ЗВІТ.pdf укладений
03 січня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:54
ДУ №2 від 26.12.2019 до Дог. №20-КР від 17.09.2019 р..pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 13:11
ДУ №1 від 17.09.2019.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 11:03
Договір №20-КР від 17.09.2019.pdf укладений
18 вересня 2019 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 1691374,08 (Один мільйон шістсот дев’яносто одна тисяча триста сімдесят чотири грн. 08 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 281895,68 (Двісті вісімдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто п’ять грн. 68 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1691374,08 (Один мільйон шістсот дев’яносто одна тисяча триста сімдесят чотири грн. 08 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 281895,68 (Двісті вісімдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто п’ять грн. 68 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника за результатами аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).» 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 507412,22 (П’ятсот сім тисяч чотириста дванадцять грн. 22 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 20-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1657431,30 (Один мільйон шістсот п'ятдесят сім тисяч чотириста тридцять одна грн. 30 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 276238,55 (Двісті сімдесят шість тисяч двісті тридцять вісім грн. 55 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1657431,30 (Один мільйон шістсот п'ятдесят сім тисяч чотириста тридцять одна грн. 30 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 276238,55 (Двісті сімдесят шість тисяч двісті тридцять вісім грн. 55 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 20-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 657 431,30
UAH (в тому числі ПДВ 276 238,55 UAH)