Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір першокласника «СТАНДАРТ» в кількості 30 наборів
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002911-b 0c18e26bbfe7409696ffa55e09024b27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кирик Олена Анатоліївна

380442893855
380989969907
Kirik_EA@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413735
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська,58
Контактна особа: Кирик Олена Анатоліївна
380442893855,380989969907
Kirik_EA@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 09:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Набір першокласника «СТАНДАРТ»
Комплектація набору «СТАНДАРТ»
Основні характеристики:
Стать - Унісекс
Кількість предметів - 29
Колір - Різні кольори
Упаковка - Коробка
Кількість наборів – 30 наборів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 набір
Набір першокласника «СТАНДАРТ»
Комплектація набору «СТАНДАРТ»
Основні характеристики:
Стать - Унісекс
Кількість предметів - 29
Колір - Різні кольори
Упаковка - Коробка
Кількість наборів – 30 наборів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 10:50
Дата відповіді: 07 серпня 2019 12:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учасник.
1) Ми допускаємо на торги аналоги товару, що є предметом закупівлі.
2) До участі в закупівлі допускаються всі форми учасників підприємницької діяльності. Запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
3) Всі учасники закупівлі зобов'язані вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 654,80
UAH з ПДВ
10 654,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 07:55
Електронний підпис
12 серпня 2019 07:54
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 10 654,80
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 09:27

Документи

13 серпня 2019 09:25
рішення46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
10 654,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 09:25
рішення46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір набори.pdf укладений
09 вересня 2019 17:01