Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (антивірусне програмне забезпечення робочих станцій та серверів)
Очікувана вартість
3 080 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002873-b bb9b32d116c04862bb268a42663c039e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:41
Очікувана вартість: 3 080 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (антивірусне програмне забезпечення робочих станцій та серверів) (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м.Київ, вул. Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником 100% вартості поставленої Програмної продукції протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 10:51
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Державна казначейська служба України надає відповіді на питання поставлені до процедури закупівель UA-2019-08-06-002873-b.
1) Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у пункті 1 та останньому абзаці розділу 2 Додатку № 2 до Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «48760000-3 (Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (антивірусне програмне забезпечення робочих станцій та серверів)» міститься вираз «або еквівалент».
2) Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою перевірки відповідності експертного висновку ДССЗЗІ на рішення антивірусного захисту, що повинен надаватись відповідно до пункту 2 розділу 2 Додатку № 2 до Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «48760000-3 (Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (антивірусне програмне забезпечення робочих станцій та серверів)», Учасники повинні надати можливість ідентифікувати запропонований товар.
3) Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі, є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 1 розділу V Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «48760000-3 (Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням (антивірусне програмне забезпечення робочих станцій та серверів)» визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-002873-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КУБІТ", Код ЄДРПОУ:39389872
Дата подання: 30 вересня 2019 15:58
Невідповідність тендеоної пропозиції ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» умовам тендерної документації
Викладено у завантаженому файлі
Скасована
Дата: 30 вересня 2019 17:56
Причина: Рішенням керівництва ТОВ "Кубіт" затверджено відкликати вимогу у зв'язку із переглядом перспективи.

Документи подані скаржником

30 вересня 2019 15:58
Вимога_treasury_v.1.0.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-06-002873-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37570643
Дата подання: 16 серпня 2019 16:05
Дискримінаційні положення тендерних умов
Дискримінаційні положення тендерних умов Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 18:42
рішення від 20.08.2019 № 11503+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 18:42
рішення від 06.09.2019 № 12499.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 23:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону рішення органу оскарження виконане Державною казначейською службою України
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2019 17:33
Номер скарги: UA-2019-08-06-002873-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:24
Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене Протоколом засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України №60 від 27.09.2019 року.
Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене Протоколом засідання тендерного комітету Державної казначейської служби України №60 від 27.09.2019 року.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 13:34
рішення від 03.10.2019 № 14141.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 13:34
Рішення від 22.10.2019 №15193.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 23:49

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 16:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

29 серпня 2019 09:59
UA-2019-08-06-002873-b.pdf
29 серпня 2019 09:59
UA-2019-08-06-002873-b.docx

Документи Органу Оскарження

25 жовтня 2019 23:49
Рішення від 22.10.2019 №15193.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" 2 199 190,65
UAH
2 199 190,65
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 961 099,00
UAH
2 961 099,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" 2 997 605,70
UAH
2 997 605,70
UAH
Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ" 2 998 957,80
UAH
2 998 957,80
UAH
Документи
ТОВ "КУБІТ" 3 005 718,30
UAH
3 005 718,30
UAH
Документи
ТОВ "САЙНТІС" 3 069 267,00
UAH
3 069 267,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 16:39
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:53
4_Технічна частина ТП.pdf
22 серпня 2019 11:12
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:11
4_Технічна частина ТП.pdf

Публічні документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 18:15
Електронний підпис
22 серпня 2019 18:11
пропозиція.PDF

Публічні документи

18 вересня 2019 14:05
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 16:45
Протокол1_Кубіт.pdf
22 серпня 2019 16:45
Наказ1_Кубіт.pdf
22 серпня 2019 16:45
Лист-гарантія.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт10.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт9.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт8.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт7.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт6.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт5.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт4.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт3.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт2.pdf
22 серпня 2019 16:45
Акт1.pdf
22 серпня 2019 16:45
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 18:21
ТП.pdf
22 серпня 2019 18:21
Краматорськ Дог+акт.pdf
22 серпня 2019 18:21
Довідка ст.17.pdf
22 серпня 2019 18:21
Довідка Договорів EEPA.pdf
22 серпня 2019 18:21
tech done.pdf
22 серпня 2019 18:21
saintis_done.pdf
22 серпня 2019 18:21
EEPA.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"

ТОВ "Е-ЛАЙТ"

ТОВ "КУБІТ"

ТОВ "САЙНТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
Відхилено 2 199 190,65
UAH
27 вересня 2019 17:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 2 961 099,00
UAH
27 вересня 2019 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
2 961 099,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:43
1.8_Звіт про виконання_РП_Антивірус роб станц. та серв.pdf укладений
02 січня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:08
Dog 229-19pdf.pdf укладений
06 листопада 2019 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 961 099,00
UAH