Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» в комплексі забудови пл. Жовтнева, 14, м. Дніпропетровськ (коригування) (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
DSTU B D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the building of the Dnepropetrovsk Regional Clinical Ophthalmological Hospital in the complex of construction of Sq. Oktyabrskaya Street, 14, Dnepropetrovsk (update) (ДК 021: 2015: 45300000-0 building and installation works)
Очікувана вартість
468 381 316,80 UAH
UA-2019-08-06-002755-b 7d81ddbf2129467c8149590c8923ba3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Altshuler Yana
+380563730123
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration
National ID: 04011650
Contact point: Altshuler Yana
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Additional contacts: Altshuler Yana
+380563730123
grechko@adm.dp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:30
Очікувана вартість: 468 381 316,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 342 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 06 серпня 2019 16:54
Enquiries until: 30 серпня 2019 12:00
Complaints submission until: до 05 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 468 381 317 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 342 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» в комплексі забудови пл. Жовтнева, 14, м. Дніпропетровськ (коригування) (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Жовтнева, 14
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

DSTU B D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the building of the Dnepropetrovsk Regional Clinical Ophthalmological Hospital in the complex of construction of Sq. Oktyabrskaya Street, 14, Dnepropetrovsk (update) (ДК 021: 2015: 45300000-0 building and installation works)
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет, кошти державного фонду регіонального розвитку. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет, кошти державного фонду регіонального розвитку. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:54
Додаток 7 Технічне завдання.doc
06 серпня 2019 16:54
Проект договору Додаток 6.doc
06 серпня 2019 16:54
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 16:54
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 серпня 2019 16:54
стаття 17 Додаток 2.doc
06 серпня 2019 16:54
стаття 16 Додаток 1.doc
06 серпня 2019 16:54
Інші документи Додаток 3.doc
06 серпня 2019 16:54
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000015 ● a2539a55921f41b99e7adbec6537ef29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-06-002755-b 06.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Станом на сьогодні, у зв’язку зі значним зменшенням фінансування та необхідністю у коригуванні ПКД Замовник направив лист до Генпідрядника щодо розірвання Договору відповідно до п. 15.2 з причини припинення реконструкції.

2019-11-14 09:43:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2019
UA-2019-08-06-002755-b7d81ddbf2129467c8149590c8923ba3d
Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 вересня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2019 20:59
Електронний підпис
21 вересня 2019 20:57
Довідка про несудимість
20 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Документи Переможця
09 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:51
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:51
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:51
Календарний графік.pdf
09 вересня 2019 10:51
128.imd
09 вересня 2019 10:51
126.imd
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 2 черга.pdf
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 1 черга.pdf
09 вересня 2019 10:29
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:29
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:29
Календарний графік.pdf

Конфіденційні документи

09 вересня 2019 10:29
128.imd

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
126.imd

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 2 черга.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 1 черга.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" #41416171

№ рішення у справі

207-р

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

09 вересня 2019 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2019 11:03
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:03
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 10:35
Графік виконання робіт.pdf
09 вересня 2019 10:35
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:35
гарантия 12934.zip
09 вересня 2019 10:35
18. Фінансова звітність.pdf
09 вересня 2019 10:35
17. Лист захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 10:35
13. Ліцензія.pdf
09 вересня 2019 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 10:35
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 10:35
3. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" 431 047 404,12
UAH з ПДВ
431 047 404,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" 468 129 712,48
UAH з ПДВ
468 129 712,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 20:59
Електронний підпис
21 вересня 2019 20:57
Довідка про несудимість
20 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Документи Переможця
09 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:51
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:51
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:51
Календарний графік.pdf
09 вересня 2019 10:51
128.imd
09 вересня 2019 10:51
126.imd
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 2 черга.pdf
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 1 черга.pdf
09 вересня 2019 10:29
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:29
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:29
Календарний графік.pdf

Конфіденційні документи

09 вересня 2019 10:29
128.imd

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
126.imd

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 2 черга.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 1 черга.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

Публічні документи

09 вересня 2019 11:03
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:03
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 10:35
Графік виконання робіт.pdf
09 вересня 2019 10:35
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:35
гарантия 12934.zip
09 вересня 2019 10:35
18. Фінансова звітність.pdf
09 вересня 2019 10:35
17. Лист захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 10:35
13. Ліцензія.pdf
09 вересня 2019 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 10:35
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 10:35
3. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"
#30627944
Переможець 431 047 404,12
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"
#30627944
431 047 404,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 17:07
Договор 323-10-19.pdf укладений
07 жовтня 2019 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)