ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» в комплексі забудови пл. Жовтнева, 14, м. Дніпропетровськ (коригування) (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
DSTU B D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the building of the Dnepropetrovsk Regional Clinical Ophthalmological Hospital in the complex of construction of Sq. Oktyabrskaya Street, 14, Dnepropetrovsk (update) (ДК 021: 2015: 45300000-0 building and installation works)
Очікувана вартість
468 381 316,80 UAH
UA-2019-08-06-002755-b 7d81ddbf2129467c8149590c8923ba3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123<br>+380563730108<br>+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа замовника: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Altshuler Yana
+380563730123
grechko@adm.dp.gov.ua
Official name: Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration
National ID: 04011650
Contact point: Altshuler Yana
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Additional contacts: Altshuler Yana
+380563730123
grechko@adm.dp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:30
Очікувана вартість: 468 381 316,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 342 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 06 серпня 2019 16:54
Enquiries until: 30 серпня 2019 12:00
Complaints submission until: до 05 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 468 381 317 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 342 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» в комплексі забудови пл. Жовтнева, 14, м. Дніпропетровськ (коригування) (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Жовтнева, 14
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

DSTU B D.1.1-1: 2013 Reconstruction of the building of the Dnepropetrovsk Regional Clinical Ophthalmological Hospital in the complex of construction of Sq. Oktyabrskaya Street, 14, Dnepropetrovsk (update) (ДК 021: 2015: 45300000-0 building and installation works)
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет, кошти державного фонду регіонального розвитку. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет, кошти державного фонду регіонального розвитку. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 серпня 2019 16:54
Електронний цифровий підпис
06 серпня 2019 16:54
Додаток 7 Технічне завдання.doc
06 серпня 2019 16:54
Проект договору Додаток 6.doc
06 серпня 2019 16:54
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 16:54
Форма пропозиції Додаток 5.doc
06 серпня 2019 16:54
стаття 17 Додаток 2.doc
06 серпня 2019 16:54
стаття 16 Додаток 1.doc
06 серпня 2019 16:54
Інші документи Додаток 3.doc
06 серпня 2019 16:54
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000015 ● a2539a55921f41b99e7adbec6537ef29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 15:13:15
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-06-002755-b 06.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Станом на сьогодні, у зв’язку зі значним зменшенням фінансування та необхідністю у коригуванні ПКД Замовник направив лист до Генпідрядника щодо розірвання Договору відповідно до п. 15.2 з причини припинення реконструкції.

2019-11-14 09:43:24

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 04011650, Україна, Дніпро, вул. Старокозацька, 34
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівлі КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» в комплексі забудови пл. Жовтнева, 14, м. Дніпропетровськ (коригування) (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), 468381316.8UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7d81ddbf2129467c8149590c8923ba3d, 2019-08-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.08.2019 №1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне проектне бюро «Новий дім» (далі – ТОВ БМПБ «Новий дім») та товариства з обмеженою відповідальністю «Майстер Буд» (далі – ТОВ «Майстер Буд», повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2019, договір від 07.10.2019 № 323/10-19 (далі – Договір). Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, Замовник установив вимогу про надання довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність в учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування (автомобілі бортові, екскаватор, бульдозер, автогрейдер, каток дорожній вібраційний), необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). За результатом моніторингу установлено, що учасник ТОВ БМПБ «Новий дім» в своїй тендерній пропозиції надав довідку «Про залучення необхідних машин та устаткування», у якій відсутня інформація про найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). З огляду на викладене учасник ТОВ БМПБ «Новий дім» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Замовник установив вимоги про надання графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Державних будівельних норм та розрахунку вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. За результатом моніторингу установлено, що учасник ТОВ «БМПБ Новий дім» у своїй тендерній пропозиції надав графік виконання робіт по капітальному ремонту іншої установи, а саме: «Сурсько-Литовської середньої школи Дніпровського району Дніпропетровської області», який не відноситься до предмету цієї закупівлі, що не відповідає умовам пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. Також ТОВ «БМПБ Новий дім» по першій черзі реконструкції не надав розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години, що не відповідає умовам пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. З огляду на викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «БМПБ Новий дім» не відповідає вимогам пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМПБ Новий дім» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не відмінив торги відповідно до частини першої статті 31 Закону., 08 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМПБ Новий дім» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
UA-2019-08-06-002755-b7d81ddbf2129467c8149590c8923ba3d
Найменування замовника: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 вересня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2019 20:59
sign.p7s
21 вересня 2019 20:57
Довідка про несудимість
20 вересня 2019 14:38
sign.p7s
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Документи Переможця
09 вересня 2019 10:55
sign.p7s
09 вересня 2019 10:55
sign.p7s
09 вересня 2019 10:51
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:51
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:51
Календарний графік.pdf
09 вересня 2019 10:51
128.imd
09 вересня 2019 10:51
126.imd
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 2 черга.pdf
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 1 черга.pdf
09 вересня 2019 10:29
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:29
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:29
Календарний графік.pdf

Конфіденційні документи

09 вересня 2019 10:29
128.imd

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
126.imd

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 2 черга.pdf

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 1 черга.pdf

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

Документи

09 вересня 2019 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2019 11:03
sign.p7s
09 вересня 2019 11:03
sign.p7s
09 вересня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 10:35
Графік виконання робіт.pdf
09 вересня 2019 10:35
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:35
гарантия 12934.zip
09 вересня 2019 10:35
18. Фінансова звітність.pdf
09 вересня 2019 10:35
17. Лист захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 10:35
13. Ліцензія.pdf
09 вересня 2019 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 10:35
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 10:35
3. Довідка працівники.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" 431 047 404,12
UAH з ПДВ
431 047 404,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" 468 129 712,48
UAH з ПДВ
468 129 712,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 20:59
sign.p7s
21 вересня 2019 20:57
Довідка про несудимість
20 вересня 2019 14:38
sign.p7s
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Інформаційна модель АВК-5
20 вересня 2019 14:27
Документи Переможця
09 вересня 2019 10:55
sign.p7s
09 вересня 2019 10:55
sign.p7s
09 вересня 2019 10:51
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:51
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:51
Календарний графік.pdf
09 вересня 2019 10:51
128.imd
09 вересня 2019 10:51
126.imd
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 2 черга.pdf
09 вересня 2019 10:51
Кошторис 1 черга.pdf
09 вересня 2019 10:29
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:29
гарантия 12954.zip
09 вересня 2019 10:29
Календарний графік.pdf

Конфіденційні документи

09 вересня 2019 10:29
128.imd

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
126.imd

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 2 черга.pdf

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

09 вересня 2019 10:29
Кошторис 1 черга.pdf

Обгрунтування конфіденційності

відповідно до закону України про закупівлі

Публічні документи

09 вересня 2019 11:03
sign.p7s
09 вересня 2019 11:03
sign.p7s
09 вересня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 10:35
Графік виконання робіт.pdf
09 вересня 2019 10:35
Ліцензія завірена копія.zip
09 вересня 2019 10:35
гарантия 12934.zip
09 вересня 2019 10:35
18. Фінансова звітність.pdf
09 вересня 2019 10:35
17. Лист захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 10:35
13. Ліцензія.pdf
09 вересня 2019 10:35
11. Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 10:35
9. Статут.pdf
09 вересня 2019 10:35
3. Довідка працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"
#30627944
Переможець 431 047 404,12
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"
#30627944
431 047 404,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2019 17:07
Договор 323-10-19.pdf укладений
07 жовтня 2019 17:06

Актуальні тендери

До пошуку