Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002682-b ● 3b8b562cc6264bb6a6e172fa31bec796
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНА УСТАНОВА З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ У М. ДНІПРІ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42346378 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Ольга Чернуська +380674161221 olya12210@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 16:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 16:37 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 44 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 16:41 |
Лист-згода (Додаток №4).docx | |
06 серпня 2019 16:41 |
Оголошення.doc | |
06 серпня 2019 16:41 |
Кваліфікаційні вимоги (Додаток №3).docx | |
06 серпня 2019 16:41 |
Технічні характеристики ( Додаток №2).doc | |
06 серпня 2019 16:41 |
Проект договору (Додаток №1).doc |
06 серпня 2019 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2019 16:41 |
Лист-згода (Додаток №4).docx
|
|||
06 серпня 2019 16:41 |
Оголошення.doc
|
|||
06 серпня 2019 16:41 |
Кваліфікаційні вимоги (Додаток №3).docx
|
|||
06 серпня 2019 16:41 |
Технічні характеристики ( Додаток №2).doc
|
|||
06 серпня 2019 16:41 |
Проект договору (Додаток №1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-06-002682-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 21 серпня 2019 17:19
оскарження Рішення про дискваліфікацію
15 серпня 2019р., ТОВ «Аверс Канцелярія» ЄДРПОУ 39417349, прийняло участь в тендерній закупівлі, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-06-002682-b.
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через ЕСЗ та вимог всіх Додатків до Оголошення, ТОВ «Аверс Канцелярія» виконало всі зазначені Замовником вимоги до кваліфікації учасників, запропонувало товар повністю відповідний Технічним, якісним та кількісним вимогам, що відображені Замовником в Додатку №1 до ТД та запропоновувало найкращу цінову пропозицію.
19 серпня 2019р. Замовником було опубліковано Повідомлення про рішення №7 в якому зазначено, що Замовник розглянувши документацію ТОВ «Аверс Канцелярія» начебто виявив розбіжності між технічною вимогою та наданою учасником пропозицією, у зв’язку із чим було прийнято Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аверс Канцелярія».
Звертаємо вашу увагу на той факт, що Вами, як Замовником закупівлі взагалі не зазначено які ж саме вимоги було порушено ТОВ «Аверс Канцелярія», жодних посилань на технічні розбіжності також не зазначено в Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р.
Зазначаємо, що ми уважно перевірили технічні вимоги Замовника викладені в тендерній документації і умовах кваліфікації та не виявили жодного порушення з боку учасника ТОВ «Аверс Канцелярія».
Таким чином, рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» та відхилення пропозиції учасника є неправомірними, такими що не відповідають реальним обставинам, а тому Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р. є таким, що прямо порушує права учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» та підлягає негайному скасуванню.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р. про відхилення пропозиції ТОВ «Аверс Канцелярія», ще раз уважно вивчити всі документи надані учасником в складі тендерної пропозиції та прийняти відповідне Рішення про визнання ТОВ «Аверс Канцелярія» переможцем, на підставі того, що насправді учасником дотримані всі вимоги щодо кваліфікації та надано найбільш вигідну цінову пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через ЕСЗ та вимог всіх Додатків до Оголошення, ТОВ «Аверс Канцелярія» виконало всі зазначені Замовником вимоги до кваліфікації учасників, запропонувало товар повністю відповідний Технічним, якісним та кількісним вимогам, що відображені Замовником в Додатку №1 до ТД та запропоновувало найкращу цінову пропозицію.
19 серпня 2019р. Замовником було опубліковано Повідомлення про рішення №7 в якому зазначено, що Замовник розглянувши документацію ТОВ «Аверс Канцелярія» начебто виявив розбіжності між технічною вимогою та наданою учасником пропозицією, у зв’язку із чим було прийнято Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аверс Канцелярія».
Звертаємо вашу увагу на той факт, що Вами, як Замовником закупівлі взагалі не зазначено які ж саме вимоги було порушено ТОВ «Аверс Канцелярія», жодних посилань на технічні розбіжності також не зазначено в Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р.
Зазначаємо, що ми уважно перевірили технічні вимоги Замовника викладені в тендерній документації і умовах кваліфікації та не виявили жодного порушення з боку учасника ТОВ «Аверс Канцелярія».
Таким чином, рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» та відхилення пропозиції учасника є неправомірними, такими що не відповідають реальним обставинам, а тому Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р. є таким, що прямо порушує права учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» та підлягає негайному скасуванню.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати Повідомлення про рішення №7 від 19.08.2019р. про відхилення пропозиції ТОВ «Аверс Канцелярія», ще раз уважно вивчити всі документи надані учасником в складі тендерної пропозиції та прийняти відповідне Рішення про визнання ТОВ «Аверс Канцелярія» переможцем, на підставі того, що насправді учасником дотримані всі вимоги щодо кваліфікації та надано найбільш вигідну цінову пропозицію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 15:46
Ми, Комунальна Установа "Спеціалізована установа з надання безплатної первинної правової допомоги у м. Дніпрі" Дніпровської міської ради, ЕДРПОУ 42346378 розглянули вимогу щодо Суб' єкта оскарження: ТОВ "Аверс Канцелярія", ЕДРПОУ 39417349. Повторно розглянувши технічну документацію ТОВ "Аверс Канцелярія", з'ясували, що виявлені причини розбіжностей між технічними вимогами та наданою учасником пропозицією, не значні. Товар запропонований ТОВ "Аверс Канцелярія" можна віднести до "або еквівалент", який не гірший за зазначені. На підставі цього висновку Повідомлення про рішення № 7 вважати скасованим.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-002682-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 серпня 2019 09:59
Невідповідність пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія"
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-06-002682-b «ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)», який проходив 15.08.2019р.
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» були виявлені наступні порушення:
Замовник вимагав надати «Ручка кулькова типу OIL PRO. На масляній основі 0,5 мм, Колір: синій» на позицію №1 (або еквівалент). Згідно Цінової пропозиції, учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» на дану позицію надає Ручка кулькова Hiper Ace HO-515 синя. Проте, згідно артикулу НО-515, ручка Hiper Ace має товщину лінії письма 0,7мм, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно кваліфікаційних вимог Замовника, вимогою було надати пропозицію із обов’язковим зазначенням торгівельних марок. Учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» на позиції №5 – Конверт з кнопкою А4, №7 – Лоток вертикальний металева сітка, №8 – Скріпки, №9 – Накопичувач, №10-11 Папка на підпис, №12 – Фарба штемпельна, №13-14 – Скотч, №15 Брелок-ідентифікатор для ключів, №16 – Бейдж горизонтальний зі шнурком, №23 – Роздільники сторінок А4 цифрові, №25 – Скоби не зазначив торгівельних марок, що є порушенням кваліфікаційних вимог Замовника.
Враховуючи вищенаведене, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» були виявлені наступні порушення:
Замовник вимагав надати «Ручка кулькова типу OIL PRO. На масляній основі 0,5 мм, Колір: синій» на позицію №1 (або еквівалент). Згідно Цінової пропозиції, учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» на дану позицію надає Ручка кулькова Hiper Ace HO-515 синя. Проте, згідно артикулу НО-515, ручка Hiper Ace має товщину лінії письма 0,7мм, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно кваліфікаційних вимог Замовника, вимогою було надати пропозицію із обов’язковим зазначенням торгівельних марок. Учасник ТОВ «Аверс Канцелярія» на позиції №5 – Конверт з кнопкою А4, №7 – Лоток вертикальний металева сітка, №8 – Скріпки, №9 – Накопичувач, №10-11 Папка на підпис, №12 – Фарба штемпельна, №13-14 – Скотч, №15 Брелок-ідентифікатор для ключів, №16 – Бейдж горизонтальний зі шнурком, №23 – Роздільники сторінок А4 цифрові, №25 – Скоби не зазначив торгівельних марок, що є порушенням кваліфікаційних вимог Замовника.
Враховуючи вищенаведене, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
32 802,60
UAH з ПДВ
|
32 802,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
39 491,16
UAH з ПДВ
|
39 491,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
43 939,86
UAH з ПДВ
|
43 939,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
32 802,60
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:16
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
39 491,16
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 10:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 12:07
|
Договір №16 від 17.09.2019рік.pdf | укладений |
19 вересня 2019 12:05
|
Додаток №1 до договору №16 від 17.09.19.pdf | укладений |
19 вересня 2019 12:05
|
Додаток №2 до договору №16 від 17.09.19.pdf | укладений |
19 вересня 2019 12:05
|