Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002509-b 88f56ce5c4be49a4b724a90d37d7c066
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Липовий

+380670001289 tender_morrichservice@marad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МОРСЬКОГО ТА РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 42615235
Місцезнаходження: 03110, Україна , Україна обл., Київ, вулиця Преображенська, 23, Киев, Украина
Контактна особа: Дмитро Липовий
+380670001289
tender_morrichservice@marad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:04
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:04
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір

Офісний папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата за поставлений товар Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:23
SCAN0068.PDF
06 серпня 2019 16:19
Тендерна документація папір офісний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 07 серпня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання.

Відповідь на запитання пункт 1 и 2:

Згідно ст.22 пункт2, пп.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
В своїй закупівлі замовник не має побажань, щодо конкретної марки, або виробника предмету закупівлі.

Відповідь на запитання пункт 3:

Тендерна документація створена згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі»;
До аукціону допускаються учасники згідно ст5, ст16, ст17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
оцінка пропозиції згідно статті28, пункт 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-002509-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 серпня 2019 12:31
Невідповідність вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-08-06-002509-b (Офісний папір), який проходив 22.08.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Техноюг" встановлено, що папір ТМ «IQ ECONOMY+» запропонований учасником в повній мірі не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №2 тендерної документації. А саме Замовник вимагає Товщина паперу, мікрон, ISO 534 – не менше 103, (без відхилень), а учасник надає сертифікат якості, що має Товщину μm ISO 534 – 103 ±3.0, що не відповідає Технічним вимогам.
Крім того, Замовником в технічних вимогах також вказується характеристика Шорсткість, ml, ISO 8791-2 – не менше 90, проте згідно даного сертифікату якості неможливо встановити відповідність паперу по вказаному параметру.
Хочемо зазначити, що ми при розгляді тендерної документації також планували надати папір ТМ «IQ ECONOMY+», проте у зв’язку з невідповідністю вимогам Замовника пропонуємо більш якісний - ТМ «Multicopy».
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Техноюг" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.6. Розділу III Тендерної документації Замовника. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 11:54
У зв’язку із надходженням вимоги (UA-2019-08-06-002509-b.b1) щодо невідповідності технічним вимогам тендерної документації та скасування рішення про обрання переможця за предметом закупівлі: Офісний папір (ДК 021:2015 «30197630 – 1 «Папір для друку») (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-08-06-002509-b Державне підприємство «Сервісний центр морського та річкового транспорту» (далі - Замовник) роз’яснює:
Пропозиція компанії ТОВ «ТЕХНОЮГ» була обрана як економічно найвигідніша, стосовно технічних вимог, повідомляєм наступне: кожна характеристика паперу, яка вимагається Замовником, її вимірювання та визначення, регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов’язковими для всіх виробників паперу. Згідно ISO 534 товщина паперу передбачає певні відхилення при вимірюванні та передбачає наявність певних допусків, але це не впливає на номінальне значення показника стандарту. Міжнародні стандарти (ISO) визначають допустимі похибки, що є невід’ємною частиною змісту стандарту, що не впливає на основний номінальний показник за ідентифікуючою характеристикою паперу. При оцінці технічних та якісних характеристик паперу мають враховуватися саме номінальні показники, особливо, враховуючи, що виробники паперу надають як сертифікати із зазначенням допустимих відхилень так і без них.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-06-002509-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 серпня 2019 10:51
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 29.08.2019 № 209/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 21:18
рішення від 02.09.2019 № 12205 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 21:17
рішення від 17.09.2019 № 13139.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 20:17

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 10:51
Скарга 30.08.19.pdf
30 серпня 2019 10:51
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 вересня 2019 16:53
SCAN0031.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 105 480,00
UAH з ПДВ
105 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 127 440,00
UAH з ПДВ
127 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 142 560,00
UAH з ПДВ
142 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 11:32
Довідка МВС директор.pdf
21 серпня 2019 17:49
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:15
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:15
Статутні документи.7z
21 серпня 2019 13:15
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 13:15
Видаткова накладна ІІ.pdf
21 серпня 2019 13:15
Видаткова накладна І.pdf
21 серпня 2019 13:15
Аналогічний договір І.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 10:25
Електронний підпис
21 серпня 2019 10:25
Документи частина 3.rar
21 серпня 2019 10:25
Документи частина 2.pdf
21 серпня 2019 10:25
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 105 480,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
105 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 17:09
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до ст.31 абзац другий ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 вересня 2019 17:09
SCAN0031.PDF