Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
406 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002425-b e5eebb23736d4962a57a16d28fb0f12a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордійчук Тетяна Іванівна

+380688629367 inna.bovkun3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Літинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141383
Вебсайт: http://www.ltedu.vn.ua/contact.html
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Героїв Чорнобиля, 15
Контактна особа: Гордійчук Тетяна Іванівна
+380688629367
inna.bovkun3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 15:05
Очікувана вартість: 406 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Літинський район, заклади освіти (заклади загальної середньої освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:23
Додаток 3.docx
06 серпня 2019 16:23
Додаток 2.docx
06 серпня 2019 16:23
Додаток 1.docx
06 серпня 2019 16:23
Тендерна документація.docx
06 серпня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:23
Додаток 3.docx
06 серпня 2019 16:03
Додаток 3.docx
06 серпня 2019 16:23
Додаток 2.docx
06 серпня 2019 16:03
Додаток 2.docx
06 серпня 2019 16:23
Додаток 1.docx
06 серпня 2019 16:03
Додаток 1.docx
06 серпня 2019 16:23
Тендерна документація.docx
06 серпня 2019 16:03
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:01
Дата відповіді: 07 серпня 2019 14:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1). В тендерній документації не вказані торгівельна марка або модель предмета закупівлі. Технічні вимоги повинні відповідати Додатку №2 тендерної документації.
2) Дане зауваження візьмемо до уваги.
3).Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб- підприємців неплатників ПДВ. Ціна тендерної пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, це означає що остаточна ціна для не платника ПДВ - це ціна яка не включає ПДВ, для платника ПДВ - ціна пропозиції з ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 08 серпня 2019 12:01
Дата відповіді: 08 серпня 2019 12:37
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня! Дякуємо за інформацію, тендерний комітет обов'язково врахує дану інформацію при перевірці пропозицій учасників.
2) Нас задовільнить тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 391 500,00
UAH з ПДВ
391 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 405 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 16:38
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:34
11. Авторизаційні листи.pdf
21 серпня 2019 16:34
10. Сертифікати.pdf
21 серпня 2019 16:34
8. Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 16:34
5. Листи партнерства.pdf
21 серпня 2019 16:34
6. Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2019 16:34
4. стаття 16.pdf
21 серпня 2019 16:34
3. Стаття 17.pdf
21 серпня 2019 16:34
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 20:01
Електронний підпис
21 серпня 2019 20:00
Документы.pdf
21 серпня 2019 20:00
Сертифікати.pdf
21 серпня 2019 20:00
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 20:00
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 391 500,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
391 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 13:18
Договір укладений
09 вересня 2019 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 391 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 250,00 UAH)