Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001979-b c98e77d4ef1b42a0862bd8d9f4f728bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Нечипоренко

+380660375546 office.lubny@pl.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління Державної Казначейської Служби України у Лубенському районі Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 37710415
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул Ярослава Мудрого, 17/1
Контактна особа: Юлія Нечипоренко
+380660375546
office.lubny@pl.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 14:32
Початок аукціону: 14 серпня 2019 14:58
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (Два персональні комп'ютери та один багатофункціональний пристрій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Ярослава Мудрого 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2019  —  02 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після отримання обладнання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 15:03
КОМП оголош2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 07 серпня 2019 12:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так. Крім БФУ. Комплектація Пк деякі пристрої можна змінити на подібні, зокрема мишка , монітор, оперативка, блок живлення+корпус, блок безперебійного живлення, диск. мат. плата,
2) Начебто в оголошенні все вказано. Тобто на що орієнтуватись постачальникам.
3) допускаємо до участі всіх(щоб в документах зайняття підприємницькою діяльністю було вказано можливість займатись продажем Пк обладнання). Орієнтуємся по максимальній сумі 50000 грн. хто запропонує найменшу суму той і переможець.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 47 300,00
UAH з ПДВ
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 47 890,00
UAH з ПДВ
47 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 48 000,00
UAH з ПДВ
47 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 11:04
сертификатWindows-10-Pro.jpg
13 серпня 2019 11:04
Сервіс_центри.pdf
13 серпня 2019 11:04
propozitsiya_ 48000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 46 900,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 10:23

Документи

15 серпня 2019 10:17
Рішення1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 10:17
Рішення1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_Діавест2019_3.pdf укладений
17 грудня 2019 16:26