Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"" |
Код ЄДРПОУ: | 24448811 |
Місцезнаходження: | 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1 |
Контактна особа: |
Олексій Ігнатович +380965450428 kz_kpni_dor@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Оскільки в межах території здійснення одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг, споживач таких послуг має право проводити переговорну процедуру з постачальником відповідно до п. 2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 15:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 серпня 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000032 ● 7653caffe558436496738178bdc3a4dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:48 |
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-08-06-001886-b 06.08.2019 Комунальний заклад «Криничанський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 24448811). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-12 15:19:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-001886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону (зі змінами) тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Моніторингом установлено, що за зазначеною процедурою Замовником закуповується електрична енергія (універсальна послуга) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» основною процедурою закупівлі є відкриті торги. При цьому частиною 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі це процедура, яка використовується Замовником як виняток.
Поясніть причину застосування при закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) переговорної процедури закупівлі а не процедури відкритих торгів.
2. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-19 10:32:20
відповідь на мониторинг
повторно відповідь надається ПДФ форматом
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-14 12:49:49
Пояснення
Пояснення по результатам мониторингу додаються ПДФ форматом
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-18 15:23:35
Пояснення
Пояснення надаються ПДФ форматом
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-26 15:03:17
про надання пояснень
пояснення надаються пдф форматом
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
332 676,75
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 12:21
|
Додаткова угода № 003.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2019 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 08:41
|
Додаткова угода№002.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 08:28
|
Додаткова угода№002.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 08:46
|
Додаткова угода №001.PDF | зміни до договору |
06 вересня 2019 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 09:14
|
Договір №81.PDF | укладений |
19 серпня 2019 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 002 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 002 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 003 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |