Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (універсальна послуга)
Очікувана вартість
332 676,75 UAH
UA-2019-08-06-001886-b 6c8c1b18c6c4428989d1638a0ba9b222
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Ігнатович

+380965450428 kz_kpni_dor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Контактна особа: Олексій Ігнатович
+380965450428
kz_kpni_dor@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно п.13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» (в редакції Закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIIІ встановлено, тимчасово, на період з 01.01.2019р. по 31.12.2020р., універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності.
Оскільки в межах території здійснення одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг, споживач таких послуг має право проводити переговорну процедуру з постачальником відповідно до п. 2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 15:13
Оскарження наміру укласти договір: 17 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Обласний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105000 кіловат-година
Електрична енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000032 ● 7653caffe558436496738178bdc3a4dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

19 UA-2019-08-06-001886-b 06.08.2019 Комунальний заклад «Криничанський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 24448811). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-12 15:19:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-001886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до пункту 13 розділу XVII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону (зі змінами) тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Моніторингом установлено, що за зазначеною процедурою Замовником закуповується електрична енергія (універсальна послуга) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» основною процедурою закупівлі є відкриті торги. При цьому частиною 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі це процедура, яка використовується Замовником як виняток.
Поясніть причину застосування при закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) переговорної процедури закупівлі а не процедури відкритих торгів.
2. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-19 10:32:20

відповідь на мониторинг

повторно відповідь надається ПДФ форматом

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-14 12:49:49

Пояснення

Пояснення по результатам мониторингу додаються ПДФ форматом

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-18 15:23:35

Пояснення

Пояснення надаються ПДФ форматом

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-26 15:03:17

про надання пояснень

пояснення надаються пдф форматом

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 332 676,75
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:13

Документи

06 серпня 2019 15:13
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:12
Протокол №137.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
332 676,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 15:13
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:12
Протокол №137.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:21
Додаткова угода № 003.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 08:41
Додаткова угода№002.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 08:37
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 08:28
Додаткова угода№002.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 08:26
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 08:46
Додаткова угода №001.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 08:45
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:14
Договір №81.PDF укладений
19 серпня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Согласованное изменение цены в сторону уменьшения (без изменения количества (объема) и качетва товаров, работ и услуг)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML