Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 53460 Тригліцериди IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53391 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, набір, ферменуний спектрофотометричний аналіз; 45789 Кальцій (Ca2 +) IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 41818 Глюкоза IVD, калібратор; 53583 Сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52928 Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 42651 Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD; 53590 Сечовина (Urea) IVD, реагент; 53229 Загальний білірубін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 54758 Залізо ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 53718 Феритин IVD, набір, нефелометричний / турбідиметричний аналіз; 30526 Набір реагентів для визначення ретикулоцитів; 30531 Гематологічний контроль / калібратор; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 63377 Засіб очищення приладу / аналізатора ІВД; 30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну; 53315 Глікозильований гемоглобін (HbA1c) IVD, калібратор; 44435 Глікований гемоглобін (HbA1c), контрольний матеріал, IVD)
Очікувана вартість
484 645,00 UAH
UA-2019-08-06-001514-b 557d3a129c65477fb405a7e21f5ef4da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:52
Очікувана вартість: 484 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 423,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини)
(НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 53460 Тригліцериди IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53391 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, набір, ферменуний спектрофотометричний аналіз; 45789 Кальцій (Ca2 +) IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 41818 Глюкоза IVD, калібратор; 53583 Сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52928 Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 42651 Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD; 53590 Сечовина (Urea) IVD, реагент; 53229 Загальний білірубін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 54758 Залізо ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 53718 Феритин IVD, набір, нефелометричний / турбідиметричний аналіз; 30526 Набір реагентів для визначення ретикулоцитів; 30531 Гематологічний контроль / калібратор; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 63377 Засіб очищення приладу / аналізатора ІВД; 30168 Набір реагентів для вимірювання глікозированого гемоглобіну; 53315 Глікозильований гемоглобін (HbA1c) IVD, калібратор; 44435 Глікований гемоглобін (HbA1c), контрольний матеріал, IVD) (Джерело фінансування - міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до КНП КМР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», за адресою: пр-т Свободи, 20-А, згідно заявок Покупця на протязі 5 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар при наявності фінансування здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів. У разі виникнення проблем з фінансуванням, розрахунок за товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Покупцем асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.2.PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.3.PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.1.PDF
12 серпня 2019 16:55
ТД - реактиви (3 центр)(із змінами).doc
06 серпня 2019 13:47
проект договору реактиви центр 3.doc
12 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.2.PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.3.PDF
12 серпня 2019 16:57
протокол 17 ст.1.PDF
12 серпня 2019 16:55
ТД - реактиви (3 центр)(із змінами).doc
06 серпня 2019 13:47
ТД - реактиви (3 центр).doc
06 серпня 2019 13:47
проект договору реактиви центр 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-001514-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 02 вересня 2019 16:49
Протокол містить аргументи які не відповідають дійсності та/або сфальсифіковані.
Відхилення пропозиції ПНТП «Регіон Сервіс» (код за ЄДРПОУ 30852870) у закупівлі № UA-2019-08-06-001514-b яку проводило Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради (код за ЄДРПОУ 02012740) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні на суму 484645,00 грн. без достатньої аргументації та/або за підставами, які не відповідають дійсності (та/або сфальсифіковані).

- Оцінка Замовника упереджена та необ’єктивна.
- Протокол містить аргументи які не відповідають дійсності та/або сфальсифіковані.
- Замовник не приймає до відома факт дискримінаційних вимог, та не зважає на пояснення.

Виомга у доданому файлі "28_Оскарження.pdf"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 13:39
Шановний Учасник!
Ваша вимога № UA-2019-08-06-001514-b.b1 від 02.09.2019 розглянута, про що повідомляємо наступне.
За результатами розгляду, тендерної пропозиції ПНТП «Регіон Сервіс» було виявлено суттєві порушення вимог тендерної документації, які зазначені в протокольному рішенні Уповноваженої особи № 46-08 від 30.08.2019, а саме:
Учасник надав не всі сторінки паспорту чим порушив п.1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.

Відповідно до п.п. 1.2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів), зокрема, копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
На підтвердження цієї вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надана копія паспорту з сторінками 1,2,3,4,5,6,7,10,11. Відсутні сторінки 8,9,12,13,14,15,16.
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Враховуючи викладене, у складі пропозиції ПНТП «Регіон Сервіс» відсутня копія паспорту директора Сльозко Євгена Григорійовича (в повному обсязі), наявні лише його окремі сторінки, тому Пропозиція ПНТП «Регіон Сервіс» не відповідала умовам Документації в цій частині та правомірно була відхилена Замовником.

Учасник не надав в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни, що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації.
Пунктом 2 додатку 3 тендерної документації передбачено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ .
На виконання вказаної вимоги ПНТП «Регіон Сервіс» надав лист пояснення
стосовно не надання відповідних документів в силу того, що строки закупівлі не дозволяють отримати відповідні оригінали документів через «Укрпошту», що призводить до додаткових витрат процедури закупівлі та обмеження використання поштових операторів.
Вказана вимога тендерної документації була включена Замовником до тендерної документації для запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, забезпечення надання якісного медичного обслуговування населення.
Така вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію ні серед учасників, ні серед поштових операторів, не призводить до додаткових витрат учасника та не є дискримінаційною, оскільки ПНТП «Регіон Сервіс» мав право звернутись до Замовника в порядку частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» для внесення змін до тендерної документації.
Крім того, п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації.
На підставі зазначеного, ПНТП «Регіон Сервіс» мав можливість виконати вимогу тендерної документації та надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників.
Оскільки тендерна пропозиція, не містила оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, що є суттєвим порушенням умов тендерної документації, Замовником правомірного було прийнято рішення про її відхилення.
3. Щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію страхової компанії в державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
Пункт 2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає від Учасника торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надати в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до ЗУ «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією.
ПНТП «Регіон Сервіс» на виконання цієї вимоги тендерної документації надав копію свідоцтва свідоцтво про реєстрацію страхової компанії ПрАТ «СК «Престиж» в Державному реєстрі фінансових установ всупереч вимозі щодо надання оригіналу свідоцтва про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ.

На підставі викладеного, учасником не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.

Ураховуючи вищевикладене, оцінка Замовника проведена виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства України в цілому, тому тендерна пропозиція ПНТП «Регіон Сервіс» відхилена правомірно, як така що не відповідає умовам тендерної документації згідно з ч.1статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 16:49
28_Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Регіон Сервіс 439 974,00
UAH з ПДВ
439 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ" 483 514,64
UAH з ПДВ
483 514,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛІУС" 484 118,38
UAH з ПДВ
484 118,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 13:23
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:15
21_Договір найму.pdf
21 серпня 2019 13:15
20_Відомості з ЄДР.pdf
21 серпня 2019 13:15
19_Пояснення.pdf
21 серпня 2019 13:15
18_Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 13:15
24_Сертифікати.pdf
21 серпня 2019 13:15
15_Ліцензія.pdf
21 серпня 2019 13:15
23_Декларації.pdf
21 серпня 2019 13:15
22_Звітні документи.pdf
21 серпня 2019 13:15
14_Уставні документи.pdf
21 серпня 2019 13:15
13_Лист погодження.pdf
21 серпня 2019 13:15
12_Проект договору.pdf
21 серпня 2019 13:15
11_Лист.pdf
21 серпня 2019 13:15
10_Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 13:15
9_Лист згода.pdf
21 серпня 2019 13:15
8_Персональні дані.pdf
21 серпня 2019 13:15
5_Довкілля.pdf
21 серпня 2019 13:15
4_Відомості.pdf
21 серпня 2019 13:15
3_ст17.pdf
21 серпня 2019 13:15
2_ст16.pdf
21 серпня 2019 13:15
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 09:37
Електронний підпис
09 вересня 2019 09:35
Документи переможця.pdf
02 вересня 2019 08:50
Електронний підпис
21 серпня 2019 15:53
Електронний підпис
21 серпня 2019 15:52
Правила страхування.pdf
21 серпня 2019 15:52
Ліцензія.PDF
21 серпня 2019 15:52
Страхова гарантія.pdf
20 серпня 2019 13:03
Електронний підпис
20 серпня 2019 12:59
Страхова гарантія.rar
20 серпня 2019 12:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 12:59
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 10:20
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:19
Наказ №23.pdf
20 серпня 2019 10:19
Копія статуту.pdf
20 серпня 2019 10:19
Копія паспорта.pdf
20 серпня 2019 10:19
декларації 2 частина.pdf
20 серпня 2019 10:19
декларації 1 частина.pdf
20 серпня 2019 10:19
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Регіон Сервіс

ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"

ТОВ "АЛІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Регіон Сервіс
#30852870
Відхилено 439 974,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:33
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
Переможець 483 514,64
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
483 514,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:27
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:20
додаток до додатк. угоди №3 до дог.23-09 2ст.jpg укладений
13 лютого 2020 17:19
додаток до додатк. угоди №3 до дог.23-09.jpg укладений
13 лютого 2020 17:18
додатк. угода №3 до дог.23-09.jpg укладений
13 лютого 2020 17:18
додатк. угода №3 до дог.23-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:16
додаток до додатк. угоди №3 до дог.23-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:16
додаток до додатк. угоди №3 до дог.23-09 2ст.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 00:53
доп.угода 2 к дог.23.jpeg укладений
29 грудня 2019 00:53
доп.угода 2 к дог.23.jpeg зміни до договору
29 грудня 2019 00:52
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 10:45
доп.угода 1 к дог.23.PDF укладений
19 листопада 2019 10:42
доп.угода 1 к дог.23.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:41
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:56
договор 23 ст.2.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.4.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.1.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.6.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.7.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.3.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55
договор 23 ст.5.PDF укладений
19 вересня 2019 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 23-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 23-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML