Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш
Очікувана вартість
116 374,80 UAH
UA-2019-08-06-001295-b 71a94d038f91422ba3bfc94c963c6fe7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КЗ КОР Київ обл центр СНІДу

0444831286 kievsnidtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ КОР "Київський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ/СНІДом"
Код ЄДРПОУ: 33195426
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул. Багговутівська, 1
Контактна особа: КЗ КОР Київ обл центр СНІДу
0444831286
kievsnidtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:53
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:53
Очікувана вартість: 116 374,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Обсяг поставки – 530 кг, з них: суха молочна суміш початкова (стартова) для харчування дітей віком від 0 до 6 місяців - 200 кг., суха молочна суміш для подальшого годування для дітей віком від 6 до 12 місяців - 330 кг. Товар поставляється в упаковках по 350 гр. - 400 гр.

Код 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 кілограми
Обсяг поставки – 530 кг, з них: суха молочна суміш початкова (стартова) для харчування дітей віком від 0 до 6 місяців - 200 кг., суха молочна суміш для подальшого годування для дітей віком від 6 до 12 місяців - 330 кг. Товар поставляється в упаковках по 350 гр. - 400 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 13:03
ДТ 2019 серпень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 07 серпня 2019 12:07
Дата відповіді: 07 серпня 2019 13:21
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Добрий день! Поставка буде здійснюватися згідно Додатку до ТД. Пункт 4 договорузакупівлі, підпункти 4.6 та 4.13
Пункт 4.13.3
Дата подання: 07 серпня 2019 13:43
Дата відповіді: 07 серпня 2019 17:15
4.13.3. Товар Покупця на складі Постачальника має зберігатися в належних умовах, на окремих стелажах з поміткою «ТОВАР КЗ КОР «КОЦС», на кожній коробці маркований «НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» Тобто - товар буде зберігатись на складі постачальника, в якого будуть спливати терміни придатності, при цьому кошти державні вже будуть використані та сплачені? Вірно? Тобто, із-за можливо непрофесійного розрахунку економіста чи членів ТК Вашого підприємства, є ризик зловживання державними коштами та підвищення можливості роздачі товару підлеглим Вашого КОЦС з короткими термінами? Або протермінованим взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розрахунок норм харчування було зроблено на кількість дітей які перебувають на обліку відповідно до постанови КМУ від 27 серпня 2014 р. № 389 "Про затвердження норм харчування для ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД дітей сухі молочні суміші повинні мати наступний хімічний склад та енергетична цінність норм харчування (добових наборів харчових продуктів) для ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД дітей".
Акцентуємо Вашу увагу на те, термін придатності дитячого харчування має становити не менш ніж 12 місяців. На момент поставки товару термін придатності має становити не менш ніж 85% від загального терміну придатності.
Удрес постачання
Дата подання: 07 серпня 2019 13:44
Дата відповіді: 07 серпня 2019 17:16
Тобто, поставка здійснюється в кабінет? Там створенні необхідні вимоги до зберігання? Дякуємо
Відповідь: Кабінет облаштовано до вимог складського приміщення, з урахуванням вологості повітря та температурного режиму.
Щодо 85%
Дата подання: 07 серпня 2019 18:33
Дата відповіді: 08 серпня 2019 13:41
Доброго дня. Якщо продукція буде зберігатись за умовами, прописаними в пункті, учасник-зберігач має створити "машину часу" ? Як вона, при зберіганні може залишатись з терміном не меньше 85%?
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації чітко прописано, що 85% від терміну придатності на мемент оплати. Таким чином, якщо товар буде оплачений 01 грудня 2019 і буде знаходитися на відповідальному зберіганні то термін придатності буде а до вересня місяця 2020 року.
Термін придатності на дату оплати
Дата подання: 08 серпня 2019 16:15
Дата відповіді: 08 серпня 2019 16:34
Тоюто, судячи з попередньої відповіді - на наступний день після оплати Ваш представник разом з представником постачальника має в складі "опломбувати" продукцію, переконавшись в залику приданості 85%, вірно?
Відповідь: Так!
Щодо зберігання товару
Дата подання: 08 серпня 2019 17:51
Дата відповіді: 09 серпня 2019 17:05
Доброго дня! А які є дозвільні документи щодо належного зберігання товару у кабінеті? Вимагаємо їх надати. Адже Постачальник має бути впевнений у тому, що кабінет облаштовано правильно, задля уникнення проблем, щодо псування данного товару.
Відповідь: Кабінет облаштований під склад відповідає всім вимогам Чинного законодавста. Також нагадуємо, що Замовник сам визначає місце поставки та умови зберігання предмета закупівлі відповідно до закону України "Про публічні закупівлі"
Гарантійний термін
Дата подання: 12 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:38
Доброго дня. На ринку представлені продукти з різним терміном придатності (від 12 до 36 місяців). Тому 85% для різних товарів буде значно відрізнятися! Просимо уточнення, чи буде критичним менший відсоток терміну зберігання при більшому абсолютному строку зберігання
Відповідь: Добрий день! Не залежно від термінів придатності різних виробників товару, термін придатності на момент оплати повинен бути не меше 85%. Це прописано в дендерній документації
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 113 795,40
UAH з ПДВ
113 795,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 115 443,00
UAH з ПДВ
115 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 14:08
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:03
Dovidka_19246385560800887654.pdf
13 вересня 2019 14:03
Довідка.zip
13 вересня 2019 14:03
InformDovidka (1) (1).pdf
13 вересня 2019 14:02
Довідка(1) (1).zip
13 вересня 2019 14:02
ДФС.pdf
04 вересня 2019 10:39
Електронний підпис
03 вересня 2019 18:09
ГМО (Суміші сухі) (1).pdf
03 вересня 2019 18:04
Гарантійний лист якість.pdf
03 вересня 2019 18:04
Свідоцтво хорол.pdf
03 вересня 2019 18:04
Харчові добавки.jpg
03 вересня 2019 18:04
ту.pdf
03 вересня 2019 18:04
ТПМ - 3.PDF
03 вересня 2019 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 18:04
сертифікат ісо.pdf
03 вересня 2019 18:04
сертифікат ісо 2.pdf
03 вересня 2019 18:04
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 18:04
Паспорт якості (5).pdf
03 вересня 2019 18:04
Паспорт якості (4).pdf
03 вересня 2019 18:04
Договірні відносини.jpg
03 вересня 2019 18:04
Договір логістики.pdf
03 вересня 2019 18:04
Довідка ст 17.pdf
03 вересня 2019 18:04
Довідка мірна ложка.pdf
03 вересня 2019 18:04
Довідка митний контроль.pdf
03 вересня 2019 18:04
довідка захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 18:04
Протокол зборів ст. 1.pdf
03 вересня 2019 18:04
Протокол зборів ст. 2.pdf
03 вересня 2019 18:04
Свід ПДВ.pdf
03 вересня 2019 18:04
статистика Б-777.pdf
03 вересня 2019 18:04
Статут Б-777.pdf
03 вересня 2019 18:04
Виписка Б-777.pdf
03 вересня 2019 18:04
Дов про вз на обл пл под.pdf
03 вересня 2019 18:04
наказ Кудрінський П.В..pdf
03 вересня 2019 18:04
опис.pdf
03 вересня 2019 18:04
паспорт Кудрінський.pdf
03 вересня 2019 18:04
Витяг 02.08.19.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 17:58
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:55
цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 17:55
технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 17:55
Статут.pdf
04 вересня 2019 17:55
ОПИС.pdf
04 вересня 2019 17:55
Інформація про учасника.pdf
04 вересня 2019 17:55
документи якості.pdf
04 вересня 2019 17:55
Договір трансп послуг.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка ч2ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка п9ч1ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка п6ч1ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка п4ч1ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка п3ч1ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка п2ч1ст17.pdf
04 вересня 2019 17:55
Довідка із Статистики.pdf
04 вересня 2019 17:55
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2019 17:55
Витяг Бембікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Переможець 113 795,40
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б"777""
#35662229
113 795,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 17:50
Договір закупівлі.pdf укладений
24 вересня 2019 17:46